*appifany* Skrevet 31. januar 2010 #3821 Del Skrevet 31. januar 2010 Den var veldig grom, Mia Jeg vil egentlig ikke ha så mye HK, piffy. 100-120 holder helt fint for meg Bør jeg gå for diesel? Har alle nyere biler partikkelfilter nå? Ja, de har det. Det er jo billigere årsavgift for diesel, men jeg sverger til bensin. Dieselprisene er og av og til mye verre enn bensinprisene. Bensinbiler har et litt ekstra trykk når man gasser Og så er det litt mindre bråk, men de nyere bilene bråker så lite uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #3822 Del Skrevet 31. januar 2010 Den var veldig grom, Mia Jeg vil egentlig ikke ha så mye HK, piffy. 100-120 holder helt fint for meg Bør jeg gå for diesel? Har alle nyere biler partikkelfilter nå? Den er gammel og god! jeg har lyst på Volvo v70 eller den Audien som har sånne stilige lys, som bare er en buet stripe på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 31. januar 2010 #3823 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, de har det. Det er jo billigere årsavgift for diesel, men jeg sverger til bensin. Dieselprisene er og av og til mye verre enn bensinprisene. Bensinbiler har et litt ekstra trykk når man gasser Og så er det litt mindre bråk, men de nyere bilene bråker så lite uansett. Men dieselbilene bruker vel mindre drivstoff, og er dermed mer mijøvennlig? Jeg er jo litt opptatt av sånt også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 #3824 Del Skrevet 31. januar 2010 Men dieselbilene bruker vel mindre drivstoff, og er dermed mer mijøvennlig? Jeg er jo litt opptatt av sånt også :gjeiper: Alle nyrere biler bruker utrolig lite drivstoff. Vår volvo bruker 0,5 på mila. Kommer an på antall HK krefter og ytelsen OG hvor hardt man ønsker å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 #3825 Del Skrevet 31. januar 2010 Stikker nå! Natti godtfolk! Hyggelig å diskutere bil med deg, Pjukset. Håper ikke vi ødela et par sider av boken din, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 31. januar 2010 #3826 Del Skrevet 31. januar 2010 Sov godt Piffy, takk for gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3827 Del Skrevet 31. januar 2010 Stikker nå! Natti godtfolk! Hyggelig å diskutere bil med deg, Pjukset. Håper ikke vi ødela et par sider av boken din, Kitten! Selvfølgelig har dere ikke ødelagt noe som helst. Det må du ikke tro. godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 31. januar 2010 #3828 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal nok snart også legge meg Sov godt Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3829 Del Skrevet 31. januar 2010 Pjukset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #3830 Del Skrevet 1. februar 2010 HAN ble 13 år Han har sagt to litt morsomme ting. En morgen sa han at han hadde hatt MALE-RITT! Og i går snakket vi om at vi har lyst på en hund etterhvert. Så sa jeg at da må kattene dø først, og at det kanskje kan ta 10 år. Da sa han: Oi, da har jeg kanskje fått skjegg da... Han er god den lille karen. Dagens positive ting: 1. Det har kommet :snø: 2. Jeg har gått en fin tur og hilst på en 3. Jeg fant en bok jeg hadde letet etter. 4. Jeg har spist meg god og mett. 5. Jeg har 6. Jeg har vært med på å forlenge livet til Vivandre. Imponert Velger å holde meg unna bildiskusjonen, bil er ikke det jeg har mest peiling på. Men vindusviskere derimot Jeg ødela den ene på lørdag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3831 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan klarte du det? Nå skal jeg snart på do. Så skal jeg jobbe med fransk. Egentlig skulle jeg gjøre spansk, men jeg finner ikke spanskbøkene min, dessverre. Fransken må jeg ta fra begynnelsen igjen, for jeg husker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #3832 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg dro den opp, hadde lirket den så fint på den ene siden, men det var kaldt, og fikk neglebet på fingrene mine. Men den var litt skral fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #3833 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har lyst til å repetere litt tysk. Og kanskje lære meg litt gresk.. det hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #3834 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kunne tenkt meg å lært litt fransk eller spansk, men må neste bruke det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #3835 Del Skrevet 1. februar 2010 Du kan jo bruke det på reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 #3836 Del Skrevet 1. februar 2010 Sov godt Piffy, takk for gode råd! Anytime Digger bil Jeg kan litt fransk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #3837 Del Skrevet 1. februar 2010 Anytime Digger bil Jeg kan litt fransk Jeg kan noen få ord på fransk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 #3838 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg hadde fransk i til sammen 5 år når jeg gikk på skolen, lærte litt men ikke så mye (elendige fransklærere, som kunne like lite som oss). Så reiste jeg til Afrika i en uke, og lærte mer fransk da enn på de 5 årene jeg hadde gått på skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #3839 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg hadde fransk i til sammen 5 år når jeg gikk på skolen, lærte litt men ikke så mye (elendige fransklærere, som kunne like lite som oss). Så reiste jeg til Afrika i en uke, og lærte mer fransk da enn på de 5 årene jeg hadde gått på skole Hvor i Afrika har du vært? Hva gjorde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #3840 Del Skrevet 1. februar 2010 Use ze small grey zells, mon ami. Den fransk er le enkel om man bare drikker lite Chateu først, en tre-fire glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå