Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Dildoparty er gøy! :biggrin:

Jeg har gått tur i dag, sittet på en stein i skjærgården og nytt varmen fra sola, også hadde jeg glemt at det var 1 mai slik at jeg ikke fikk handlet mat :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Ja, jeg studerer også. Studiet heter USA-studier, og jeg har spesialisering i amerikansk politikk. Neste år skal jeg ta journalistikk i USA. Så da blir jeg tilslutt journalist med amerikansk politikk som spesialfelt. :opplyser:

Journalistikk er gøy :jepp:

Men jeg skal mest sannsynlig slutte med det og begynne på psykologi.

Så gøy at du skal studere i USA, da TK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var moro :) det var ikke alle som kjente alle, så vi var litt sånn småsjenerte i begynnelsen. Så ble det :fnise: og så ble det :ler: og så ble det :hoho: etterhvert som vi :skaal:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Teriyaki, jeg kan få jobb både i USA og i Norge med den utdannelsen. Vet ikke hvor jeg helst vil jobbe ennå, så langt frem har jeg ikke tenkt.

Pjukset: Jeg håper du hadde noe mat hjemme, slik at du slipper å gå sulten til det er mandag. :fnise:

Tiarra: Så kjekt å "se" deg her. :klem: Psykologi høres spennende ut. Mamma har alltid ment jeg burde studere det, men jeg vet ikke.

Mia: Så kjekt at du hadde det moro i går. :jepp: Var dere mange?

- - - - - - - - - - - - - - -

I har vi hatt nydelig :sol: her. Bortsett fra den ene timen jeg valgt å gå tur på, da haglet det. :dåne:

Nå er mine foreldre og spiller golf. Jeg har ordnet neglene mine og sett et par episoder av Sex og singelliv. Har også :dusje: dvs jeg er ikke helt ferdig ennå. Må skylle ut balsamen også. Har kuret håret mitt med egg og olivenolje. Da blir det alltid så blankt og mykt. :jepp:

Jeg har forresten kjempemykt hår for tiden, og det floker seg ikke heller. Kan stå opp om morgenen, ta noen få børstetak, og så ligger det fint. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Høres veldig bra ut!! :) Vi var 10 gjester + vertinna og hun som presenterte dildoene. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble håret ditt fint, Kitten? Jeg har forelsket meg helt i serien til Jonathan, den organiske du får kjøpt på Vita. Hurra for at den er organisk, men HALLELUJA for silkemykt hår og deilig lukt også.

Jeg skal gå en tur i dag, også kanskje jeg skal gjøre litt :husarbeid:

Hva er planene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Jeg har gjort :husarbeid: i dag. Har ryddet, vasket og organisert pairer. Jeg kan være riktig så organisert når jeg først har bestemt meg for det. :opplyser:

Vi har hatt :sol: her, men det er jo bikkjekaldt. :fryser:

I kveld skal jeg gå en tur, men hvis det er så kaldt, så tror jeg ikke at jeg går så veldig langt. :riste:

Onsdag eller torsdag skal jeg kanskje på grillfest, men er usikker på om jeg har lyst. Er ikke helt i festhumør for tiden. Jeg får se, det er ennå noen dager til.

Har dere hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøpte du noe "godis" da, Mia? :gjeiper:

:jepp::ler: Hvis du ser i dagboka mi så ser du det jeg kjøpte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg har gjort :husarbeid: i dag. Har ryddet, vasket og organisert pairer. Jeg kan være riktig så organisert når jeg først har bestemt meg for det. :opplyser:

Vi har hatt :sol: her, men det er jo bikkjekaldt. :fryser:

I kveld skal jeg gå en tur, men hvis det er så kaldt, så tror jeg ikke at jeg går så veldig langt. :riste:

Onsdag eller torsdag skal jeg kanskje på grillfest, men er usikker på om jeg har lyst. Er ikke helt i festhumør for tiden. Jeg får se, det er ennå noen dager til.

Har dere hatt en fin dag?

Jo takk! Den har ikke vært så verst. Sønnen min har tatt vaksine på skolen i dag. Jeg kom på skolen til han skulle ta sprøyta fordi de ville helst at foresatte skulle være til stede ettersom det er første gang de vaksineres (som de husker noe av da..). Han grudde seg en del men det gikk kjempebra. Ingen tårer eller noen ting :tommelopp:

Så nå blir det premie på han :jepp:

Svigers reiste hjem i går, men de kommer tilbake igjen i dag. Svigerbestemor har ligget på sykehuset ei ukes tid. Og hun ble sendt hjem i dag.. i taxi.. Helt uforsvarlig!! Så da må svigermor være litt hos henne og hjelpe henne.

Skjønner ikke hva de tenker med jeg, de som bestemmer slikt! Hun skulle hatt opptrening, fordi hun er skikkelig dårlig til bens... Uforsvarlig å la henne være så mye alene fordi hun har hatt noen fall osv.. :kjefte:

Men det er jo sånn helsevesenet er her i landet.. de som har bygd opp samfunnet vårt skal få en elendig alderdom fordi at de nå bare er en utgift for samfunnet. Det er så sykt!! :frustrert:

Det var dagens utblåsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flink sønnen din var. :klappe: Hva fikk han i premie da?

Skjønner at du blir frustrert når det legge opp til at hun skal være så mye alene. At pasienter blir sendt hjem i drosje trodde jeg var vanlig. Kansje det bare er vanlig her? :klø:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I dag morges våknet jeg kl 07.00 og kjente at jeg hadde vondt i halsen. Så jeg sov to timer til. Har fremdeles vondt, men holder på å kurere det med strepsil og te med honning i. Skal på jobb i dag, men det er ikke mer enn tre timer, så litt halsvondt tåler jeg. Føler meg helt fin ellers.

Var kanskje litt for flink til å rydde i går. For nå finner jeg ikke dagboken min! :lete: Kan dere hjelpe meg med å se etter den? :pls: Den er rød med masse hemmeligheter inni. :opplyser:

Jeg er redd for at jeg har lagt den ett eller annet sted i huset, og at noen finner den. Mine foreldre ville aldri lest i den hvis de visste det var dagboken min, men det står ikke akkurat "Kattungen sin dagbok" utenpå. Det kan være jeg har kastet den i bosset med et uhell, så jeg bør nesten sjekke det. Litt ekkelt er det, men den ligger i så fall i en pose uten matrester eller andre ekle ting.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva sønnen til Mia fikk som gave.

Men så flink han var :klappe: Greit at dem vil ha en forelder der, det gjør det jo litt tryggere for barna.

X for at du finner igjen dagboken din, TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få et Playstation-spill. Litt usikker på hvilket.

Saken er at de sender hjem mange i drosje som er for dårlige til å være hjemme.. Noen de sender hjem, vet jo ikke hvor de bor engang..

Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal få et Playstation-spill. Litt usikker på hvilket.

Saken er at de sender hjem mange i drosje som er for dårlige til å være hjemme.. Noen de sender hjem, vet jo ikke hvor de bor engang..

Men men..

Omtrent det samme skulle skje med min bestemor i sommer som var. Da bare jeg hele sykehuset reise til F***** og kjørte henne selv. Frem og tilbake (en vei er det 3!!! timer) for at hun skal ha det bra! Det er uforsvarlig og holde på sånn med gamle mennesker. De skulle at på til sette hun på en buss!?!! av alle ting. Hun som kommer fra "bygda" og aldri sitt liv tatt en buss i en storby! Jeg var så fortvila at jeg kunne klikket i vinkel! Så jeg forstår dere godt, Mia :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vordan gjorde du det med den hårkuren, Kitten? bladet du et egg og litt olivenolje og hadde det i håret ditt?

Herregud, jeg blir helt oppgitt av helsevesenet enkelte ganger. Man ser så mye rart når man jobber i det. Enkelte ting tørr ikke jeg si engang, for noen ting er så gale. Og idag på et møte jeg var på, fortalte en som er assistent hva hun har opplevd av en sykepleier hun jobber med, vi alle satt bare å måpte. Enkelte mennesker hører bare ikke til i den bransjen, selvom de er utdannet.

Gruer meg til jeg blir gammel jeg. Men tipper tidene er forandret da. Får jeg håpe. Please Gud? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig ikke Norge har noe helsevesen. Vi har et medisinvesen, men det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...