Gå til innhold

Om du måtte velge


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg må bare appludere dere for å vri dere unna og svare. Det har ingenting med og gå ut med mange på en gang

du treffer begge sammtidig.

Nei, jeg treffer ikke to samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaya83

Hvis dette egentlig er et spørsmål om man vil leve som fattig eller rik, så vil jeg måtte si rik.. Men jeg kunne faktisk ikke tenke meg å være multimilliardær, ei heller å jobbe 20 timer i døgnet..

Utover det så hadde jeg tatt han jeg likte best, samme om han var fattig eller rik.. Jeg har mine egne penger, trenger ingen andres.. Jeg hadde nok gått for den frieste og med best humor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne vært multimillionær, men ikke jobbet 20 timer i døgnet, er derfor jeg hadde valgt den rike.

Det sies at penger ikke kan kjøpe deg lykke, nei, kanskje ikke, men foretrekker heller å være normal med masse penger enn normal med lite penger.

Jepp, so shallow. :-D

noe ot: Litt moro å se at det vries og vendes her ja. Vet ikke om det er redsel for å bli hengt ut som grunn eller noe slik jeg, men for meg vitner det om lite fantasi og at man på en måte "må" svare politisk korrekt. Slik som om jeg hadde stilt spørsmålet: Hvem ville du helst ha vært om du ikke var deg selv? Tipper veldig mange hadde svart at de er fornøyd med seg selv og ville vært seg selv. Det blir lksom sååååå "riktig". Fantasi folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg prøvde ikke å vri meg unna her, men jeg svarte helt ærlig på en gitt situasjon. Og det er at jeg ikke hadde hatt sex med to samtidig, eller datet to samtidig. Jeg hadde valgt han jeg var forelsket i. Hvis jeg var det i en av dem.

Og ja, jeg mener bakgrunnen for rikheten og fattigdommen er viktig. Var han rik og aldri hadde jobbet et dagsverk i sitt liv, så hadde jeg slitt med å være i et forhold med ham, og hadde den fattige vært det på grunn av dårlige valg og eller vaner så hadde jeg slitt i å være i et forhold med ham også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Selvfølgelig heller en med penger enn en uten. MEN, hvis han var mye rikere enn meg (som ikke er rik forresten) og hadde dyre vaner som han mente jeg måtte delta i kunne nok det også bli problematisk. Jeg har ikke råd til dyre utenlandsferier, kostbare klær, restaurantbesøk flere ganger i uka eller dyre hobbyer.

Helst ville jeg hatt en som tjente nogenlunde likt som meg, eller litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et forsøk på å fiske ut av damer at de bare er opptatt av penger, så var det et veldig dårlig forsøk. Dersom mennene er IDENTISKE er det jo idiotisk å gå for den som ikke har penger.

Litt som å spørre gutter: To identiske damer, men den ene mangler en pupp. Eller noe sånt. Et alt for lite reflektert spørsmål til at det har noen mening som helst.

Endret: Altså: HVORFOR er han fattig? Hvorfor er den rike rik? Er det arv? Har han jobbet hardt? Er han fattige en slacker, eller har han blitt frastjålet alt han har? Osv. Nei, umulig å svare.

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...