Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Og sommermoten forsetter -hawaii-shorts, hvite tennissokker og standsandaler er alltid en klassisk kombinasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name='Annie' post='6849931' date='29.04.2009 (13:26) ') :hoho:

Endret av kort innpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I avdelingen for teite tv-reklamer presenterer vi i dag deo-reklamen hvor hun spør "Kjære, hvilken del av kroppen min liker du best...?" Kall meg sær, men jeg ville ikke tatt det et kompliment at armhulene var min mest tiltalende kroppsdel, uansett hvilken deo jeg brukte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avdelingen for teite tv-reklamer presenterer vi i dag deo-reklamen hvor hun spør "Kjære, hvilken del av kroppen min liker du best...?" Kall meg sær, men jeg ville ikke tatt det et kompliment at armhulene var min mest tiltalende kroppsdel, uansett hvilken deo jeg brukte...

Nei, helt enig! Den er så teit! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Veldig sannsynlig at man får vakre armhuler kun av å bruke en deo!

Men hvordan ser en stygg armhule kontra en vakker en ut, egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er lite håp for den som reagerer allergisk på nesten alt av deo, og som derfor stort sett går uten... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at det er lite håp for den som reagerer allergisk på nesten alt av deo, og som derfor stort sett går uten... :sukk:

Sånn er jeg også, men nå bruker jeg Nivea Pearl. Den virker og jeg tåler den! Har du prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er superteit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også, men nå bruker jeg Nivea Pearl. Den virker og jeg tåler den! Har du prøvd den?

Nei, den har jeg ikke prøvd. Kanskje gi den en sjanse da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversetter man en bok, er det sjelden en god idé å oversette gatenavn -jeg tror ikke på at "Storgata" ligger i noen engelsk by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...