Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Så bra du har hatt en fin dag. :jepp:

Nå gleder jeg meg til Paradise Hotel. Kanskje jeg skal kose meg med en kopp te til det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du har hatt en fin dag. :jepp:

Nå gleder jeg meg til Paradise Hotel. Kanskje jeg skal kose meg med en kopp te til det. :jepp:

Jeg gleder meg også til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki! :)

Her har det vært :sol: og varmt så jeg har vært mest mulig ute for å nyte det. :jepp:

Var og :trene: det var kjekt, og ble ekstra stolt over meg selv siden jeg egentlig var litt daff. :opplyser:

Det går rykter om at vi skal få :snø: igjen, men det nekter jeg å tro på. Førstkommende fredag er det meldt :sol: :snø: og :regn: på en gang!

Så flink du er som lar :sjokolade: ligge. :klappe:

Vi har hatt regn i noen dager vi nå, men det er egentlig greit, for da forsvinner forhåpentligvis snøen. :)

Flink du var! Det er alltid ekstra deilig å komme hjem etter trening på en dag hvor du måtte tvine deg til å dra. :)

Hehe, ja jeg er litt stolt av det! Det hadde jeg ikke klart før, men nå er jeg også mye mer kostholdsbevist enn jeg var da, dessuten har jeg sikkert mer viljestyrke :lur:

Jeg har hatt en fin dag med trening, husarbeid og avslapping. I tillegg til åtte timer på jobb da så klart. Nå venter jeg på Frustrerte fruer. :)

Er jeg den eneste som aldri har syntes at paradise hotell er noe spesielt? Det har liksom bare aldri appelert helt til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for at det skulle jeg ihvertfall ikke se på... det var i fjor da.. men jeg ble liksom litt hekta da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte først at Paradise Hotel var noe skikkelig tull, men har blitt avhening. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av jentene er det Tine, tror jeg. Hun virker mer oppegående enn jeg hadde forventet. Jada, jeg vet jeg er full av fordommer. :sjenert:

Av guttene tror jeg det må bli Stian.

Hvem er din favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpte egentlig at du ikke spurte :fnise:

Min favoritt av jentene er nok Victoria (hun som kom inn igjen i går) men har også sansen for Mari. Av guttene syns jeg Petter virker grei.

Jeg håper Stine Marie snart ryker ut, hun sipper, krangler og surmuler så mye.

Har du forslag til en forrett?

Hovedrett: Vårruller

Dessert: Pannacotta

Det passer ikke sammen, det vet jeg :lol: men det er det jeg har lyst til å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen forslag dessverre. Hva med noe mer som ikke passer sammen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyllt paprika! :)

Det er en veldig vanlig forret i Hellas, bare at det er fyllt pepper, på en måte. Det er en lysegrønn sak som ikke er sterk, men som ser ut som en krysning mellom paprika og chili. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du ha det?

På lørdag

Fyllt paprika! :)

Det er en veldig vanlig forret i Hellas, bare at det er fyllt pepper, på en måte. Det er en lysegrønn sak som ikke er sterk, men som ser ut som en krysning mellom paprika og chili. :)

Hun ene er ikke så glad i paprika, så det er kanskje ikke så veldig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...