Strix Skrevet 5. august 2008 #261 Del Skrevet 5. august 2008 hvilken "versjon" har du? Jeg har Divacup str.1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 5. august 2008 #262 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror jeg ikke kommer til å klare å nå langt nok inn til å få rotert den, men den kan sitte bra likevel? Menskopper skal IKKE sitte langt inn i skjeden. I motsettning til tamponger som dytter helt opp, skal koppen plasseres nederst i skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 6. august 2008 #263 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syns disse ser gigantiske ut! Jeg bruker vanligvis blå tamponger, og dersom jeg ikke har hatt sex på en stund, så sliter jeg med å "få inn" typen. Blir de for store for meg da, eller går det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 6. august 2008 #264 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Nå er menskoppene glatte, i motsetning til tamponger. Så lenge man har plass til en gjennomsnittlig penis tviler jeg på at det skal være noe problem. Endret 6. august 2008 av Lady Lovelace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 6. august 2008 #265 Del Skrevet 6. august 2008 I tillegg kan de brettes, man putter den ikke inn åpen, det blir en knotete jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #266 Del Skrevet 6. august 2008 Men forstår jo at det må en del prøving til, husker første gangen jeg prøvde tamponger (for maaange år siden), da tenkte jeg at jeg ALDRI kunne klare det for det var såååå vondt... Et er etterpå gikk det helt fint. Men litt starthjelp trenger jeg altså. Vil få dette til!! Jeg og. Men jeg har prøvd å venne meg til tamponger i 15 år, og det GÅR IKKE. Det er fortsatt vondt! Er det noen sammenheng, får jeg problemer med menskopp siden jeg ikke klarer tamponger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 6. august 2008 #267 Del Skrevet 6. august 2008 Nå har jeg kjøpt en, fant på Boots Kjøpte den faktisk noen dager før mensen, men jeg var gjest i noen andres hus, og hadde ikke så veldig lyst til å be dem om en gryte til å koke menskoppen min i Så da får jeg vente til neste gang. Synes den ser faretruende stor ut da, men det går vel sikkert. Dama i kassen fikk hakeslepp da jeg la den på disken og utbrøt "Wow, I never thought we would ever sell one of those!!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 6. august 2008 #268 Del Skrevet 6. august 2008 Kva kosta dei på Boots i England, stjernekyss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. august 2008 #269 Del Skrevet 6. august 2008 Merkelig det at når man venter på mensen så virker det som den aldri skal komme. Jeg gleder meg til å få testet ut min Divacup nå, har testet den litt, så vet jeg får den til å sitte, men er spent på om den holde det den lover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkie Skrevet 7. august 2008 #270 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg fikk min mooncup i går, helt på slutten av mensen, men har fått testet den litt og jeg må si den er genial. Jeg måtte klippe av stilken for den var litt lang, men den sitter som et skudd. Det eneste problemet er å få den ut. Men får stase på at det går bedre etterhvert. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. august 2008 #271 Del Skrevet 7. august 2008 Gul Blome: £19.99 på Boots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. august 2008 #272 Del Skrevet 7. august 2008 Nå har jeg fått testa ut min DivaCup også. Syns den fungerte greit, men at den var litt ubehagelig å ta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2008 #273 Del Skrevet 7. august 2008 Som om ikke en "overfull" tampong er ubehagelig å ta ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke fornøyd Skrevet 7. august 2008 #274 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er vel den eneste her på forumet som har prøvd beger (Diva cup) og ikke liker det? Har kraftig mens de første dagene og syntes det ble mye pes med å tømme og skylle begret så ofte. Noen ganger rant det over. Har gått tilbake til mine elskede tampax; greie å sette inn og greie og ta ut/kaste. Nå ligger begret bakerst i skapet på badet. Selger det pent brukt til "halv pris av rød pris." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest:) Skrevet 7. august 2008 #275 Del Skrevet 7. august 2008 HEI! Tror jeg må spørre litt her. Har veldig lyst på en "kopp" :gjeiper: Men hvem skal jeg velge`? MoonCup, Divacup eller hva? Syntes Divacup ser "fine" ute, men er det virkelig noe forskjell? Vet at jeg må ha "liten" str siden jeg ikke har fått barn og er under 30;) Noen som har prøvd eller kjenner til flere typer? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #276 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er vel den eneste her på forumet som har prøvd beger (Diva cup) og ikke liker det? Har kraftig mens de første dagene og syntes det ble mye pes med å tømme og skylle begret så ofte. Noen ganger rant det over. Hvor ofte måtte du bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 7. august 2008 #277 Del Skrevet 7. august 2008 Kva kosta dei på Boots i England, stjernekyss? Det itla sa, ja Pundet står i 10.2 nå, så ca 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. august 2008 #278 Del Skrevet 7. august 2008 Gul Blome: £19.99 på Boots. Det itla sa, ja Pundet står i 10.2 nå, så ca 200,- Takk takk, itla (titt teeeei!) og stjernekyss Då vert det truleg konsumert når eg tek turen dit! Det høyrest jo genialt ut! Både for kropp og miljø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. august 2008 #279 Del Skrevet 7. august 2008 Veldig mogeleg at eg har surra litt no, men var det Diva eller Moon ein får på Boots? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. august 2008 #280 Del Skrevet 7. august 2008 Mooncup på Boots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå