Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at du kommer innom. :klem:

I morgen skal jeg og en venninne reise på besøk til hun venninnen vår som fikk en sønn forrige måned. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Vi kjøpte en body og et par sokker til ham. Så kjøpte vi en god dusjsåpe og skrubbhansker til moren. :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne bilde av bodyen, men fant det ikke.

Jeg skal til min bestemor på søndag. Håper hun gir meg penger så jeg kan kjøpe meg nytt kamera. :foto:

I dag fant jeg ut at bankkortet mitt bestemte seg for å bli avmagnifisert i dag. Like før jeg reiser. :daane::klappe: for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettvint å ta med, et sånt lite et, men det blir bedre kvalitet med et speilreflekskamera synes jeg. Men det er jo så dyrt :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med dem er ikke at de er dyre, men de er så store. Vil ha et lite som går fint i vesken min. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har lyst på et toøyd et, sånn som mine gamle Rolleiflex, Mamyia og Seagull. Bare digitalt, og litt mer udigert. Men jeg beholder gjerne sveiva. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med dem er ikke at de er dyre, men de er så store. Vil ha et lite som går fint i vesken min. :jepp:

Ser den. Ikke alltid det passer å drasse med en stor bag av ei veske.

De er litt store ja.. Men man kan ha lommebok og mobil i kameraveska da. :jepp:

Smart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri: Det er litt lurt det. :jepp: Vi har ei veske som er litt større enn kameraet så vi har plass til lader, pusseklut til linsa osv i den. I tillegg er det regntrekk på veska. Et must her i landet.

Trulta: Jeg gidder ikke alltid drasse på det jeg heller.. Det er :bigfoot: sin jobb når vi er på ferie. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...