Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

I dag har jeg laget chiligryte sammen med en annen bruker på senteret. Den ble kjempegod. :sikle: Vi var to flinke :kokk:

I går var jeg på trening, skulle trene pilates, men instruktøren var :syk: så jeg trente på ellipsemaskin og romaskin istedenfor.

Tok også helsesjekk på treningssenteret. Der fikk jeg vite om jeg hadde nok vitaminer og mineraler, og kroppsammensetningen min. Fikk vite at:

Jeg veier 44.4 kg

Muskelmassen min er 20.3

Muskelmassen min utgjør 45.72 % av kroppsvekten min. Det var ifølge instruktøren som utførte testen overraskende bra.

Jeg har 7 kg kroppsfett (blir 15.8 %)

Midje-hofteratioen min er 0.77

Min venstre arm er ett gram lettere enn min høyre.

Jeg er svakest i overkroppen, så jeg bør fokusere på det hvis jeg skal trene styrke.

Jeg har normalt med vann både i og utenfor cellene.

Var ganske interessant å få vite, jeg trodde faktisk at jeg hadde mindre muskler og mer fett, men jeg er fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du er jammen en lettvekter! Hvor høy er du? Du har bra med muskelmasse høres det ut til! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du er jammen en lettvekter! Hvor høy er du? Du har bra med muskelmasse høres det ut til! :tommelopp:

Er 157. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har planer om å bygge muskler i overkroppen, slik at halve vekten min er muskler. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å bygge muskler i overkroppen, slik at halve vekten min er muskler. :opplyser:

Da kommer du til å bli sterk! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Kanskje jeg skulle forbedret kondisjonen min også? :klø: Men det får bli etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt ordentlig ennå, men tenkte å MINST sykle til Hotell Cæsar hver kveld jeg er hjemme. I morgen har jeg seinvakt så da blir det ikke noe. Men skal utvide tiden etterhvert. På mandager kan jeg f.eks sykle fra 19.30-21.00 etterhvert, fordi da er det Hotell Cæsar og Farmen.

Da gjør jeg noe nyttig samtidig som jeg ser på TV :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig:

Det er forresten lenge siden du har delt morsomme kommentarer fra sønnen din med oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig:

Det er forresten lenge siden du har delt morsomme kommentarer fra sønnen din med oss. :)

Ja det er sant.. skal prøve å huske å skrive det her neste gang han sier noe morsomt :)

Trulta: Hvor høy er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 eller 164,5.

Jeg trodde faktisk du var høyere. 168 eller noe sånt. Du ser ikke så lav ut på bilder synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...