Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens tre positive ting:

1: Jeg har trent

2: Jeg er mett og god

3: Terapitimen gikk kjempebra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha til middag?

Risotto: Stekt basmatiris med curry og gurkemeie, 1 aubergine, 1 gulrot, alt stekt sammen med hakkede tomater. Faktisk veldig godt!

Dagens tre positive ting:

1: Jeg har trent

2: Jeg er mett og god

3: Terapitimen gikk kjempebra

Så bra! :strix:

Mine positive ting:

1. Jeg har fått en kreativ ide

2. Pga denne kreative ideen fikk jeg ny energi

3. Jeg er i strålende godt humør

4. Oppmuntring fra mamma om den kreative ideen

Oj, det var 4 ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 rydda og om møblert soverommet

2 det er fredag

3 koser meg med kakao og krem med guttene mine, jeg er visst eneste høna i huset i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å finne positive ting da!

Får hive meg på.

1. Har hatt en hyggelig dag på jobb

2. Jeg er frisk og rask

3. Vi skal få besøk i helgen

4. Det er helg! :bolledeig:

Ble 4 her også gitt. Kunne nok skrevet flere også, har en veldig fin dag i dag! :)

Så godt å høre at det gikk bra i dag The Kitten! Tøffingen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Etter å ha skrevet kjempemasse fant datamaskinen min ut at den skulle slette alt helt av seg selv. :snurt:

Her er det overskyet og 0 grader.

Mine foreldre er og :handle: og i ettermiddag skal de spise formiddagsmat med noen venner. Jeg har m.a.o huset for meg selv det meste av dagen og det er litt deilig. :)

De skal ikke i middagsbesøk i morgen likevel, for min farmor har blitt :syk: men det går forhåpentligvis snart over.

I kveld skal jeg i bursdagsfest til en venninne. Det gleder jeg meg masse til, men det er litt skummelt også for det er mange jeg aldri har møtt før. :sjenert:

Etterpå skal vi ut på byen og :danse:

I morgen skal jeg på kino og se Avatar. Egentlig skulle jeg se den neste søndag, men nå passet det bedre å se den i morgen istedenfor. :popcorn:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Så flinke dere er til å finne positive ting! Det er skikkelig bra for meg å lese, jeg blir i godt humør av det. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Det gikk veldig bra hos terapauten i går. Mye bedre enn jeg hadde ventet. Tror han også var imponert for han sa jeg formulerte meg veldig voksent, og at det var bra jeg klarte å se mer rasjonelt på det.

Vi snakket litt om senvirkninger og hva jeg kunne gjøre med dem. Så snakket vi også om at det var viktig at ikke alt ble regnet som en senvirkning av overgrepene.

Det var en del ting han forklarte på en måte som fikk meg til å se ting i et annet lys, og det var veldig godt.

Han fortalte også om et skrivekurs de skulle ha, og det har jeg tenkt å melde meg opp på, for jeg liker veldig godt å skrive. :jepp:

I går fikk jeg også møtt noen av de andre brukerne og det var veldig koselig. Jeg hadde trodd at mange av de kom til å være triste, men det var de ikke. De var veldig lett å snakke med og jeg føler jeg har blitt tatt godt i mot. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som du har en veldig fin helg i vente,TK! Er du flink til å :danse:?

Jeg er så glad for å høre at det har gått bra i terapi, og at du har en positiv opplevelse av det hele. Jeg tror det er god motivasjon til å fortsette?

Jeg har dusjet og sitter i en schwær slåbråkk, spiser frokost og ser litt på tv samtidig. Det er meningen at jeg skal besøke noen venner i kveld, men vi skal ihvertfall ikke :danse:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har en veldig fin helg i vente,TK! Er du flink til å :danse:?

Jeg er så glad for å høre at det har gått bra i terapi, og at du har en positiv opplevelse av det hele. Jeg tror det er god motivasjon til å fortsette?

Jeg har dusjet og sitter i en schwær slåbråkk, spiser frokost og ser litt på tv samtidig. Det er meningen at jeg skal besøke noen venner i kveld, men vi skal ihvertfall ikke :danse:

:klemmer:

Jeg finnes ikke flink til å :danse::flau: men det driter jeg i. Jeg er der for å ha det gøy, ikke for å vinne en konkurranse. :jepp:

Jeg har definitivt tenkt til å fortsette siden det har gått så bra. Har fått masse ut av det allerede. :jepp: Jeg vet at det ikke kommer til å være rosenrødt hele veien, men det er lettere å takle når jeg er klar over det. :Nikke:

Så koselig med besøk av venner. :jepp: Håper dere koser dere kjempemasse. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei The Kitten!

Så flott at du er fornøyd med timen! Som du vet så var min egen ganske udugelig, kom ikke med innspill eller noe sånt, så jeg er veldig glad for at du er fornøyd med der du har vært! :) Skrivekurs hørtes flott ut!

Jeg skal også se avatar i morgen tror jeg!

Dagen min har vært kort hittl, men kan skrive opp positiviteten fra i går! :)

1. Helg!!

2. Var hos en veninne og så korslaget

3. jeg lå og småsov i armkroken til R på kvelden :)

I dag skal jeg i bursdag! Ser du også skal det. Blir sikkert gøy! Lurer litt på hva jeg skal ha på meg da..Blir enten et svart skjørt som er helt tettsittende som som går til rett under puppene, også en "silke" topp, eller så blir det en svart, og fin kjole som jegh ar arvet hos mamma. :) '

Hva bruker du å ha på deg på fest?

Jeg skulle forresten ønske du bodde i samme by som meg! For da hadde jeg ønsket å dra på kafe!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei The Kitten!

Så flott at du er fornøyd med timen! Som du vet så var min egen ganske udugelig, kom ikke med innspill eller noe sånt, så jeg er veldig glad for at du er fornøyd med der du har vært! :) Skrivekurs hørtes flott ut!

Jeg skal også se avatar i morgen tror jeg!

Dagen min har vært kort hittl, men kan skrive opp positiviteten fra i går! :)

1. Helg!!

2. Var hos en veninne og så korslaget

3. jeg lå og småsov i armkroken til R på kvelden :)

I dag skal jeg i bursdag! Ser du også skal det. Blir sikkert gøy! Lurer litt på hva jeg skal ha på meg da..Blir enten et svart skjørt som er helt tettsittende som som går til rett under puppene, også en "silke" topp, eller så blir det en svart, og fin kjole som jegh ar arvet hos mamma. :) '

Hva bruker du å ha på deg på fest?

:vinke:

Helgene våre blir ganske like ser jeg. :fnise:

Jeg bruker enten å ha på meg dongribukse og en fin eller kul topp, kjole eller skjørt med en fin topp til. I dag aner jeg ikke hva jeg skal gå med, men jeg finner nok noe. :jepp: Må tenke på at vi skal ut også, så det kan være greit med noe som er litt varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så rettelesen din nå: Kan ikke du flytte til Bergen da? :jepp:

Hehe, hvis jeg skulle flyttet, så tror jeg det hadde blitt Trondheim! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings, Kit :goodbye:

Og Teriyaki, Pjuks og alle andre ;)

Bra du har kommet inn i terapi, og får noe ut av det.

Gooooooooooooo måååååååååååååååååååååååreeeeeeeeeeeeeeeeeen Vivandre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vidvandre! :vinke:

Altså, Bergen er mye finere enn Trondheim! Jeg angrer såå på at jeg valgte å bo i Trondheim fremfor Bergen. Jeg trodde at jeg ikke kom til å like Bergen pga dialekt og regn, men sannelig tok jeg feil. Det regner forøvrig mye i Trondheim også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Vidvandre! :vinke:

Altså, Bergen er mye finere enn Trondheim! Jeg angrer såå på at jeg valgte å bo i Trondheim fremfor Bergen. Jeg trodde at jeg ikke kom til å like Bergen pga dialekt og regn, men sannelig tok jeg feil. Det regner forøvrig mye i Trondheim også :)

Liker du ikke Trondheim? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: kattungen

Nå ble jeg virkelig glad når jeg leste at du hadde fått så mye ut av terapitimen, og at du allerede synes det hjelper :)

Høres ut som du har fått en klok og fin psykolog, og det er ikke alltid lett å finne.

3 positive ting som har jeg kan nevne:

1.Jeg er til hjelp og støtte for min søster som sliter, og hun sier det hjelper.

2.Jeg har verdens beste mann :rødme:

3. Hadde en koselig kveld sammen med venner i går kveld :)

Trondheim er en fin by, men hadde nok valgt Bergen fremfor Trondheim. Liker mildt klima :jepp:

Ha en fin kveld The Kitten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at du har fått noe ut av timen din! Det lover jo godt at du er positiv allerede etter første time! Stå på! :duskedame:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...