Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Kjære søte, TK!

Tusen takk for superfint postkort! Jeg ble kjempeglad for det! Stor klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hvordan går det med dere jenter?

Det går bra med meg. Har jobbet torsdag, fredag og i dag. Torsdag traff jeg en venninne til lunsj, og i går var jeg på vårfest hos en venninne. Det var veldig koselig. :jepp:

I kveld skal jeg bare vært hjemme og kose meg. Vi var en gjeng som vurderte å gå ut på byen, men det er så surt ute at jeg ikke gidder.

_ _ _ _ _ _

Tiarra:

Vær så god for kortet. :)

Det var veldig kjekt i Praha. Byen var kjempefin, det var god mat, og masse bra shopping. :jepp:

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

Glemte helt å fortelle at jeg fikk julegave i går. :strix:

Fra en venninne i USA. Vi sender alltid julegave til hverandre, men det er litt sporadisk når vi sender den. :ler:

Fikk en bok (The Notebook av Nicholas Sparks). Har sett filmen, og liker den kjempegodt. :jepp::sjokolade: og et smykke. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg også :)

Jeg får kanskje innflytningsgave fra bestisen min. Spent på hva hun har funnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

Glemte helt å fortelle at jeg fikk julegave i går. :strix:

Fra en venninne i USA. Vi sender alltid julegave til hverandre, men det er litt sporadisk når vi sender den. :ler:

Fikk en bok (The Notebook av Nicholas Sparks). Har sett filmen, og liker den kjempegodt. :jepp::sjokolade: og et smykke. :hoppe:

Så moro med gave da! The Notebook-filmen er bare bra! Likte den veldig godt jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Notebook er en skikkelig romantisk jentefilm ja :) Men ganske fin, selv om det vanligvis er en sjanger jeg ikke heelt har sansen for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man griner til sånt, så kanskje?

Lillesøsteren min hadde garantert stortutet, men hun tuter til alt :ler: Jeg ender opp med å ikke se på filmen, men på henne for det er så fasinerende at hun blir så rørt. Og jeg ler meg jo skakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med julegave i mars. Det vil jeg og ha :hoppe:

Jeg vet ikke så mye om skogmus, men det er ihvertfall gråbrun pels. Og utifra bildene av deg, så er ikke du en skogmus. Men liker du å spise frø og plante-kost? Da passer du litt. Og vis du går gravid i 3 uker og får unger opp til 3 ganger i året, med endel unger pr gang. Hvor mange barn har du, Kitten? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...