Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig målt meg :)

Vekt: 75 kg

Bryst: 94 cm

Like under bryst: 81 cm

Midje: 79 cm

Hofter: 110 cm

Lår: 65 cm

Legg: 40 cm

Overarm: 33 cm

Og en litt overfladisk fettprosentkalkulator på nettet fortalte meg at min fettprosent var på 25,2. ;)

Skrevet

Æsj, jeg er så tung i magen, spiste middagen så fort. Kokte fullkornspasta med kjøttdeig av svin ved siden av. Puttet oppi en tacokrydderpose og en boks med tomater. Det ble godt og sterkt. Ved siden av hadde jeg rømmekolle og syltede jalapenos. Tacopasta, altså. Spiste ikke så mye pasta, syns det legger seg så lett på rompa, men jeg skulle ikke spist så mye jalapenos. Nå kjenner jeg det i halsen. Æsj. Usunn helg.

Skrevet

Tung i magen sier du? Den klubben melder jeg meg inn i og. Føler meg ikke akkurat fresh nå, nærmere ihjelspist.... Men i morgen er det ny dag og nye muligheter. :)

Så ut som et fin program. Og du legger på mer vekt, det er bra. :)

Og så flink du er som endelig måler, da skal jeg gjøre det i morgen jeg og. Minn meg på det da, og denne gangen skal jeg ikke sluntre unna. Og så vil jeg gjerne ha linken til den kalkulatoren, hadde vært morsomt og sett hva den tror jeg har.

Skrevet

Et finT program åffkårz. Sent nå, øya svir. God natt! :klem:

Skrevet

Og vi liker vel den kalkulatoren eller? Iallefall så langt. For 25,2 er vel et fint tall når det gjelder fettprosent.

*googler litt mens jeg venter på at sukkerkicket skal gå over*

Skrevet
Tung i magen sier du? Den klubben melder jeg meg inn i og. Føler meg ikke akkurat fresh nå, nærmere ihjelspist.... Men i morgen er det ny dag og nye muligheter. :)

Så ut som et fin program. Og du legger på mer vekt, det er bra. :)

Og så flink du er som endelig måler, da skal jeg gjøre det i morgen jeg og. Minn meg på det da, og denne gangen skal jeg ikke sluntre unna. Og så vil jeg gjerne ha linken til den kalkulatoren, hadde vært morsomt og sett hva den tror jeg har.

Er også nysgjerrig på kalkulator :)

Her? jenter :)

Og vi liker vel den kalkulatoren eller? Iallefall så langt. For 25,2 er vel et fint tall når det gjelder fettprosent.

*googler litt mens jeg venter på at sukkerkicket skal gå over*

Jeg leste et sted at det normale for kvinner er mellom 20 og 30 :) Så da ligger jeg jo ikke så dårlig an.

Får du heller ikke sove etter å ha spist godis? Etter at jeg begynte med en litt sunnere livsstil, fikk jeg etterhvert så høy puls av å spise for mye sukker, at jeg syntes det var ubehagelig. Fint at kroppen sier i fra altså, men hallo.... hele kroppen dirrer jo. Er det normalt? :klø:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg får en sånn varmefølelse i hele kroppen, samtidig som jeg kræsjer skikkelig på vei "ned" igjen. Men jeg blir veldig trøtt da... Men høy puls har jeg ikke vært borti.

Takk for link, forresten :)

Skrevet

Ja, jeg blir litt varm og... Og skikkelig grinete! Både lavt og høyt blodsukker påvirker humøret mitt så til de grader. Mr. Hyde er ingenting i forhold til meg da, altså. (Kanskje bortsett fra et og annet drap...)

Bare hyggelig, forresten :)

Skrevet

Det ble forresten treningsfri i dag og. Kjenner fremdeles stølheten i lår og legger. Det er ikke så ille som i går, og tror nok at det er bra til i morgen, men jeg ville ikke ødelegge for den økta jeg gleder meg til å gjennomføre. Nemlig det nye programmet mitt :hoppe:

Skrevet

Ja, innimellom så blir jeg det. Og igår var det ekstremt. Blir kjempegira, men merker det ikke på pulsen slik som du gjør altså. Tror det er fordi jeg ikke er vant til det jeg, jeg spiser jo ikke søtsaker til daglig. Så når jeg spiser så ekstreme mengder som jeg gjorde igår så sier det seg selv at kroppen må reagere på det. Så kan ikke se for meg at det er direkte unormalt heller...

Og godt å høre at du og Hyde ikke har mordene til felles! :lol:

Skrevet

Hmm... litt lenger ned på denne sida er en fettprosenttabell for kvinner. Den var litt mer kresen enn "alt mellom 20 og 30 på kvinner er bra"

Skrevet

Eatclub! :hoho:

I følge den tabellen ligger jeg på 'Bra', noe som gjør meg sterkere i troa på at den testen vi tok ikke er til å stole på. Jeg ligger nok betraktelig dårligere an.

Skrevet

Jeg tror jeg ligger dårligere an jeg og... selv om jeg VET at jeg gått opp masse i muskelmasse. Det må jeg ha gjort, gått opp 6 kg, samtidig som jeg har gått NED i størrelse :fnise:

Skrevet

Det er siden september altså!

Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Det pleier å være en bra giveaway ja ;)

Jeg har merket samme tendens på bukser og liknende selv om vekten har stått rolig i perioder, men har også merket at jeg begynner å vokse ut av kjolene mine på grunn av ryggbredde og skuldre :overrasket:

Jeg har lyst å prøve med en fettklype, men vil da trenge hjelp (spesielt på hudfolder på ryggen etc) og jeg føler ikke at det er noen jeg har lyst til å spørre om de har lyst å klype meg på ryggen med en fettklype :ler:

Skrevet

Fettklype? :klø: Måler man fett på ryggen på den måten av man ser hvor mye fett man får tak i?

Hehe.... nå kommer kjæresten min til å bli nervøs, det er nemlig han jeg må be om hjelp da i tilfelle. I går var han nervøs da jeg ba ham om å hjelpe meg med å måle meg. :fnise: Vet ikke hva han tror jeg. At jeg skal slå HAM i hodet hvis jeg ikke er fornøyd? :ler:

Skrevet (endret)

Siden jeg ikke har noe bedre å gjøre på en søndag, jeg vasket jo huset i går, så har jeg bestemt meg for å sjekke andre kalkulatorer. Kanskje finne et gjennomsnitt.

Denne sa jeg hadde en fettprosent på 25, 8. Men den ville heller ikke ha så mye info. Jeg liker foreløpig den første best.

Edit: leif

Endret av Miss Shorty
Skrevet

Eller så får jeg bare høre på Bolledeig, og kjøpe denne! ;)

Skrevet

Har tittet på sånn jeg og, men har ikke gidda og ikke tatt steget.

Jeg likte helt klart den første best. For denne mener nemlig at jeg har en fettprosent på 29. :ler: (men det tror jeg faktisk er mer realistisk og... synd, men sant!)

Lite info ja. Men er det bare jeg som synes det er rart at man ikke skal oppgi hvor høy man er, spiller ikke det en vesentlig rolle? :klø:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...