trulta_ Skrevet 2. januar 2012 #7561 Del Skrevet 2. januar 2012 Gikk turen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #7562 Del Skrevet 2. januar 2012 turen gikk bra, og jeg har kommet vel frem. For noen dager siden, fikk jeg e-post fra en venninne i USA. Hun skal kanskje til Bordeaux i slutten av januar. Så lurte hun på om jeg ville treffes, om hun er der. Så klart vil jeg det! Vi har ikke sett hverandre på elleve år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. januar 2012 #7563 Del Skrevet 2. januar 2012 Tiden går fort, når vi har det gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2012 #7564 Del Skrevet 3. januar 2012 Så kjekt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2012 #7565 Del Skrevet 5. januar 2012 Det høres kuult ut Kitten! Alltid morsomt å treffe igjen noen man ikke har sett på mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #7566 Del Skrevet 5. januar 2012 men det er ikke sikkert det blir noe av. For hun har bare råd til å dra, om kjæresten får dekket reise og opphold for henne også. Vil du vite noe annet som er ganske kult? Jeg skal prøve paragliding neste fredag. Er litt usikker på om det er kult, eller idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2012 #7567 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja det så jeg i boka til Trulta. Skulle akkurat til å spørre deg om når du skal prøve det. Det hadde aldri jeg tort.. men jeg er så pysete for slikt da... redd for høyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2012 #7568 Del Skrevet 5. januar 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. januar 2012 #7569 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja det så jeg i boka til Trulta. Skulle akkurat til å spørre deg om når du skal prøve det. Det hadde aldri jeg tort.. men jeg er så pysete for slikt da... redd for høyder. Du blir fort vant til høyder. Du må bare være der litt. Men de laveste er faktisk de skumleste. Men om ikke paragliding er helt i din gate, har du jo alltids paranøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. januar 2012 #7570 Del Skrevet 5. januar 2012 Er litt usikker på om det er kult, eller idioti. Du kommer til å bli helt flaggerpus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #7571 Del Skrevet 7. januar 2012 I går var jeg på besøk hos en venninne og feiret Hellige tre kongersdag. Den er ganske stor i Spania og Italia, og delvis også i Frankrike. I Spania er den viktigere enn julaften, og det er den dagen man får gaver. Vi spiste Galette des rois og drakk te. I kaken er det gjemt en liten plastfigur, og den som får plastfiguren i kakestykket sitt blir konge. Gjett hvem som fant figuren da? Så er det en tradisjon at den yngste i rommet skal gjemme seg under bordet. Så skal den si hvem som får hvilket kakestykke. På den måten så er det helt tilfeldig hvem som får hvilket stykke. Ellers har jeg som nyttårsforsett å lære meg noe nytt hver dag, som ikke er skolerelatert.I går lærte jeg "barijako" som betyr "hvordan går det" på swahili. Jeg ble konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #7572 Del Skrevet 8. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #7573 Del Skrevet 8. januar 2012 Du blir fort vant til høyder. Du må bare være der litt. Men de laveste er faktisk de skumleste. Men om ikke paragliding er helt i din gate, har du jo alltids paranøtter. Du har rett. Å være oppe i Empire State Building og Eiffeltårnet var ikke noe problem. Å klatre opp en stige derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. januar 2012 #7574 Del Skrevet 8. januar 2012 Selvsagt er du KONGE Vet du om det er lov å sende feks antibiotika fra Norge til utlandet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #7575 Del Skrevet 8. januar 2012 Selvsagt er du KONGE Vet du om det er lov å sende feks antibiotika fra Norge til utlandet forresten? Det vet jeg ikke, men kan ikke skjønne hvorfor det skulle være forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. januar 2012 #7576 Del Skrevet 12. januar 2012 Det ER forbudt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #7577 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg er Professoren vår har satt opp et obligatorisk foredrag i morgen, på fridagen vår. Grunnen til at det er obligatorisk er at vi mistet timer før jul (påstår han) fordi vi hadde eksamen! Endret 12. januar 2012 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. januar 2012 #7578 Del Skrevet 12. januar 2012 Dere mister vel ikke timer om dere har eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #7579 Del Skrevet 12. januar 2012 Dere mister vel ikke timer om dere har eksamen. Han påstår at han ga fra seg timer til de andre lærerene i forkant av geografieksamen. Noe jeg ikke får til å stemme i det hele tatt. Vel, vel jeg kan ta med meg en en artikkel vi skal oversette og jobbe med den mens foredraget pågår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2012 #7580 Del Skrevet 12. januar 2012 Har du noen spennendes planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå