Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Haha, ja vurderte å flytte langt nord pga studielånet.. Men fdant ut at det ble veldig dyrt og langt å komme seg til vest- og østlandet igjen..

Etter jeg var hos tannlegen spiste jeg paracetamol, har aldri hatt sånn tannverk i hele mitt liv.. Men legen min sa at man kan spise både paracetamol og paralgin (!?) uten at det var farlig.

Fikk en del bedøvelse hos tannlegen, men uansett ikke så mye å gjøre med det nå.

Jeg har også en del igjen som skulle vært gjort hos tannlegen, men de vil ikke gjøre noe før jeg har fått ut babyen, så da er det bare å vente til etter nyttår. (pga at de vil ha røntgenbilde)

Jeg er så sulten nå, at nå må jeg spise. Rart hvor fort denne sulten kommer kastet over en, nesten uavhengig av at man akkurat har spist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja vurderte å flytte langt nord pga studielånet.. Men fant ut at det ble veldig dyrt og langt å komme seg til vest- og østlandet igjen..

Ja, sånn økonomisk så tjener vi endel på å bo her. Jeg har studert siden vi flytta hit, men samboer'n har fått nedskrevet 80 000 på lånet sitt. I tillegg betaler man mindre skatt og vi får mer i barnetrygd. Men er enig med deg, vet ikke om det lønner seg å flytte nordover kun for fordelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et tannlege besøk er over og nok en gang kostet det et par tusen :sur: Tannlege er alt for dyrt altså. :idesmil: Burde vært sånn frikortsystem på det også, som hos legen.

Uansett, tannlege eller ikke, jeg fikk iallefall noen timer for meg selv og det var veldig godt :juhu: Barnevakta er så snill og presiserte mange ganger at jeg ikke måtte stresse og bare ta meg god tid, så det utnytta jeg bittelitt. Men, for all del, virker som om de synes det er moro å passe lillemannen. Spesielt dattera i huset på ti år

Fikk unna endel ærend, blant annet BH-kjøp. Har vel innsett at etter at jeg kutta ned endel på amminga så har jeg bruk for litt mer push up enn før :) Også er det litt godt å endelig kunne bruke noe annet enn ammebh'er. Man kan sikkert si mye om dem, men min erfaring er at behagelig = litt stygg ;) Ble iallefall et par nye i dag :tommelopp:

Var også på Ekstra Leker og kjøpte bil og badeand til lillemannen. Stakkars liten, gutt på snart ni måneder også har han ikke bil engang (sitat min mormor). Så måtte nesten gjøre noe med det :fnise:

Klarte heller ikke å dy meg i dag og kjøpte en liten hvit bukse til bittelille :sjenert: Vet jo ikke om det blir gutt eller jente (til info: kinesisk fødselskalender stemte sist og sier jente nå). Bliir det gutt så har vi jo egentlig alt vi trenger, men vi har bestemt at bittelille må få noe nytt h*n også. Også hvis det blir gutt. Har funnet ut at vi skal plukke ut noen sett/plagg og gjemme slik at de ikke blir utvasket eller slitt. Kan jo være moro for lillemannen å få senere en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på i dagboka di!!! :vinke:

Må ha den på "mine innlegg", så jeg ikke glemmer å stikke innom deg i blant.... ;)

Har du fått time til ul ennå? De kinesiske kartene stemte på meg også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag har jeg vært flink :jepp: ikke noe Grey´s på meg :nei:

Har derimot vært på kino med ei veninne, så Sex in the city :fnise: Ååååå som jeg har lyst å dra tilbake til NY :hjerter_rundt: digger den byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på i dagboka di!!! :vinke:

Må ha den på "mine innlegg", så jeg ikke glemmer å stikke innom deg i blant.... ;)

Har du fått time til ul ennå? De kinesiske kartene stemte på meg også!! :jepp:

Heisann! :vinke: Hyggelig at du stikker innom!

Blitt litt usikker på den derre fødselskalenderen jeg. Den er jo forskjellig avhengig av hvor man finner den. De fleste sier jente, men blir virkelig ikke klok på den man finner på www.terminkalkulator.com. På den sida hvor man regner ut termin sier den jente, men der man får opp hele kalenderen sier det gutt. Merkelig :vetikke:

UL er 22 september... Håper h*n viser seg frem da, så vi ser hva det blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

I dag har jeg vært flink :jepp: ikke noe Grey´s på meg :nei:

Har derimot vært på kino med ei veninne, så Sex in the city :fnise: Ååååå som jeg har lyst å dra tilbake til NY :hjerter_rundt: digger den byen...

JEG OGSÅ!!!!! Har egentlig bare såvidt vært i NY, kun 1 dag. Så MÅ definitivt tilbake... Med to gutter på slep og tempoturisme ble det ikke shopping engang

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG OGSÅ!!!!! Har egentlig bare såvidt vært i NY, kun 1 dag. Så MÅ definitivt tilbake... Med to gutter på slep og tempoturisme ble det ikke shopping engang

:(

:fnise: i NY slår shopping genet til kjære ut i full blomst, da blir det klær :jepp:

Vi har vært der noen ganger, så det har blitt tid til både det ene og det andre... shopping, serverdigheter, show.. Tusling i gatene bare for å se, avslapping i central park.. Atmosfæren i NY er noe for seg selv :jepp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 12 UKER :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har forsåvidt gått ganske fort denne gangen, men godt allikevel. Nærmeste venner og familie vet jo om det allerede, bare ikke folket her... Spørs vel om vi kan begynne å spre det snart. På en så liten plass som dette er det bare å fortelle til en også vet resten det iløpet av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk itla, Tussi og Fisk73! Vet ikke om det blir så mye feiring, men jeg og lillemann var iallefall akkurt på butikken og kjøpte is med karamell og peanøtter. Så skal i værtfall kose meg litt :juhu:

Kan liksom senke skuldrene litt nå føler jeg. Men ikke helt... Har begynt å tenke så mye de siste dagene. Føler at jeg ikke har "kontroll" på spiren. Alt jeg har er en positiv test og for alt jeg vet er det ikke sikkert spiren lever engang. Vet at jeg hadde en sånn fase sist også, men puster nok ikke ordentlig ut før jeg hører fosterlyden. Skal til jordmora den 21. august så håper hun finner den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke: Hyggelig at du stikker innom!

Blitt litt usikker på den derre fødselskalenderen jeg. Den er jo forskjellig avhengig av hvor man finner den. De fleste sier jente, men blir virkelig ikke klok på den man finner på www.terminkalkulator.com. På den sida hvor man regner ut termin sier den jente, men der man får opp hele kalenderen sier det gutt. Merkelig :vetikke:

UL er 22 september... Håper h*n viser seg frem da, så vi ser hva det blir! :)

Finnes to kinesiske fødselskart. Et som går ut i fra mors alder ved unnfangelsesmåned, og et som går ut i fra mors alder ved terminmåned... Begge to viste gutt på meg, og sannelig var det ikke en liten med tut der inne også!!! ;)

Men er nok ganske tilfeldig og det stemmer eller ikke, tror jeg... Men er faktisk ganske mange det stemmer på, og da er det litt fasinerende...!!! :jepp:

Blir spennende med UL! :)

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 12 UKER :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har forsåvidt gått ganske fort denne gangen, men godt allikevel. Nærmeste venner og familie vet jo om det allerede, bare ikke folket her... Spørs vel om vi kan begynne å spre det snart. På en så liten plass som dette er det bare å fortelle til en også vet resten det iløpet av dagen ;)

:duskedame: for 12 uker! :)

Hehe, sånn er det her også....sprer seg FORT!! Samboeren hadde fortalt det på en fest at han skulle bli pappa, og i løpet av helga visste alle det. Jeg fikk ikke gleden av å fortelle det til noen, jeg.... :sjenert: Men, men!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge de kinesiske fødselskalenderene viser jente på meg, men vi venter visstnok en liten tass TROR vi=) Vi så jo noe som lå å "fløt" på Ul.. :fnise:

Men blir spennende ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg finner bare kinesiske fødselskalkulatorer som beregner ut i fra alder ved terminmåned jeg! :vetikke: Riktignok to forskjellige versjoner av denne. Ingen som har noen linker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, f.eks... Jeg er nå fullstendig forvirret - jeg har fått forskjellig resultat både der du gjorde det, og også på to forskjellige som beregner på mors alder ved unnfangelse. :ler: Det er jo 50/50 sjanse omtrent, men allikevel... Vet ikke heeeelt hvor mye jeg stoler på disse kalkulatorene, akkurat. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...