Tussi! Skrevet 7. august 2008 #221 Del Skrevet 7. august 2008 Høres ut som du hadde en fin dag i går. Bakte faktisk brød i går jeg også, for første gang på sikkert ett halvt år. Begynner å bli litt lei butikkbrød gitt. Kjenner igjen det der med isen, det er jo bare så godt, så bare en til Håper kvalmen gikk over i løpet av natta Ha en fin dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 7. august 2008 #222 Del Skrevet 7. august 2008 Ha en super dag!! Uten alt for mange sandwichiser Jeg mååååååååå fyke her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #223 Del Skrevet 7. august 2008 Sandwichis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. august 2008 #224 Del Skrevet 7. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*LilleKonvall* Skrevet 7. august 2008 #225 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer så mye hadde jo vært stas om lillemann fikk ei lillesøster da, så jeg satser på jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 7. august 2008 Høres ut som du hadde en fin dag i går. Bakte faktisk brød i går jeg også, for første gang på sikkert ett halvt år. Begynner å bli litt lei butikkbrød gitt. Kjenner igjen det der med isen, det er jo bare så godt, så bare en til Håper kvalmen gikk over i løpet av natta Ha en fin dag da. Kvalmen forsvant den vettu! Jeg soiser ikke brød hvis det er butikkbrød jeg.. Kun den første dagen når det er ferskt. Så skal jeg få i meg noe annet enn knekkebrød må jeg bake selv. Ha en super dag!! Uten alt for mange sandwichiser Jeg mååååååååå fyke her!!! Ingen flere sandwichiser igjen. Sånn går det når man spiser tre og tre i slengen. Samboer'n var like ille som meg han også skjønner du Sandwichis I KNOW Gratulerer så mye hadde jo vært stas om lillemann fikk ei lillesøster da, så jeg satser på jente... Har du vært innom her før? Uansett, alltid hyggelig med nye fjes som stikker innom. Skal oppdatere lista etterhvert, men jeg er helt enig med deg i at det hadde vært stas med jente. Blir litt sånn når man har det ene kjønnet fra før. ____________________________________________________________ Da skal vi fyke til byen vi... Har laga middagsplan for de neste 14 dagene, så får vi se om vi sparer penger på å handle skjeldnere. Siden samboer''n skal til optikkern er det mulig jeg stikker en liten tur innom H&M. Nå må de seriøst ha fått inn noe høstklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Høres ut som du hadde en fin dag i går. Bakte faktisk brød i går jeg også, for første gang på sikkert ett halvt år. Begynner å bli litt lei butikkbrød gitt. Kjenner igjen det der med isen, det er jo bare så godt, så bare en til Håper kvalmen gikk over i løpet av natta Ha en fin dag da. Kvalmen forsvant den vettu! Jeg spiser ikke brød hvis det er butikkbrød jeg.. Kun den første dagen når det er ferskt. Så skal jeg få i meg noe annet enn knekkebrød må jeg bake selv. Ha en super dag!! Uten alt for mange sandwichiser Jeg mååååååååå fyke her!!! Ingen flere sandwichiser igjen. Sånn går det når man spiser tre og tre i slengen. Samboer'n var like ille som meg han også skjønner du Sandwichis I KNOW Gratulerer så mye hadde jo vært stas om lillemann fikk ei lillesøster da, så jeg satser på jente... Har du vært innom her før? Uansett, alltid hyggelig med nye fjes som stikker innom. Skal oppdatere lista etterhvert, men jeg er helt enig med deg i at det hadde vært stas med jente. Blir litt sånn når man har det ene kjønnet fra før. ____________________________________________________________ Da skal vi fyke til byen vi... Har laga middagsplan for de neste 14 dagene, så får vi se om vi sparer penger på å handle skjeldnere. Siden samboer''n skal til optikkern er det mulig jeg stikker en liten tur innom H&M. Nå må de seriøst ha fått inn noe høstklær. Endret 7. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. august 2008 #228 Del Skrevet 7. august 2008 Og nå er jeg kvalm! Mulig det har å gjøre med de tre sandwichisene jeg nettopp heiv innpå Tror de putter dop i isen jeg, for det er jo umulig å stoppe å spise når man først har begynt. Og kanskje fikk jeg nettopp svaret på hvorfor jeg ser litt småfeit ut Natta alle sammen! Er det DET de gjør med med sandwichisen.. De derre is-produsentene alt de får seg til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. august 2008 #229 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tipper også jente. Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 7. august 2008 TIPPELISTE JENTE ELLER GUTT? Oppdatert versjon! Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på" Min magefølelse: nokså , men heller litt mot Venninne T: Venninne V: Venninne L: Venninne M: Indo: monica85: Niennha: Tussi: Mirabella76: pusilus: itla: aimee: *LiljeKonvall*: iingvild: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Da skal vi fyke til byen vi... Har laga middagsplan for de neste 14 dagene, så får vi se om vi sparer penger på å handle skjeldnere. Siden samboer''n skal til optikkern er det mulig jeg stikker en liten tur innom H&M. Nå må de seriøst ha fått inn noe høstklær. TYDELIGVIS IKKE! Masse fine høstfarger, men alt har jo kort arm. Mammaklæravd var helle ikke noe å skryte av, men fant meg en dyplilla topp som slett ikke var så verst. Prøvde en jeans også, men frykter at jeg blir litt bredere over baken de neste ukene. Ellers så er jeg blitt generelt tynnere siden forrige svangerskap. Mammabuksene jeg har fra sist faktisk er litt store. Om to måneder tenker jeg, da blir det bukseshopping! Også spiste vi på Burger King. Vet at det er men det er jo godt en gang innimellom. Og for å toppe det hele kjøpte jeg meg en solid dose med sånne lange lakrisstenger... Blir en koselig kveld ja. Noe må man jo unne seg når det er tomt for is Endret 7. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. august 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Åh, for en sint og sur liten unge vi har... Altså, man elsker jo sine barn over alt på jord, men noen ganger blir det litt mye. Ingenting er bra i dag og jeg blir gal av sutrelyder heeeele tiden Men det er sikkert frustrerende verken å få dra i ledninger, ta ut dvd'er og bøker fra bokhylla eller riste i panelovnen eller gardinene Huff, det var dagens sutre. Kan jo trøste meg med at det sikkert ikke blir bedre når vi får to I dag burde jeg ha vasket litt til helga, men jeg får se hvor mye som blir gjort. Kan ikke støvesuge når jeg og lillemannen er alene hjemme og badet skal samboer'n ta (fordi han skal klippe seg). Kanskje jeg skal bake kanelboller istedet Også litt for 13 uker ! Endret 8. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. august 2008 #233 Del Skrevet 8. august 2008 Innom for å litt for 13 uker og skillingsboller ( ikke kanelboller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. august 2008 #234 Del Skrevet 8. august 2008 Hurra for 13 uker! Kan jeg få en bolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. august 2008 Forfatter #235 Del Skrevet 8. august 2008 Innom for å litt for 13 uker og skillingsboller ( ikke kanelboller ) Heter det vel det så! Hurra for 13 uker! Kan jeg få en bolle? Klart du skal få bolle! Har akkurat tatt de ut av ovnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. august 2008 #236 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. august 2008 #237 Del Skrevet 8. august 2008 Heter det vel det så! Oki då men jeg sier skillingsbolle God fredagskveld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. august 2008 #238 Del Skrevet 8. august 2008 Oki då men jeg sier skillingsbolle Heilt enig med deg, pusilus. Det heiter skillingsbolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. august 2008 Forfatter #239 Del Skrevet 8. august 2008 Mirabella76 og Pusilus: Kan vi ikke være enig om at kjært barn har mange navn da? Gode ble de iallefall og samboer'n var veldig fornøyd med en liten overraskelse da han kom hjem fra jobb Vurderer seriøst å gå å legge meg jeg altså. Er så sliten og trøtt Har ikke gjort noe spesielt i kveld og ikke har det vært noe særlig å se på tv heller. Heldigvis i morra er OL i gang på ordentlig :juhu: :juhu: :juhu: Jeg liker OL jeg. Måtte selvsagt se åpningsseremonien i dag og det må jeg si, Kina imponerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. august 2008 #240 Del Skrevet 9. august 2008 Mirabella76 og Pusilus: Kan vi ikke være enig om at kjært barn har mange navn da? Gode ble de iallefall og samboer'n var veldig fornøyd med en liten overraskelse da han kom hjem fra jobb Det er jeg med på Ønsker deg en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå