MedMor Skrevet 22. august 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 22. august 2008 Ja... nå går ting litt bedre. Begynner å bli kjent med folka i klassen, og har innsett at selv om studiet virker overveldende på meg nå så må jeg bare ta ett skritt om gangen, og ikke få panikk. Denne uka har vært veldig tøff, med skole og masse info hver dag, og i tillegg jobb 3 kvelder hittil, skal på jobb imorra oxo. Så har vært for utslitt når jeg kom hjem til å i det hele tatt skru på data'n...! Men håper på at ting roer seg litt etterhvert, og det gjør det nok oxo... nå er det på tide å sove litt igjen, men på søndag er avslapningsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 24. august 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 24. august 2008 Huff, er bare så utrolig trist på Tussi og Tussemannens vegne nå, at alle de tingene jeg skulle skrive ikke blei no viktige lenger. Nå skal jeg legge meg, og konsentrere meg om å sende gode tanker til dem. God natt til alle dere andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. august 2008 #43 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke tenk på meg vennen, jeg kommer meg videre. Gratulere så mye med dagen, håper den blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 25. august 2008 #44 Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke vært her hos deg før, men så du har bursdag og ville bare ønske deg en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. august 2008 #45 Del Skrevet 25. august 2008 :blåse: :blåse::blåse::blåse: Bare innom for å ønske deg en riktig fin bursdag. :gave: :gave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. august 2008 #46 Del Skrevet 25. august 2008 Bursdag???? Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. august 2008 #47 Del Skrevet 25. august 2008 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! :juhu: :juhu: :juhu: :gave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. august 2008 #48 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Næh, har jeg gått glipp av bursdag når jeg har vært på ferie??? Håper du hadde en STRÅLENDE DAG Endret 25. august 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 29. august 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 29. august 2008 Søøøøøøøøøøøøøøøøøøøtinger!!!!!!!!!!!!!! Tusen TUSEN takk for alle gratulasjoner!!! Har vært en laaaaang uke nå, så har ikke fått vært her inne. Men imorra er det fri, og helg, og alle hjerter gleder seg, og det er ikke måte på!!! Så imorra skal jeg kose meg og tusle rundt på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 30. august 2008 Lørdag!!!!! HURRA!!!!!!!!!!!! gjett om noen har gleda seg a'!? så nå har jeg pakka meg godt inn i dyner i senga, med laptopen på fanget, og har planer om å bli her en stund Dette har vært en laaaaaaang uke, hvor en del ting har skjedd: 1. Jeg fikk fullstendig panikk etter ett foredrag på skolen, og jeg følte at jeg virkelig har havna på feil hylle her i livet! (heldigvis så har jeg nå roa meg ned igjen, og har bestemt at jeg skal ta tiden til hjelp, og uansett fullføre det første halvåret, så får jeg iaffal 30 studiepoeng+lært en hel masse... :lese: så får vi se om jeg blir der eller søker nytt studie til neste år...) 2. Vi har fått leilighet!!!! HURRA!!!!!!!!! på grønland! Gjett om vi er happy!!!! Vi kan flytte inn på tirsdag, men vi kommer nok til å ta det litt gradvis. Så ikke svigermor skal bli så aleine når vi drar... men deilig med sitt eget sted ass! Ikke store leiligheten, men det trenger vi jo heller ikke.... er bare så utrolig glade for at vi slapp å flytte langt utafor byen! Med de prisene som er i Oslo nå så var vi helt sikre på at vi måtte flytte til en eller annen endestopp for t-banen 3. Min nye venninne på skolen fortalte igår at hun er gravid!!!! HURRA!!!!!!!! gjett om det var ei som blei ivrig da!!!!! her skal jeg få være med og se magen vokse hver dag! Noe så helt utrolig fantastisk!!!! håper bare at det kommer til å gå bra... hun er bare noen uker på vei, og hadde ikke tenkt å fortelle det enda, men så kom jeg i skade med å fleipe med at kanskje det var derfor hun var så sulten hele tiden (hun hadde akkurat klaga over at hun var sulten igjen....) og da kom innrømmelsen åh! tror nesten jeg strålte mer enn henne da hun fortalte det! hihi.... så nå skal jeg hekle babyteppe! skal kjøpe garn idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 30. august 2008 4. Jeg må bare få skryte av en del av de nye smileys'ene, de er jo sååååå søte: jeg vet ikke om denne har vært her fra før, men han var jo skikkelig skjønn da... :slår: hahaha... søteste da.... hmmmm, jeg vet at denne skal bety at man er veeeeeeldig enig, men man behøver ikke være en som tenker veldig koffert for å se hva det ser ut som denne smileysen driver med.... hahaha, skikkelig søt-skummel denne.... hihi, uttrykksfull! nam. sjokolade.... og denne var søt og fin håper alle på KG får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. august 2008 #52 Del Skrevet 30. august 2008 hmmmm, jeg vet at denne skal bety at man er veeeeeeldig enig, men man behøver ikke være en som tenker veldig koffert for å se hva det ser ut som denne smileysen driver med.... Du sier noe der Gratulerer med ny leilighet Deilig med noe eget Kjempe kjekt med gravid venninne Ser det er babyteppe hekling på gang, har du bestemt det for hvilke teppe du skal hekle?? Farge? God lørdag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) har du bestemt det for hvilke teppe du skal hekle?? Farge? Jeg vil hekle hvitt, fordi jeg overhodet ikke vet kjønnet på babyen, og jeg trenger sikkert de 9mnd jeg har til rådighet og dessuten er jo hvitt en fin og uskyldig farge. oxo matcher det alt... Jeg skal titte igjennom svigermors oppskrifter nå, og håper å finne ett fint teppe med en forståelig oppskrift... hvis jeg finner ett bilde skal jeg nok klare å få fiksa en link eller no så dere får sett... takk for alle gratulasjoner! :bukke: Endret 30. august 2008 av MedMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. august 2008 #54 Del Skrevet 30. august 2008 Her kan du finne oppskrifter på babytepper, både hekling og strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Tusen takk Nótt! det er det som er så fantastisk her på KG. Man slenger ut en liten tanke, og vips så får man linker som hjelper masse.... Jeg gjør derfor ett forsøk til hihi... : Noen som vet hva jeg kan bli når jeg blir stor??? Endret 30. august 2008 av MedMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. august 2008 #56 Del Skrevet 30. august 2008 Tusen takk Nótt! det er det som er så fantastisk her på KG. Man slenger ut en liten tanke, og vips så får man linker som hjelper masse.... Jeg gjør derfor ett forsøk til hihi... : Noen som vet hva jeg kan bli når jeg blir stor??? lurer litt på det jeg også og en ting til... Når blir jeg stor/voksen ???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 30. august 2008 lurer litt på det jeg også og en ting til... Når blir jeg stor/voksen ???? :klø: Hehe..... ja, hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg aldri man blir heeelt voksen. Så derfor litt dårlig formulert spørsmål av meg.... Jeg er egentlig en sterk believer på det å prøve å beholde barnet i seg selv. Jeg omformulerer derfor spørsmålet til: Til neste år tror jeg at jeg må velge ny utdannelse, hva er en fin ting å leke med resten av livet, samtidig som man får betalt for det?? (er forresten veldig klar over at dette er et nærmest umulig spørsmål for dere å skulle svare på, så spør nærmest på gøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. august 2008 #58 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) GRATULERER med leilighet! Endret 31. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 31. august 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) GRATULERER med leilighet! Takk, vi gleder oss veldig til å flytte inn og jeg gleder meg veldig til å begynne med innredningen... Endret 31. august 2008 av MedMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. august 2008 #60 Del Skrevet 31. august 2008 Hehe..... ja, hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg aldri man blir heeelt voksen. Så derfor litt dårlig formulert spørsmål av meg.... Jeg er egentlig en sterk believer på det å prøve å beholde barnet i seg selv. Jeg omformulerer derfor spørsmålet til: Til neste år tror jeg at jeg må velge ny utdannelse, hva er en fin ting å leke med resten av livet, samtidig som man får betalt for det?? (er forresten veldig klar over at dette er et nærmest umulig spørsmål for dere å skulle svare på, så spør nærmest på gøy ) Enig med deg blir nok aldri heeelt voksen jeg heller Leker på jobb av og til, danser i gangene kolegaene mine smiler oppgitt og rister på hodet. Hva liker du å leke med da? ser du for deg at du kan sitte på et kontor eller liker du å være med mange mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå