Teriyaki Skrevet 6. mai 2010 #5021 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Så flink du er til å legge gulv da, The Kitten! Blir oppussing på meg og snart, når vi etter hvert får flyttet, hvor enn det blir. Gleder meg masse! Da skal jeg ta før- og etterbilder. Blir gøy å se på. Jeg har gått tur i dag, ellers så slapper jeg bare av. Er så sliten på ettermiddagene pga. jobben og alt det der. Jeg irriterer meg forresten over at jeg redigerer 95% av innleggene fordi jeg aldri leser korrektur før etter at jeg har postet. Er veldig nøye på å skrive riktig, men er så kjapp på tastaturet at ofte blir det en del slurvfeil som må rettes opp. Endret 6. mai 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 #5022 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror Piffy har lyst på den bilen Det stemmer på en prikk! Jeg tenkte på å nevne den og, det er det dummeste av alt. At jeg ikke gjorde det altså :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. mai 2010 #5023 Del Skrevet 7. mai 2010 Det stemmer på en prikk! Jeg tenkte på å nevne den og, det er det dummeste av alt. At jeg ikke gjorde det altså :dåne: Men hadde du nevnt den, så hadde jeg sikkert forkastet forslaget. Har alltid syns det er en tullebil som ser ut som en tegneseriebil. Det var helt tilfeldig jeg kjørte innom en bilforhandler som hadde en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mai 2010 #5024 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg skal pusse opp soverommet neste uke. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. mai 2010 #5025 Del Skrevet 7. mai 2010 Jammen det er gøy å pusse opp! Skal du rive tapet og sånn, eller skal du bare male? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mai 2010 #5026 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg (og pappa og kanskje mamma) skal sparkle og male. Skal male tak og vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mai 2010 #5027 Del Skrevet 7. mai 2010 God helg The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. mai 2010 #5028 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har sparklet endel på ungdomsskolen. Det var gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. mai 2010 #5029 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg tror Trulta skal ha rosa vegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mai 2010 #5030 Del Skrevet 7. mai 2010 Huset blir lækkert ja! Men det koster flesk! Fordelen er at vi får det akkurat som vi vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. mai 2010 #5031 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg ønsker meg et lite nostalgisk sveitserhus med høye smale vinduer, og utsikt over sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mai 2010 #5032 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg ønsker meg et lite nostalgisk sveitserhus med høye smale vinduer, og utsikt over sjøen Det høres fint ut! Men må være en stor plen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mai 2010 #5033 Del Skrevet 7. mai 2010 Synes det er fint med belegningsstein på gårdsplassen jeg. Men man må jo ha plen og blomsterbed også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. mai 2010 #5034 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. mai 2010 #5035 Del Skrevet 8. mai 2010 Det høres fint ut! Men må være en stor plen også! Må ha hage også, men ikke for stort. Dette gresset skal jo klippes også Hei hei virre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mai 2010 #5036 Del Skrevet 8. mai 2010 Men hadde du nevnt den, så hadde jeg sikkert forkastet forslaget. Har alltid syns det er en tullebil som ser ut som en tegneseriebil. Det var helt tilfeldig jeg kjørte innom en bilforhandler som hadde en sånn Såpass ! Heia Kitten! Har du en bra helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. mai 2010 #5037 Del Skrevet 8. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5038 Del Skrevet 9. mai 2010 Har alle hatt en bra helg? Det har jeg iallfall. Nå nyter jeg en frisk smoothie før jeg skal jordbær. Det er frokosten/formiddagsmaten min i dag. 10 grader og her i dag. Mine foreldre skal spille golf, og jeg tenkte å gå en tur. Ja, jeg vet jeg gjør det veldig ofte, men jeg liker det. . Ut på tur, aldri sur. Jeg har også store planer om å se "The Curious Case of Benjamin Button." Jeg lånte den av ei venninne for en stund siden, men har ennå ikke fått sett den. Skal også lese videre i boken jeg holder på med. Den heter "Men inni meg skriker jeg," og er skrevet av Elizabeth Flock. Begynte på den før jeg i går. Den handler om en kvinne som får et sammenbrudd og blir innlagt på en psykriatiskklinikk. Middagen min i dag blir en hamburger. Det er evigheter siden sist jeg spite. Ellers har det ikke skjedd noe særlig i helgen. Var på jobb fredag, og i går hadde jeg for en gansk skyld fri. Det er sjelden kost for meg å ha fri lørdager. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. mai 2010 #5039 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er ikke noe som er bedre for kropp og sjel enn å gå tur i fin natur! Herlig Kos deg med burgeren og på tur i sola, ha ein strålande søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mai 2010 #5040 Del Skrevet 9. mai 2010 Høres ut som en deilig helg! Kos deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå