Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
Det er jo absolutt hovedsaken å få lov til å være to sammen etter bryllupet. Er godt fornøyd med at det finnes alternativer som også kan friste masse! Det kan jo godt hende vi bare har øyne for hverandre likevel??? :lur: :rødme:

:fnise: Det er vel det som er meningen :fnise:

Blir sikkert godt å komme seg vekk etter alt styret uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går kveld bestilte vi bryllupsreise!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Det endte med 12 dager i Palermo (Sicilia). Kjenner jeg er utrolig fornøyd med det valget!!!!

Så da er det enda mer nedtelling som skal til!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med booket bryllupsreise!!! Og det var jo en genial løsning å gjøre det sånn! Kan jo f.eks bestemme dere for å feire 2 års bryllupsdag på maldivene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen en liten hilsen etter å ha lest gjennom boka di :vinke:

Du har akkurat den kjolen som jeg er så forelsket i, syns den er kjempefin. :rødme:

Skoene var også helt nydelige. :)

Bryllupsreise til Italia høres ut som en drøm, blir sikkert kjemperomantisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hvem av dere er det egntlig som blir kona til den andre?? :klø:

:skratte:

Jeg måtte bare spørre :fnise:

:sjenert:

:tunge1:

:skratte:

Vi blir vel strengt tatt hverandres koner???

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Legger igjen en liten hilsen etter å ha lest gjennom boka di :vinke:

Du har akkurat den kjolen som jeg er så forelsket i, syns den er kjempefin. :rødme:

Skoene var også helt nydelige. :)

Bryllupsreise til Italia høres ut som en drøm, blir sikkert kjemperomantisk. :hjerte:

Hei Luna!

Så hyggelig å se deg her i boka mi! :)

Jeg er veldig glad i kjolen, den kunne ikke passet meg bedre. Litt annerledes i og med at den er rød, men likevel veldig bryllupete :ler:

Skal kikke innom boka di også så snart jeg får mulighet!

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fått hentelapp på serviettene i dag! *spent*

Så da får jeg svar på om jeg tøyset med årstall eller ikke.... Nesten så jeg ikke tør å hente dem.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siripiri
Fått hentelapp på serviettene i dag! *spent*

Så da får jeg svar på om jeg tøyset med årstall eller ikke.... Nesten så jeg ikke tør å hente dem.... :sjenert:

Hvordan gikk det??

:fnise:

Litt kjipt om det var feil dato.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten måtte jeg ut på utflukt for å finne noe fint papir som kan puttes i printer. Vi har kommet fram til at vi bør sende ut et "forhåndsvarsel" så slekt og venner setter av dagen, sånn at det ikke plutselig er mange som har ferieplaner når innbydelsen kommer til bryllupet. Det er jo tross alt i juli. Så vi kommer til å sende ut en "advarsel" nå snart for å si fra at folk må sette av dagen, så kommer innbydelsene når det nærmer seg. Har også funnet litt fin snirkelskrift som jeg kan bruke, det skal ikke gjøres spesielt fancy, men litt er det jo moro å gjøre ut av det likevel!

*eksperimentere videre med skrift og størrelse*

Halloen igjen :) oppdaterer meg litt på dagboka di her! (er denne og treningsdagboka sammen, eller har du to?)

Anywayz!

Vi skal også gifte oss i juli 2009 (den 4), ikke dum idè med "forhåndsvarsel" da! når sendte dere de? dere har funnet vielsessted og alt sånn? vi har nemlig fått kalde føtter ang kirka... hehe er ikke så kirkelige av oss, så vi tenker dra med oss en som min forlovede kjenner (prost i frikirka) ned til sjøen og vies der...

Spent på å høre(og kanskje se? bare å fjerne navn og sted... hehe) hvordan de ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Hvordan gikk det??

:fnise:

Litt kjipt om det var feil dato.. :sjenert:

Spent på de serviettene jeg da.... :sjenert:

Det er nok bare å fortsette å vente jenter....

Har ikke henta dem enda, skal få gjort det en gang etter lunch håper jeg....

Det blir litt for spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
hoho

vi har jo bryllup samme dag :P

jeg må være litt trøtt som ikke husket/la merke til det :P

NATTA! :)

Hihi, jeg tenkte litt på det jeg også, at det er jo samme dag...?

Ikke greit å holde styr på alt her inne, det blir mange å følge mot like mange fantastiske bryllup!

Jeg legger inn trening her også, denne uka har det bare blitt en økt, så det fortjener nesten ikke en egen post..... :kjefte:

Vi sendte ut varslene en gang i juli, husker ikke akkurat nå. Brukte bare vanlig printer og satte på noen klistremerker, har ikke tatt vare på noen/tatt bilde dessverre. Men vi gjorde det tydelig at selve innbydelsene kom når det hele nærmer seg. Grenser for hvor tidlig ute vi kunne være fant vi ut... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Forresten Mokkon, vi har funnet sted for vielse, men ikke fått bekreftet at vi får lov til å bruke det enda. Må nok mase på kommunen utover vinteren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...