The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3721 Del Skrevet 28. januar 2010 Gelenegler er slike type negler Synd du og venninnen din har vokst fra hverandre, men slikt skjer dessverre Det er ikke så morro når man innser at man ikke har like mye til felles lenger. I morgen skal jeg og lillegutt ha hjemmedag Det blir koselig Barnehagen er stengt i morgen, så da må jeg holde meg hjemme også De var fine. Ja, det er synd, men jeg orker ikke å bry meg om det nå. Det er bare sånn det er, og jeg kommer ingen vei med å dvele over det. Så koselig med hjemmedag. Skal dere gjøre noe spesielt eller bare kose dere hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 28. januar 2010 #3722 Del Skrevet 28. januar 2010 De var fine. Ja, det er synd, men jeg orker ikke å bry meg om det nå. Det er bare sånn det er, og jeg kommer ingen vei med å dvele over det. Så koselig med hjemmedag. Skal dere gjøre noe spesielt eller bare kose dere hjemme? Vi har ingen planer, men regner med sønnen min vil se bilfilmen sin (igjen... ) Tror nok det bare blir kosedag Har du planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3723 Del Skrevet 28. januar 2010 Vi har ingen planer, men regner med sønnen min vil se bilfilmen sin (igjen... ) Tror nok det bare blir kosedag Har du planer for helgen da? Hvor mange ganger har han sett den? Jeg har ingen planer for helgen, men det er egentlig litt godt. På lørdag skal vi ha biff. Det gleder jeg meg til. Jeg har ennå ikke spist sukker forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. januar 2010 #3724 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei hå! :vinker: Mine 3 positive ting i dag: 1. Jeg hadde mat i skapet 2. "Fra den andre siden" gikk på kanal 5 i dag 3. Det har vært i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3725 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå skal jeg legge meg. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. januar 2010 #3726 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Nå skal jeg legge meg. God natt! Jeg glemte å si at jeg er imponert over at du ikke har spist sukker, fy søren du er flink! Håper du får sove godt! Endret 28. januar 2010 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3727 Del Skrevet 29. januar 2010 Her er det og -6 grader. Det er kaldt :fryse: men også veldig vakkert. Jeg skal snart ta dagens treningsøkt ( på forhånd for det). Etter det skal jeg og så skal jeg lese i boken min mens jeg koser meg med en (les te). _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Så til det aller viktigste: Jeg har fått meg ny jobb! Det er på Sparkjøp, så det er ikke veldig spennende for dere andre, men det er nå en jobb og jeg får nå betalt så jeg er godt fornøyd. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg håper alle har hatt en strålende dag hittil, og at den fortsetter å være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 29. januar 2010 #3728 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Gratulerer med jobb, TK :strix: Hvor ofte skal du jobbe da? Endret 29. januar 2010 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. januar 2010 #3729 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei The Kitten! Gratulerer med ny jobb! Herlig.. Her er det skikkelig snøstorm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3730 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer med jobb, TK :strix: Hvor ofte skal du jobbe da? I utgangspunktet er det hver lørdag og ca en dag i uken, så det er ikke så mye, men jeg skal jobbe hele juli og august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3731 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei The Kitten! Gratulerer med ny jobb! Herlig.. Her er det skikkelig snøstorm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. januar 2010 #3732 Del Skrevet 29. januar 2010 God helg, Kitten! Gratulerer med ny jobb! Her er det -12 grader... brrrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. januar 2010 #3733 Del Skrevet 29. januar 2010 God helg til liten og til stor, tykk og tynn, stygg og pen, ren og uren. Til alle glemt, fyll skoene dine med sement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. januar 2010 #3734 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratla med ny jobb kattungen og ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3735 Del Skrevet 29. januar 2010 God helg, Kitten! Gratulerer med ny jobb! Her er det -12 grader... brrrr... Tusen takk. Vil du ha så slipper du å ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3736 Del Skrevet 29. januar 2010 God helg til liten og til stor, tykk og tynn, stygg og pen, ren og uren. Til alle glemt, fyll skoene dine med sement. Det virker som du har begynt på fyll allerede. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3737 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratla med ny jobb kattungen og ha en god helg God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. januar 2010 #3738 Del Skrevet 29. januar 2010 Det virker som du har begynt på fyll allerede. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. januar 2010 #3739 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Gratulerer med jobb, Kitten! Dette var gledelige nyheter altså Endret 29. januar 2010 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 29. januar 2010 #3740 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor mange ganger har han sett den? Jeg har ingen planer for helgen, men det er egentlig litt godt. På lørdag skal vi ha biff. Det gleder jeg meg til. Jeg har ennå ikke spist sukker forresten. Han fikk filmen til jul, og siden da har han sikkert sett den annenhver dag Du er kjempeflink som ikke har spist sukker Jeg er stolt av deg I dag blir det nok tidligi seng, men i morgen kommer et vennepar på tapas og vin Jeg håper det blir en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå