trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #3321 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan du ikke klistre inn bilde av bilene her, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3322 Del Skrevet 20. januar 2010 Gjør det. Så kan vi velge for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #3323 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg liker Rav4. Jeg kunne tenkt meg en Golf eller Polo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3324 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg liker Rav4. Jeg kunne tenkt meg en Golf eller Polo. Er det tilfeldig at de bilene du vil ha også er sporter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #3325 Del Skrevet 20. januar 2010 Guten morgen in das Buch, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3326 Del Skrevet 20. januar 2010 Guten morgen in das Buch, Så søte de var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #3327 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det tilfeldig at de bilene du vil ha også er sporter? Det hadde jeg ikke tenkt over du. Guten morgen in das Buch, Ååhh så skjønne dem var :rødme: Jeg vil ha en sånn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 #3328 Del Skrevet 20. januar 2010 Guten morgen in das Buch, :rødme: ååååååhhhhh, så nydelige de var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3329 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil også ha en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #3330 Del Skrevet 20. januar 2010 Så ustø og med halen rett ut for å holde balansen Man ser at det er full kons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3331 Del Skrevet 20. januar 2010 Så ustø og med halen rett ut for å holde balansen Man ser at det er full kons Vi har noe å lære av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3332 Del Skrevet 20. januar 2010 Går det an å ha mensen i bare to dager uten at det er noe galt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 20. januar 2010 #3333 Del Skrevet 20. januar 2010 ja det kalles flax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3334 Del Skrevet 20. januar 2010 ja det kalles flax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 20. januar 2010 #3335 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) min pleide å lure meg, hadde den i 2 dager.. så opphold en dag, så kom den tilbake 1 dag til jeg avslørte de etter noen år og nå er det 6 år siden sist håper den kommer tilbake snart... Endret 20. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3336 Del Skrevet 20. januar 2010 min pleide å lure meg, hadde den i 2 dager.. så opphold en dag, så kom den tilbake 1 dag til jeg avslørte de etter noen år og nå er det 6 år siden sist håper den kommer tilbake snart... X for at min ikke lurer meg. X for at din kommer tilbake snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #3337 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg sier bare X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. januar 2010 #3338 Del Skrevet 20. januar 2010 Kjære TK, du må ikke føle at du er svak, for du er en av de sterkeste menneskene jeg vet om! Det trengs en utrolig styrke å ta det skrittet å få hjelp,og ikke minst si til seg selv at "sånn vil jeg ikke ha det lenger!". Aldri tenk den tanken at du kunne stoppet det heller. Ingen skal behøve å gå gjennom det du har gjort! Fint at du har lest brosjyren å funnet ut de stegene du må igjennom. Ting tar tid, og må taes i riktig tempo. Når du føler deg klar for det, så fortell det til noen du stoler på. Innen den tid er vi alle her for deg, sånn at du kan lufte ut tanker og følelser. Nå kan ikke jeg sette meg inn i hva du har måtte gått igjennom, men vet at når man opplever vonde ting, er det godt å få luftet ut tankene sine til andre. Man må også innse at det ikke er sin feil. I tillegg hjelper det å gråte Jeg er så utrolig stolt av deg! Har ikke vært på kg på noen dager, men da jeg leste inne hos meg, så gikk jeg inn til deg først kattungen. Og jeg kan bare signere denne, for jeg kan ikke si det bedre selv. Alt som er skrevet her, er ting jeg er helt enig i. Åsså sender jeg deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3339 Del Skrevet 20. januar 2010 Har ikke vært på kg på noen dager, men da jeg leste inne hos meg, så gikk jeg inn til deg først kattungen. Og jeg kan bare signere denne, for jeg kan ikke si det bedre selv. Alt som er skrevet her, er ting jeg er helt enig i. Åsså sender jeg deg masse Tusen takk for det, Ulva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 20. januar 2010 #3340 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, hei, kitten! En stund siden jeg har vært her. Stakk en tur innom for å ønske deg en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå