Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Noen som vet om det kommer en ny sesong med Grey's anatomy snart? Er forsåvidt ikke så farlig lenger. Min tålmodighet er nå oppbrukt, så jeg bestilte like godt komplett season four på amazon.com i dag jeg Jada, jeg vet at dette er , men jeg greier ikke å vente lenger. Man avslutter jo ikke en sesong med at noen rømmer fra bryllupet sitt vettu! Nå slippes ikke dvd'en før 9. september i USA, så jeg må nok vente en stund enda, men men. Har enda hele sesong tre med frustrerte fruer jeg enda ikke har sett. Dollaren er jo så lav nå at hele sesongen ikke koster mer enn ca 200 (+ porto da). Det kan jeg definitivt leve med Jeg som har sutra over mangel på shopping i det siste fikk litt utløp for dette da jeg var på Amazon. Fant også bok tre i en serie av Meg Cabot, som jeg ikke har fått tak i Norge enda. Så da måtte jeg ha den også... Ellers har jeg vondt i magen i dag, eller det begynte i natt. Håper det bare er luft og at det ikke er noe galt, men man vet jo aldri. Får se det ann litt utover dagen. Kanskje ta med meg lillemannen å gå en tur for det pleier å hjelpe litt mot luftsmerter iallefall Endret 23. juli 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. juli 2008 #102 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har man ikke kommet lenger enn til sesong 3 i Norge? Jeg laster ned, jeg, så jeg har sett ferdig sesong 4 og venter bare på at neste skal sendes i USA... Gled deg! Og håper magevondten gir seg! Endret 23. juli 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 23. juli 2008 Har man ikke kommet lenger enn til sesong 3 i Norge? Jeg laster ned, jeg, så jeg har sett ferdig sesong 4 og venter bare på at neste skal sendes i USA... Gled deg! Og håper magevondten gir seg! Ser ut som magevondten har gitt seg! Var sikkert bare luft, men det er jo så lett å bli bekymra når man har en liten spire der inne (og ikke har kommet til 12 uker enda) Kun sesong 3 som er vist i Norge foreløpig ja. Og jeg gleder meg som en unge til jeg får dvd'en min i slutten av september. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. juli 2008 #104 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har også sett den 4. sesongen, det er bare å glede seg! Ønsker deg en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. juli 2008 #105 Del Skrevet 23. juli 2008 Kanskje jeg må laste ned seesong 4 eller kjøpe den jeg også Prøve å laste den ned tror jeg.. Klarer ikke å vente til september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Kanskje jeg må laste ned seesong 4 eller kjøpe den jeg også Prøve å laste den ned tror jeg.. Klarer ikke å vente til september Ja, det er vanskelig det der. Jeg har egentlig som prinsipp at jeg skal se de på tv, men det løftet har jeg brutt før Da sesong 3 gikk på tv begynte de jo å selge dvd'en før alle episodenen var sendt på tv. Jeg var på den tiden veldig fødeklar, smådeprimert og utrolig lei av å sitte hjemme i sofaen. Så 2 dager på overtid kjørte vi ens ærend til byen hvor samboer'n kjøpte sesong 3 til meg slik at jeg skulle ha noe hyggelig å gjøre de siste dagene. Det skal vel tilføyes at den natta riene startet lå jeg på sofaen og så Grey's. Under den siste episoden jeg rakk før vi måtte dra inn var det så vondt at jeg gikk frem og tilbake på stuegulvet. Men Grey's det så jeg! Huff, synes jeg ser det for meg nå _____________________________________________________________ NÅ ER JEG SÅ FORBANNA KVALM Jeg og lillemannen overraska samboer'n med å gå og hente han på jobb i dag. Resultat: så kvalm når vi kom hjem at han både måtte mate kid og lage middag. Så hyggelig var den overraskelsen lissom Men uansett hvor kvalm jeg er, stakk innom ei dagbok i stad og så tilfeldigvis ordet boller. Og nå har jeg lyst på... Fatter ikke at det går ann å tenke så mye på mat som jeg gjør nå Endret 23. juli 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. juli 2008 #107 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Ja, det er vanskelig det der. Jeg har egentlig som prinsipp at jeg skal se de på tv, men det løftet har jeg brutt før Da sesong 3 gikk på tv begynte de jo å selge dvd'en før alle episodenen var sendt på tv. Jeg var på den tiden veldig fødeklar, smådeprimert og utrolig lei av å sitte hjemme i sofaen. Så 2 dager på overtid kjørte vi ens ærend til byen hvor samboer'n kjøpte sesong 3 til meg slik at jeg skulle ha noe hyggelig å gjøre de siste dagene. Det skal vel tilføyes at den natta riene startet lå jeg på sofaen og så Grey's. Under den siste episoden jeg rakk før vi måtte dra inn var det så vondt at jeg gikk frem og tilbake på stuegulvet. Men Grey's det så jeg! Huff, synes jeg ser det for meg nå _____________________________________________________________ NÅ ER JEG SÅ FORBANNA KVALM Jeg og lillemannen overraska samboer'n med å gå og hente han på jobb i dag. Resultat: så kvalm når vi kom hjem at han både måtte mate kid og lage middag. Så hyggelig var den overraskelsen lissom Men uansett hvor kvalm jeg er, stakk innom ei dagbok i stad og så tilfeldigvis ordet boller. Og nå har jeg lyst på... Fatter ikke at det går ann å tenke så mye på mat som jeg gjør nå synes jeg ser ei høygravid dame med rier tråkke rundt på stuegulvet "vi kan ikke dra enda må se ferdig Grey´s " Har egentlig som prinsipp å se det på Tv´en jeg også, men har liksom en unskyldning til høsten Har trening i Grey´s sendetiden :dåne: det var nesten krisestemning da vi fikk vite at timen vår ble flyttet Nedlastning i gang Håper kvalmen gir seg fort Endret 23. juli 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. juli 2008 #108 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser vi "vanker i samme miljø", så jeg tenkte jeg skulle stikke innom og si hei Lurer jo selvsagt hvor i Troms du er bosatt, da jeg selv er fra fylket... Men ser du overser slike spørsmål glatt Håper uansett du har en flott dag, og uten alt for mye kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 23. juli 2008 synes jeg ser ei høygravid dame med rier tråkke rundt på stuegulvet "vi kan ikke dra enda må se ferdig Grey´s " Har egentlig som prinsipp å se det på Tv´en jeg også, men har liksom en unskyldning til høsten Har trening i Grey´s sendetiden :dåne: det var nesten krisestemning da vi fikk vite at timen vår ble flyttet Nedlastning i gang Håper kvalmen gir seg fort Jeg var nok litt av et syn... Høygravid og i morgenkåpe. Men husker at jeg dro ned alle persiennene slik at naboene ikke skulle se at jeg var våken. Håper også at kvalmen forsvinner. Har iallefall satt bolledeig, slik at jeg får i meg noe mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser vi "vanker i samme miljø", så jeg tenkte jeg skulle stikke innom og si hei Lurer jo selvsagt hvor i Troms du er bosatt, da jeg selv er fra fylket... Men ser du overser slike spørsmål glatt Håper uansett du har en flott dag, og uten alt for mye kvalme! Hei Hyggelig med nye fjes i dagboka! Skal nok ta turen innom dagboka di også... Har nok oversett slike spørsmål ja... Rykter går så utrolig fort her vi bor, så jeg synes det er greit å ikke bli igjenkjent hvis, om, at noen herifra er inne på KG. Har bla nettopp blitt ansatt i ny jobb og de vet ikke at jeg er gravid. Er jo litt tidlig enda også. Men, hvis du vil kan jeg sende deg en PM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. juli 2008 #111 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei Hyggelig med nye fjes i dagboka! Skal nok ta turen innom dagboka di også... Har nok oversett slike spørsmål ja... Rykter går så utrolig fort her vi bor, så jeg synes det er greit å ikke bli igjenkjent hvis, om, at noen herifra er inne på KG. Har bla nettopp blitt ansatt i ny jobb og de vet ikke at jeg er gravid. Er jo litt tidlig enda også. Men, hvis du vil kan jeg sende deg en PM... Jeg er uansett bosatt langt unna, men synes jo det er litt moro å vite hvor folk er fra Kjenner til at rykter spres fort i små miljø, har bodd slik flere ganger selv, og det er fort gjort at noen kjenner en igjen. Nå er det film her! Ha en fortsatt flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 24. juli 2008 Huff, så trøtt jeg er nå! Skjønner ikke hvorfor, men var mye våken i natt. Måtte på do flere ganger og hadde veldig vondt i ryggen. Akkurat som rett før termin sist. Hm... Merkerlig. Heldigvis sitter lillemannen og glipper med øynene på fanget mitt, så da er sjansen stor for at det blir dupp på mor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. juli 2008 #113 Del Skrevet 24. juli 2008 Enda en Grey`s fan her!! Jeg begynte også å laste ned serien på nett, for jeg klarte jo ikke å vente på neste episode Men jeg får bare ikke lasta ned forbi episode 4 av sesong 4 jeg..Så nå har jeg ikke sett greys på en hel liten evighet (3-5mnd?)..Så skal vente til september jeg da..Åh som jeg gler meg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #114 Del Skrevet 24. juli 2008 Enda en Grey`s fan her!! Jeg begynte også å laste ned serien på nett, for jeg klarte jo ikke å vente på neste episode Men jeg får bare ikke lasta ned forbi episode 4 av sesong 4 jeg..Så nå har jeg ikke sett greys på en hel liten evighet (3-5mnd?)..Så skal vente til september jeg da..Åh som jeg gler meg=) Kommer Grey's på tv2 i september? Ikke at det spiller noen rolle altså, siden jeg får dvd'en min etterhvert... Eller, den slippes jo ikke i USA før 9. sept og så skal den jo sendes... Hm... Da får jo jeg også se Grey's tidligere enn planlagt da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg må seriøst slutte å se på Extrem Makeover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. juli 2008 #116 Del Skrevet 24. juli 2008 Kommer Grey's på tv2 i september? Ikke at det spiller noen rolle altså, siden jeg får dvd'en min etterhvert... Eller, den slippes jo ikke i USA før 9. sept og så skal den jo sendes... Hm... Da får jo jeg også se Grey's tidligere enn planlagt da :) Oi sorry! Leste visst et innlegg over hel litt veeel kjapt. Trodde det stod at sesong 4 skulle vises i sept, men det var i dvd i USA ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juli 2008 #117 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg må seriøst slutte å se på Extrem Makeover... Jeg vil også se det! Hvor får jeg sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg vil også se det! Hvor får jeg sett det? Søndager klokka åtte på TV3. Også går det reprise på gamle episoder hverdager halv tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juli 2008 #119 Del Skrevet 24. juli 2008 Søndager klokka åtte på TV3. Også går det reprise på gamle episoder hverdager halv tre... Ååååja... trodde kanskje det var et sted jeg kunne se det på nett jeg Rekker liksom aldri søndagsepisodene for da sitter vi i ferjekø... og rekker iallfall ikke de på hverdagene!! *vil se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juli 2008 #120 Del Skrevet 24. juli 2008 innom for å hilse på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå