mia83 Skrevet 2. januar 2010 #2941 Del Skrevet 2. januar 2010 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2942 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor du begynt å lese Camilla Läckberg,Mia? Jeg forsto heller ikke hvorfor bok nummer 2 ble oversatt til norsk og utgitt før bøk nummer 1 :klø: Så jeg leste 2 først, noe som var litt dumt siden 1'eren handlet om hvordan hovedpersonene møttes osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2943 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor du begynt å lese Camilla Läckberg,Mia? Jeg forsto heller ikke hvorfor bok nummer 2 ble oversatt til norsk og utgitt før bøk nummer 1 :klø: Så jeg leste 2 først, noe som var litt dumt siden 1'eren handlet om hvordan hovedpersonene møttes osv. Jeg synes også det er rart av bok nummer 2 kom ut på norsk først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2944 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg synes også det er rart av bok nummer 2 kom ut på norsk først. Jeg har fortsatt ikke begynt på "tyskerungen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2945 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har kun lest Predikanten og Steinhuggeren, men har planer om å lese flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2946 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har kun lest Predikanten og Steinhuggeren, men har planer om å lese flere. Da må du lese isprinsessen neste Steinhuggeren har jeg likt minst av alle bøkene hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2947 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvilken har du likt best da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2948 Del Skrevet 2. januar 2010 Predikanten og isprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2949 Del Skrevet 2. januar 2010 Predikanten likte jeg veldig godt. Forresten: Er popcorn lov? Det inneholder jo ikke sukker, men har masse antioksidanter i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2950 Del Skrevet 2. januar 2010 Popcorn må vel være lov Vi får begynne i en ende, så får vi ta for oss fett og salt et annet år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2951 Del Skrevet 2. januar 2010 Popcorn må vel være lov Vi får begynne i en ende, så får vi ta for oss fett og salt et annet år Men det er viktig å ikke spise mye mettet fett. Jeg har spist cashewnøtter i dag. Det er sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #2952 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har aldri spist nå mye mettet fett eller salt da. Baker jeg brød selv, dropper jeg saltet og tilsetter gulrot og brokkoli. Jeg bruker også alltid oljer istedefor smør i matlaging og baking Og når jeg først bruker smør, kjøper jeg plantemargarin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #2953 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har ikke lest noe av Camilla Läckberg ennå, men jeg tenkte å begynne om ikke så lenge. Fikk forøvrig 4 bæreposer med bøker av tanta til Skal lese noe av det først. Hun har vært med i noen bokklubber. Det er vel både bra og dårlige bøker der, men tenkte å bytte inn de jeg ikke liker i bøker fra bruktbokhandelen her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2954 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har aldri spist nå mye mettet fett eller salt da. Baker jeg brød selv, dropper jeg saltet og tilsetter gulrot og brokkoli. Jeg bruker også alltid oljer istedefor smør i matlaging og baking Og når jeg først bruker smør, kjøper jeg plantemargarin Er brokkoli godt i brød? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2955 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har ikke lest noe av Camilla Läckberg ennå, men jeg tenkte å begynne om ikke så lenge. Fikk forøvrig 4 bæreposer med bøker av tanta til Skal lese noe av det først. Hun har vært med i noen bokklubber. Det er vel både bra og dårlige bøker der, men tenkte å bytte inn de jeg ikke liker i bøker fra bruktbokhandelen her i byen Hvilke bøker fikk du da? Som du har tenkt å lese altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #2956 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) GOD MORGEN SKJØNNE MENNESKER! I dag skal jeg gå en tur i :snø: og :fryse: (les kulde). Forhåpentligvis blir min far med slik at jeg har litt selskap på turen min. Han reiser på forretningsreise til Ukraina i morgen og blir til torsdag. Min bror reiser også i morgen, men han skal da tilbake til London. Har også en plan om å finne en ny bok jeg kan lese i dag, men jeg aner ikke hvilken det skulle vært? :klø: Nåvel, jeg får se hva jeg finner. Noe må vi da ha. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Ellers har jeg jo begynt på tredje dag uten sukker. Dette går jo strålende så langt, og jeg som trodde det kom til å bli vanskelig. Har spist kjempemasse frukt og grønt siden jeg begynte på dette. På to dager har jeg spist/drukket: 2 glass juice, 2 håndfuller blåbær, 2 bananer, en smoothie av papaya, melon, druer, blåbær og ananas, 4 klementier, sukkererter og brokkokli (ca en halv tallerken til sammen) 2 poteter, 1 håndfull druer, 1 pære, 1/2 mango og to store porsjoner med salat. Hittil i dag har jeg spist 1 håndfull bringebær, 1 håndfull blåbær, 1 banan, 1 glass juice og 1 håndfull druer. Tenkte også at jeg skulle spise salat til formiddagsmat, en gulrot, noen klementiner og en smoothie senere i kveld. Jeg spiser ikke bare frukt og grønnsaker selv om det kanskje ser slik ut her. men det er viktig å fylle opp vitaminlageret etter julekosen. Jeg kjenner faktisk at kroppen holder på å kvitte seg med masse dritt. Akkurat nå er det helt jævlig, men jeg regner med at det blir bedre om noen dager. Til middag i dag skal min far lage kjøttkaker. Det gleder jeg meg til for han lager veldig gode kjøttkaker. Ha en fin dag alle sammen! Endret 3. januar 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #2957 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilke bøker fikk du da? Som du har tenkt å lese altså. Jeg har tenkt å lese alle faktisk. Jeg er litt sånn.. Har jeg først begynt på en bok så MÅ jeg lese den ut.. Kos deg på spasertur idag! Du er så flink angående å kutte ut sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. januar 2010 #2958 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke lest noe av Camilla Läckberg ennå, men jeg tenkte å begynne om ikke så lenge. Fikk forøvrig 4 bæreposer med bøker av tanta til Skal lese noe av det først. Hun har vært med i noen bokklubber. Det er vel både bra og dårlige bøker der, men tenkte å bytte inn de jeg ikke liker i bøker fra bruktbokhandelen her i byen Å, så herlig å få masse bøker Du har vel lesestoff en stund fremover da, mia Er brokkoli godt i brød? :klø: Man kjenner ikke at det er der -------------------------- har går også sukkerkuttingen bra Skal pakke nedpå med litt mer frukt og grønt jeg også. Blir vel en del grønnsaksdipp i helgene fremover, istdefor søtsøker Skal prøve å lage min egen hummus også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #2959 Del Skrevet 3. januar 2010 Å, så herlig å få masse bøker Du har vel lesestoff en stund fremover da, mia Man kjenner ikke at det er der -------------------------- har går også sukkerkuttingen bra Skal pakke nedpå med litt mer frukt og grønt jeg også. Blir vel en del grønnsaksdipp i helgene fremover, istdefor søtsøker Skal prøve å lage min egen hummus også Ja nå har jeg masse lesestoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. januar 2010 #2960 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg går rundt med en nervøs følelse i kroppen Er nok fryktelig spent på i morgen Jeg HATER å komme inn i situasjoner der jeg ikke føler meg trygg. Jeg er et veldig vanemenneske og liker å vite hva jeg går til Håper de nye kollegaene mine syns jeg er ok da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå