Pjukset Skrevet 5. mai 2010 #5001 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er jeg enig i! Hvor mye må du gi for den da? Det kommer helt an på årsmodell/utstyr. Jeg har ikke pekt meg ut en bestemt bil, bare vet at det blir Men det blir vel rundt 200K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. mai 2010 #5002 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja det er mye rart i helsevesenet. En ting er jo at det er skakkkjørt økonomi som gjør ting vanskelig. En annen ting er de som jobber der. Man skulle jo tro at de som velger slike jobber er skikkelige omsorgspersoner, men det er dessverre mange som aldri skulle vært i slike yrker. Derfor er det kjempeviktig for meg selv at når jeg blir sykepleier og jordmor, så skal jeg alltid holde fokus på pasientens velvære. Omsorgssvikt er en ting, også har du det at leger ikke gjør annet enn å dytte i folk piller for alt mulig. Det er godt at vi får en god sykepleier/jordmor som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #5003 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det ikke mange slike grupper på fabcebook for tiden som er noe som dette: "How do you spell boring? C.A.R." Hvis du lager gruppen, så skal jeg melde meg inn Men elsker bilen som fremkomstmiddelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. mai 2010 #5004 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du lager gruppen, så skal jeg melde meg inn Men elsker bilen som fremkomstmiddelet. Jeg er medlem av den med fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #5005 Del Skrevet 5. mai 2010 Det kommer helt an på årsmodell/utstyr. Jeg har ikke pekt meg ut en bestemt bil, bare vet at det blir Men det blir vel rundt 200K Det synes jeg også du skal ta deg råd til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. mai 2010 #5006 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan går det med oppussingen, Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #5007 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er medlem av den med fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5008 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Så flott at du har bestemt deg for hvilken du vil ha, Pjukset. Send link med når du har bestemt deg for farge og interiør også. Tiarra: Jeg bruker først olivenolje og deretter egg. Hvis man tar olivenolje i vått hår blir det nesten umulig å skylle ut igjen. Så man må ta i shampo før man begynner å skylle det ut. Teriyaki: Jeg synes det er kjempeflott at du har bestemt deg for å holde fokus på pasientens velvære. Det burde flere gjøre. Det sies at folk i helsevesnet gjør sitt beste, og det stemmer sikkert for mange, men ikke alle. Jeg tror Mia er veldig omsorgsfull. *Appifany* Så godt å høre at det går bra med deg. Det ble jeg glad av å høre. Mia: Pusser dere fremdeles opp? Jeg har fått inntrykk av at dere var ferdig. Trenger dere hjelp? Jeg er veldig flink til å pusse opp. Trulta: Jeg tåler å lese om da kan du tåle å lese litt om . Jeg synes for øvrig dere alle kunne ha og litt for at dagboken min har nådd 250 sider. Endret 6. mai 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. mai 2010 #5009 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har bestemt meg for farge og interiør Noe sånt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg får ikke opp noe bilde. Har du en annen link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 #5011 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) for 250 sider!!! Endret 6. mai 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5012 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva tror dere skjer i det jeg skal til å legge ut et kjempelangt innlegg? Jo, verdensvevet bestemmer seg for å dette ut. Så da får jeg prøve igjen. Nå har jeg nettopp nytt dagens andre mens jeg musikk. Jeg har gått en kjempefin tur i skog og mark i dag. Jeg traff noen søte barnehageunger og en nydelig . På veien hjem stakk jeg innom Brun og blid og tok også. titter så vidt frem bak skyene her. I morgen skal det være nydelig her. Jeg skal jobbe da, så det spiller egentlig liten rolle for meg hvilket vær det er. På lørdag skal det også bli kjempefint, og da skal jeg ikke jobbe. Så da skal jeg være ute og nyte . Var på jobb i går forresten. Da kom det en gjeng turister som ville jeg skulle fylle ut skattefrittskjema, så de fikk igjen penger. Greit nok, det kunne jeg vel. Så jeg fyller ut for alle fem. Så kommer deg tilbake ikke én, men to ganger for å handle mer. De ville jeg skulle fylle ut et nytt skattefrittskjema hver gang, for alle fem. :dåne: Hva med å ferdig først? :klø:. Det positive nå er at jeg aldri kommer til å glemme hvordan det gjøres. De snakket forøvrig arabisk direkte til meg. Da sa jeg til dem på norsk: "Jeg skjønner ikke hva dere sier. For jeg snakker ikke det språket. Enten får dere snakke til meg på et forståelig språk, eller så får dere skaffe en tolk." De tok hintet da. De slo over til engelsk. Eller har jeg hjulpet pappa med å legge nytt gulv på soverommet til min bror. Det skal være en overraskelse for ham til han kommer hjem på sommerferie. Jeg må skryte litt av meg selv. Jeg er kjempeflink til bygningsarbeid. Det er som regel jeg som hjelper pappa med byggeprosjekter, og typiske "gutteting." Jeg er mye flinkere til slikt enn til å "jenteting" som å sy og strikke. Det er mer moro også. for meg selv. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5013 Del Skrevet 6. mai 2010 for 250 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. mai 2010 #5014 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg får ikke opp noe bilde. Har du en annen link? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22125882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5015 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22125882 Den var kuuuuuuuuuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 #5016 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Endret 6. mai 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. mai 2010 #5017 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror Piffy har lyst på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #5018 Del Skrevet 6. mai 2010 The Kitten! Du er også en omsorgsperson har jeg fått inntrykk av! Vi pusser opp enda ja.. Vi kjøpte gulv i dag. 70 kvm. Vi satser på å bli ferdig i løpet av året. Kjøkkenet gjenstår da, men det har vi ikke råd til ennå. Det er helt ok, men vi kan tenkte oss litt større kjøkken, så det er ikke bare å male og bytte ut fronter liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #5019 Del Skrevet 6. mai 2010 Pjukset: Den bilen var kuul da! Det er en sånn type mini du vil ha eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. mai 2010 #5020 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, helt identisk vil jeg ha Dere er flinke, Mia! Huset deres må jo bli bærre lækkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå