Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

JIPPI! Jeg bestemte meg først for bmw-1, men jeg blir så gæærn i kroppen av den bilen, så jeg prøvde Mini - og jeg er FORELSKET!. Okey, den er lite praktisk og dyr, men faen..jeg kan vel ha en sånn inntil jeg må ha stasjonsvogn vel! Også tror jeg det er en mannemagnet :jepp:

Jeg har falt for den elfenbenshvite med sort tak, og sorte striper på panseret :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sikle: *dødssjalu*

Går i en krok og gjemmer meg :snurt:

Det er bilen jeg alltid har ønsket meg! Trodde ikke du var ute etter en bil i den prisklassen, men du og du det er verdt det! Den MÅ du ha i sommer. Den kommer til å dra gutter som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er den altfor dyr..Menneh..who cares! Har bestemt meg for å gå for bensin-utgave, også vil jeg ha soltak og multifunksjonsratt :biggrin:

Du kan godt være eksosrypa mi hvis du vil, hahhahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, je! Jeg er med!!! :fnise: Er god å kjøre bil og altså :sjenert:

Ja, vettu! Man lever bare en gang i livet! Og en eller annen gang burde man faktisk bruke penger på bil! Sånn er det bare :nigo:

Har du bestemt deg for hvilken, og når får du den? Vil du ha tilbud på forsikring på den ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke noe stress, først må jeg kvitte meg med den jeg har, og kanskje ha litt mer egenkapital å spytte inn. Har varslet Bavaria hva jeg er ute etter, så ringer de når de evnt får inn. Vet ikke helt hvor kresen jeg skal være på fargen når jeg ikke skal kjøpe nybil, men..vi får se hvor lenge jeg orker å vente :P

Hehe, jobber du i forsikringsselskap? Jeg tror jeg har rimelig grei forsikringsvilkår der jeg er, langt kundeforhold og god avtale gjennom fagforening :biggrin:

Burde ha svart interiør, ikke sant? Delskinn?

Ble du kåt nå? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke smiley av en foss eller noe annet som er skikkelig våt her nå eller??? :kjefte::fnise: Svart, ja ! Perfekt! Og kanskje ikke bare delskinn, men helskinn?? :jepp:

Ja, jobber med det ;) Men vi stopper der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns helskinn knitrer sånn i rompa :sjenert:

Er du enig i meg at bensinutgaven på 120hk er best, fremfor diesel? skal ikke ha S-utgaven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg si :Nikke:

Og hvorfor ikke S forresten? Pris eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pris og det faktum at jeg syns det blir slitsomt å kjøre en så sprek bil når jeg kun skal bruke til bykjøring. 120hk holder i masssssevis :)

Men nok om bilen jeg skal ha, hvordan har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bare bra for tiden! Jeg har vært ute å vært sprek en liten tur i dag, så nå er jeg på vei i seng jeg. Vel, gjerne :dusje: først og slikt da :) Du da? Lykkelig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er lykkelig :) Så flink du har vært til å gå tur i dag, spreka!

Jeg har tenkt å kjøpe meg saftsentrifuge i morgen, da kan jeg lage meg grønne herlige juicer. Jeg håper ihvertfall de blir herlige :gjeiper:

Nei senga roper, det er jo sent! Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke riktig enda da, men jeg har ihvertfall bestemt meg at en sånn vil jeg ha :jepp:

Må ha en arti' bil før man trenger stasjonsvogn og må være seriøs :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke mange slike grupper på fabcebook for tiden som er noe som dette: "How do you spell boring? C.A.R." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mange slike grupper på fabcebook for tiden som er noe som dette: "How do you spell boring? C.A.R." :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye rart i helsevesenet. En ting er jo at det er skakkkjørt økonomi som gjør ting vanskelig. En annen ting er de som jobber der. Man skulle jo tro at de som velger slike jobber er skikkelige omsorgspersoner, men det er dessverre mange som aldri skulle vært i slike yrker. Derfor er det kjempeviktig for meg selv at når jeg blir sykepleier og jordmor, så skal jeg alltid holde fokus på pasientens velvære. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...