Gå til innhold

Jeg slo kjæresten min,


Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Tror det må være en nulltoleranse på dette punktet(selv om det selvfølgelig er forskjell på alvorlighetsgrad på vold).

Jeg ser da ingen som "tolererer" noen form for slag her. Ingen mener det er riktig.

Og det er godt du er enig i at det er ulik alvorlighetsgrad. Det synes jeg er åpenbart. Å banke noen kan slett ikke sidestilles med "klaps". Det er i alle fall å begå utrett mot dem som har opplevd å bli banket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg er svart/hvit og unyansert, men for meg er det snakk om å bruke vold kontra å ikke bruke vold. Selvfølgelig er det fysisk verre og farligere å bli slått til blods med en knyttneve kontra en ørefik, og det er mulig at de psykiske skadene er verre jo voldeligere volden er også, men for meg hadde det kokt ned til at jeg ikke ville leve sammen med et menneske som brukte vold som argument i en diskusjon. Jeg har ikke noe problem med å skjønne at man i blant kan bli så frustrert, men de fleste løser slik frustrasjon på andre måter.

Det kan godt hende at TS er sammen med en døgenikt som gjør henne stor urett, men hvis han er på en slik måte at det eneste argumentet hun har å stille opp med er å fike ham, da tenker jeg at de er en dårlig match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...