Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hva med noe power tools!? :fnise: Omtrent alle mann digger jo det, t.o.m de som ikke bruker det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Her har det kommet :snø: i natt, men nå skinner :sol: fra knall blå himmel. :opplyser:

Jeg har bakt rundstykker, som snart skal i ovnen og når de er ferdig stekt skal jeg gå en tur.

I går kveld satt jeg og mamma og så på fjernyn, og plutselig sier hun: - Du er klar over at din far og bror har bestemt at vi skal til Dubai i julen, sant?

Meg: - Nei, tuller du?

Hun: - Nei, vi skal til Dubai. Du får har selvsagt stemmerett du også.

Meg: - Jeg vil til Dubai.

Så da ser det ut som jeg får meg en tur til Dubai i år. :hoppe:

Det er kjempelenge til, og vi har ikke ordnet noe praktisk som hotell eller flybillletter ennå, men det er avgjort at vi skal dra.

De var inne på tanken om USA også, men vi vil alle til et sted vi ikke har vært før.

Har dere hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så kjekt med tur til Dubai The Kitten :)

Her laver det også ned og nå er jeg dobbelt drittlei :snø:

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så deilig med Dubai i julen da, det blir jo supert :hoppe:

Blir dere til nyttår og da eller? Heldig du, det blir nok kjekt, men sikkert litt rart og:)

Jeg har ikke verktør, men her i denne hybelen som jeg leier er det en søt liten vertøyskasse som er rosa, og verktøyet som ligger oppi er til og med rosa :fnise:

Har du det fint, Kitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUBAI??? :dåne: Nå ble jeg misunnelig nå! Jeg vil også dit!!!

Så heldig du er!! :hoppe: Nå må du lage deg ny ticker! Telle ned til turen!! :) Med en gang du vet når dere reiser.

Så må du fortelle meg hvor mye det ble for muldvarpen snart da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUBAI??? :dåne: Nå ble jeg misunnelig nå! Jeg vil også dit!!!

Så heldig du er!! :hoppe: Nå må du lage deg ny ticker! Telle ned til turen!! :) Med en gang du vet når dere reiser.

Så må du fortelle meg hvor mye det ble for muldvarpen snart da! :)

Jeg har helt glemt muldvarpen jeg. Sender en PM, så kan du få kontonummeret også, med mindre du vil sende pengene per post i en konvolutt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Men lurt å ikke sende så mye pr brev, hva med 1 krone i hver konvolutt?

Nå var det en ting til jeg skulle skrive, men... glemte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn fikk jeg bare sett Mia sitt innlegg frem til nå, så sorry om noen føler seg oversett. Ikke meningenn å ignorere dere. :sjenert:

Piffy og TittTitt: Vet ikke hvor lenge vi blir, men tipper mellom en og to uker. Sannsynligvis kommer vi til å feire nyttår der også. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Ellers har jeg det bra. Jobber en del, og det er kjekt. Skal jobbe i dag og i morgen, men bare fire timer hver dag. Fredag har jeg fri. :hoppe: Så skal jeg jobbe på lørdag igjen.

I dag skal jeg treffe en venninne og være med henne å se på briller. Jeg har lovet å si fra hvis hun ser nerdete ut. :fnise: Ikke at jeg tror det kommer til å skje, for hun er nydelig. :jepp:

I går spiste jeg lunsj på senteret, og på ett eller annet vis klarte jeg å melde meg til å lage chiligryte og bake nanbrød neste tirsdag. Jeg har aldri gjort det før, hvorfor i all verden meldte jeg meg til det. :dåne:

Mandag denne uken meldte jeg meg inn på et treningssenter. Har jogget jevnlig siden nyttår, men har lyst til å begynne med pilates og spinning også.

I kveld skal jeg prøve pilates for første gang i mitt liv. :opplyser:

Så får vi se om jeg:

Føler forskjell etter 10 ganger

Ser forskjell etter 20 ganger

Har en helt ny kropp etter 30 ganger

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du får oppskrift å lage etter? Det er jo lov å håpe. Høres skummelt ut å ta sånt på sparket ja!

Så flink du er til å trene! Jeg skulle hatt en ergometersykkel å sykle på. Er ikke typen til å dra på treningssenter egentlig.. liker ikke å ha så mange rundt meg når jeg trener.. :sjenert:

Du må lage ticker så fort du vet datoen da! For når dere reiser. Jeg har også lyst til å telle ned til neste utenlandstur snart.. hadde jeg bare visst når det blir.. :sukk:

Kan jo telle ned til ferien om ikke annet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mia :)

Jeg har fått en delvis oppskrift allerede, men den er ca slik:

Ta chili og hva nå enn du vil, og hiv oppi en gryte. :kokk:

Dette kan bli spennende. :fnise:

Skal lage det sammen med en annen, men hun har heller aldri laget det før.

Skal lage ticker til Dubaituren når jeg vet når den er, men sannsynligvis skal jeg og mamma en tur til varmere strøk i august, en tradisjon vi har hatt siden jeg ble 18. Så må telle ned til den først.

Du kan lage påsketicker. Eller skal jeg gjør det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har påsketicker! :opplyser: (men så har jeg fri man, tirs og ons før skjærtorsdag da, så for noen som ikke synes palmesøndag er påske, så er tickeren min feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på om du liker pilates jeg.

Har du prøvd yoga?

Jeg liker yoga, men syns pilates er rart. Jeg "kan" yogapusten, og da syns jeg pilates pusten blir teit.

Det er faktisk litt viktig å ha trent litt styrke før en trener pilates, eller være litt trent. Men det er du jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte pilates veldig godt. :jepp:

Har prøvd yoga, men det ble jeg svimmel av. En venninne sa at det bare gjelder første gang, så kanskje jeg skal gi det en ny sjanse? Hva sier du?

Nå har jeg bestilt fancy barbersett som pappa skal få i bursdagsgave. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir han helt sikkert glad for.

Faktisk så kan mensen innvirke under yoga, men ikke sikkert du husker om du hadde mensen :fnise:

Men det kan være lurt å prøve en gang til, jeg syns noen øvelser er kjedelig, men noen

er veldig gode.

Der jeg har begynt å trene nå, har dem poweryoga, aner ikke hva det er, men må teste det ut en dag.

Jeg er enda mer stiv og støl i dag. Det er tungt å reise seg opp og sette seg ned, pluss gå i trapper. Ned er verst, eller det var det i går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...