Gå til innhold

MedMor's prøvedagbok


MedMor

Anbefalte innlegg

Velkommen til KG :D

Håper prøving og alt går bra for dere! :D

Hvor i Gran Canaria skal dere reise ? Jeg var i Puerto de Mogan for et par år tilbake. Kjempe fint der!

Takk takk :) Vi skal til San Fernando. Vi bodde der i 3 mnd i år, så nå skal vi ned og besøke ett vennepar som vi ble kjent med da. Gleder oss kjempemasse! :danse: både til å se dem igjen, og fordi di har fått en liten valp, og jeg elsker alle dyr :) San Fernando er ett område som ligger like ovenfor Playa del Inglès. Jeg har ikke vært i Mogan, men jeg har hørt en del om det. Det skal visst være veldig fint der, men vi kunne ikke bo der, i og med at det er ett ganske dyrt område, og vi trengte ett billig sted å bo ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Så nå var en del av pakkinga unnagjort, var ikke så mye som måtte med. Bare shortser og singleter, og de tar jo ikke store plassen ;) Lurer litt på åssen det skal gå med meg nede i varmen, jeg som nesten ikke holder ut her nå engang! Skikkelig varmt i oslo om dagen, og jeg sitter bare inne så mye jeg kan. Helt umulig å være ute hvis man ikke er ved sjøen og kan dyppe seg. Snakka med de vi skal besøke, og det er visst den varmeste perioden hittil på gran canaria nå! Jeg får bare finne meg en parasoll hvor jeg og min sarte hud kan gjemme oss ;) Også får jeg tilbringe resten av tida i vannet. Men for all del: JEG KLAGER IKKE :smilbla:

Bare gleder meg kjempemasse nå!!!

Flybussen går halv 6 imorra tidlig, og så blir jeg borte i 14 dager. Kan hende jeg dukker opp her hvis jeg får tilgang på internett. Men i tilfelle jeg ikke finner no nett: Så vil jeg ønske dere alle noen fine uker framover! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ferie :hoppe:

Leste et sted i boken din at du hekler, kjempe artig. Jeg hekler også, er ikke så flink synes jeg da... Men jeg prøver, og folk blir da glad for heklegavene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

håper du har det strålende på Gran Canaria!

Gleder meg til å følge dere i prosjekt donorbaby :) Jeg skal jaggu få sambo inn her også! =) Siden vi er i samme situasjon.. men vi må også vente litt. har 3 år igjen på skole selv, så vil vel veldig gjerne bli ferdig med utdannelsen først =)

god sommer :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
God ferie :hoppe:

Leste et sted i boken din at du hekler, kjempe artig. Jeg hekler også, er ikke så flink synes jeg da... Men jeg prøver, og folk blir da glad for heklegavene :sjenert:

Hehe, jeg kan ikke akkurat skryte på meg de store hekle-ferdighetene jeg heller ;) har lært det av svigermor, som på sin side er helt fantastisk flink! Hu hekler duker i store kvanta, og gardiner og sengetepper. Tviler på at jeg noensinne kommer til å bli såååå dreven, men syns det er morsomt å ha noe å sysle med. Liker å lage ting, men syns at strikking er utrooooolig kjedelig. Hekling derimot syns jeg er ganske morro, det går fort unna, oxo er det nye utfordringer hele tida :)

Heklegaver er morro å gi bort, og folk overser nok at det ikke er helt proft, for det er jo noe man har laga selv.... :klappe: Akkurat nå holder jeg på med en bikini til kjæresten. Det går saaakte fremover, for jeg har ingen oppskrift å følge, så må prøve og feile sjøl. Etterhvert håper jeg jo på at jeg kan hekle baby-teppe da... :babysmokk:

GOD TUR :) :) :) *pittelitt misunnelig*

Tusen takk!!! :bukke:

:vinke:

håper du har det strålende på Gran Canaria!

Gleder meg til å følge dere i prosjekt donorbaby :) Jeg skal jaggu få sambo inn her også! =) Siden vi er i samme situasjon.. men vi må også vente litt. har 3 år igjen på skole selv, så vil vel veldig gjerne bli ferdig med utdannelsen først =)

god sommer :juhu:

Takk, jeg har hatt det kjempefint :) Koselig å høre fra andre i samme situasjon også. Jeg har prøvd å finne litt info om assistert befruktning, men føler foreløpig at jeg famler litt i blinde. Jeg vet jo litt fra før, men siden dette ikke akkurat er en vanlig situasjon, så er det jo ikke akkurat så mange som har skikkelig peiling på det... Så på en måte er jeg glad vi skal vente litt, sånn at vi har god tid til å sette oss skikkelig inn i alle sider av saken. Er jo endel viktige avgjørelser som må ta's også....

I og med at både du og jeg har tre år på skole nå, så kanskje vi ender med å begynne på dette "prosjektet" samtidig :) Det hadde vært gøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var jeg tilbake i Norge... :flagg:

Har hatt en kjempeflott tur! Koselig å se vennene våre igjen, og så var jo valpen bare den skjønneste, lille krabaten man kan tenke seg... :smilbla:

Fargen har allerede begynt å flasse av, men det er vel bare det man kan regne med når man stek-soler seg i 14 dager :klaske: varmen gikk helt fint, det var veldig varmt, men ikke verre enn at jeg tålte det.

Vel hjemme igjen syns jeg det er veldig deilig med varm joggebukse og ullsokker . jeg liker syden, men må tilstå at jeg trives veldig godt her i oslo :)

I dag har jeg hatt fri og sitter i sofaen og koser meg med animal planet på tv, og fiskegrateng til middag. Kjæresten liker ikke fisk, så må benytte meg av sjansen mens hu er på jobb :spise: mmmmm, fiskegrateng er skikkelig nam!

Nå skal jeg besøke dagbøker, gleder meg til å oppdatere meg på hva som skjer! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hehe, jeg kan ikke akkurat skryte på meg de store hekle-ferdighetene jeg heller ;) har lært det av svigermor, som på sin side er helt fantastisk flink! Hu hekler duker i store kvanta, og gardiner og sengetepper. Tviler på at jeg noensinne kommer til å bli såååå dreven, men syns det er morsomt å ha noe å sysle med. Liker å lage ting, men syns at strikking er utrooooolig kjedelig. Hekling derimot syns jeg er ganske morro, det går fort unna, oxo er det nye utfordringer hele tida :)

Heklegaver er morro å gi bort, og folk overser nok at det ikke er helt proft, for det er jo noe man har laga selv.... :klappe: Akkurat nå holder jeg på med en bikini til kjæresten. Det går saaakte fremover, for jeg har ingen oppskrift å følge, så må prøve og feile sjøl. Etterhvert håper jeg jo på at jeg kan hekle baby-teppe da...

Er ikke noe finhekler jeg, tror nok ikke jeg kommer til å hekle duker og gardiner. Jeg :pls: bøyer meg i støvet for de som har tolmodighet til det. hekler et lappeteppe med nål 2,5, det er vel det laveste jeg går ned til. Synes det er bra med tykke nåler.

De har forøvrig bikinioppskrifter på Drops design ; bikini 1

bikini 2

bikini 3

bikini 4

bikini 5

topp

Kanskje du finner noe som kan være litt til hjelp ;)

Det er kjempe greit med gratis oppskrifter på nett :tommelopp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fri og sitter i sofaen og koser meg med animal planet på tv, og fiskegrateng til middag. Kjæresten liker ikke fisk, så må benytte meg av sjansen mens hu er på jobb :spise: mmmmm, fiskegrateng er skikkelig nam!

Hva er det med kjærester og det å ikk elike fiskegrateng :klø: :vetikke: Det som er SÅ godt! :)

Velkommen hjem forresten!

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er ikke noe finhekler jeg, tror nok ikke jeg kommer til å hekle duker og gardiner. Jeg :pls: bøyer meg i støvet for de som har tolmodighet til det. hekler et lappeteppe med nål 2,5, det er vel det laveste jeg går ned til. Synes det er bra med tykke nåler.

De har forøvrig bikinioppskrifter på Drops design ;

Kanskje du finner noe som kan være litt til hjelp ;)

Det er kjempe greit med gratis oppskrifter på nett :tommelopp:

Tusen takk!!! Prøvde å finne oppskrifter på nett før jeg begynte på bikinien, men fant ingen da, så nå har jeg laga min egen oppskrift. Hvis bikinien blir fin får jeg prøve å skrive ned oppskriften til seinere bruk :)

Skikkelig fin side det der, den er lagt til i bokmerker :tommelopp:

Hva er det med kjærester og det å ikk elike fiskegrateng :klø: :vetikke: Det som er SÅ godt! :)

Velkommen hjem forresten!

Tusen takk! :) er godt å være hjemme... :)

Merkelige kjærester... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kjærester og det å ikk elike fiskegrateng :klø: :vetikke: Det som er SÅ godt! :)

Velkommen hjem forresten!

Kjæresten min liker fiskegrateng, er vel ganske heldig jeg da :juhu:

Han liker ikke blomkålsuppe da :sjenert: det er en av mine favoritter...

Drops design siden er veeeldig bra ja :Nikke: Har ikke kjøpt et mønster på lange tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei og velkommen hjem!

Siden dette helt tydelig har blitt en mat-diskusjon, må jeg også henge meg på. Min kjære mener bestemt at fisk er kattemat, og da blir det lite fisk på meg også. Men jeg gjør som deg og spiser når jeg er "singel" :lur:

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker fiskegrateng, er vel ganske heldig jeg da :juhu:

Han liker ikke blomkålsuppe da :sjenert: det er en av mine favoritter...

Drops design siden er veeeldig bra ja :Nikke: Har ikke kjøpt et mønster på lange tider ;)

Hehehe, ja da er du ganske heldig ja ;) men synd det med blomkålsuppa :sukk:

Hei og velkommen hjem!

Siden dette helt tydelig har blitt en mat-diskusjon, må jeg også henge meg på. Min kjære mener bestemt at fisk er kattemat, og da blir det lite fisk på meg også. Men jeg gjør som deg og spiser når jeg er "singel" :lur:

Ha en fin dag!!

hehe, ja, vi er lure vi... :lur:

ha en fin dag du oxo! Vil forresten si at kjolen din er kjempefin!!! :) har vært og snoka litt veittu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Vil forresten si at kjolen din er kjempefin!!! :) har vært og snoka litt veittu ;)

Tusen takk :rødme:

Er veldig glad i den. Det er bare å snoke så mye du vil! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker fiskegrateng, er vel ganske heldig jeg da :juhu:

Han liker ikke blomkålsuppe da :sjenert: det er en av mine favoritter...

Drops design siden er veeeldig bra ja :Nikke: Har ikke kjøpt et mønster på lange tider ;)

Hehehe, ja da er du ganske heldig ja ;) men synd det med blomkålsuppa :sukk:

Hei og velkommen hjem!

Siden dette helt tydelig har blitt en mat-diskusjon, må jeg også henge meg på. Min kjære mener bestemt at fisk er kattemat, og da blir det lite fisk på meg også. Men jeg gjør som deg og spiser når jeg er "singel" :lur:

Ha en fin dag!!

hehe, ja, vi er lure vi... :lur:

ha en fin dag du oxo! Vil forresten si at kjolen din er kjempefin!!! :) har vært og snoka litt veittu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker fiskegrateng, er vel ganske heldig jeg da :juhu:

Han liker ikke blomkålsuppe da :sjenert: det er en av mine favoritter...

Drops design siden er veeeldig bra ja :Nikke: Har ikke kjøpt et mønster på lange tider ;)

Min liker ikke blomkålsuppe heller han... Så jeg pleier å lage meg det til kvelds innimellom :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :rødme:

Er veldig glad i den. Det er bare å snoke så mye du vil! :lur:

Skjønner du er glad i den. Jeg vil oxo gifte meg i fin kjole... :bryllup: (hmmm, minus mannen...) ;)

Min liker ikke blomkålsuppe heller han... Så jeg pleier å lage meg det til kvelds innimellom :sikle:

hehe, jaja, vi får tenke som så: Da blir det iaffal mer på oss... ;)

_____________________________________________________________________

Første skoledag imorra!!!! Iiiih! Det kiler i magen! Grugleder meg ass! :dåne:

Sååå masse nye mennesker, oxo kjenner jeg ingen... :sjenert:

og masse informasjon og ting som må fikses pga skolestart :sjokk:

Så nå må jeg legge meg og få litt søvn (hvis jeg klarer å sove da...)

Natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_____________________________________________________________________

Første skoledag imorra!!!! Iiiih! Det kiler i magen! Grugleder meg ass! :dåne:

Sååå masse nye mennesker, oxo kjenner jeg ingen... :sjenert:

og masse informasjon og ting som må fikses pga skolestart :sjokk:

Så nå må jeg legge meg og få litt søvn (hvis jeg klarer å sove da...)

Natti

Iiiiiih Å så deilig følelse :hoppe: Håper du koste deg i dag :Nikke:

Artig med nye mennesker og nye utfordringer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for søte innlegg begge to! :) det har virkelig vært mye å sette seg inn i, og jeg er helt utslitt, kom nesten akkurat hjem fra jobb, og må sove nå. For imorra er det skole. Men skal da få pressa inn å skrive her innimellom alt styret oxo ;) For det VIL jeg rekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...