Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hsr sett en kvart episode av Frustrerte fruer. Det var ikke gøy. Jeg ble frustert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett er par episoder. I sommer når jeg var i Roma. 14 dager i Roma er for lenge :ler: Når beina var hoven og jeg ikke klarte å gå så var det digg å se frustrerte fruer. T.o.m sambo ble nesten hektet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle egentlig se "An Education."

Skal heller kose med med Sex og singelliv i kveld. Ei venninne har vært så snill og låne meg hele boksen! :hoppe:

Jeg holder også på med den nå, jeg har "skoboksen" tror jeg har kommet til sesong 3 eller 4 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo bare at vedkommende var lite medmenneskelig siden han forsvarte angrep på en kvinne. Skjønner ikke hva som var så gale med det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo så Clash of the titans i går vi, den var da ja.. sånn.. helt ok? Ikke en terningkast 1 som jeg så i avisa her om dagen.

Hmmm..Jeg synes den var max 2, jeg. Eller kanskje 2-.Det som kunne gjort filmen litt bedre, var at Percius hadde bestemt seg for å bli med opp til gudeverdenen. DET hadde jeg likt. :) Men stort sett var filmen en stor, stor skuffelse.

Ja det er vi! :jepp: Har heller aldri sett Frustrerte Fruer

:sjokk: :sjokk: :sjokkert: :sjokkert: :hakeslepp: :hakeslepp:

Frusterte fruer er jo kjempebra!! Så klart, man blir hanskje ikke fengslet etter en kvart episode, men det er en kjempespennende serie. På lik linje med Greys anatomy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sett Sex and the city? :sjokk::fnise:

Likte du det, Kitten? Jeg syntes det er gøy. Kansje jeg skal se det på nytt :)

Frustrerte fruer er kjempe gøy. Jeg sitter å venter på den nyeste episoden, veldig spennende!! :popcorn:

Og ikke bry deg om at andre kjefter på deg på kg, vi alle har meninger, og de må vi få si uten å bli hakket på :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo bare at vedkommende var lite medmenneskelig siden han forsvarte angrep på en kvinne. Skjønner ikke hva som var så gale med det? :klø:

Her på KG kan man ikke tråkke NOEN på tærne. Her må alle meninger overveies i det lange og brede før det havner på trykk eller så er h***** løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...