Gå til innhold

Skal jeg fortelle kona hans


Gabriel777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ha ønsket å vite det. Om ikke annet bare for å kunne få sørget for at jeg ikke plutselig pådro meg noen gufne kjønnssykdommer. SLikt vil komme for dagen før eller senere, og det vil være like ødeleggende da.

At elskeren er sjefen til kona fordandrer en del. Det er lett for elskeren å da bruke jobben som et pressmiddel mot henne og det vil sannsynligvis gjøre det vanskeligere for henne å ta grep om saken, særlig dersom hun prøver å få ny jobb.

Jeg synes ideen om å sende tekstmeldingen "Alle meldinger fra deg vil nå bli videresendt til din kone" var en veldig godt forslag. Dere kan gjerne slenge på "Hilsen [ditt og din kones navn]" for å understreke at dere begge er enige og står sammen om denne saken.

Jeg synes forøvrig også det står stor respekt av å tilgi din kone og jobbe for å bygge opp forholdet igjen, det viser en styrke og vilje til å ikke gi opp som ikke alle kan skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du ikke å vite det?

Har ikke noe godt svar på akkurat det. Kanskje fordi jeg ikke har tro på at vi kommer til å holde sammen i 60-70 år til uten at det blir noen avstikkere her og der. Det vil ikke si at jeg ikke tror vi kommer til å bli gamle sammen og ha det kjempebra underveis. Tror bare at utroskap er en bitteliten del av et langt liv sammen. At det vil dukke opp no snusk en eller annen gang. Men jeg har ikke behov for å få det i trynet for det. Og det vil ikke si at jeg er pro "åpent forhold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kona hans rett på å ta avgjørelser på fakta.Det kan godt hende det ender med skilsmisse..... men er det ikke opp til henne å ta det valget?jeg har selv gitt beskjed til mannen til elskerinna til eksen,om meld som ikke sluttet å poppe inn.Det forholdet holdt, men det ble slutt på meld :ler: Nei jeg hadde ikke slitt med dårlig samvittighet...... uansett utfall!!!! og det er sikkert og vist at jeg ville hatt beskjed, for hvem vil leve i en såpeboble!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vurderer nå sterkt å ringe kona hans å fortelle hva slags fyr hun er gift med. At han sender meldinger og dersom hun vil vite mere om hva som har skjedd vil jeg fortelle henne alt. Så hva syns dere; ringe eller ikke ringe........?

Jeg synes absolutt du skulle sende henne en melding/sms fra en eller annen telefon. Konen er den siste som får vite om ting hennes ektemann holder på med, da menn venter til siste liten og utsetter slikt fordi de som regel er konfrontasjonsskye. De tåler ikke å bli verbalt angrepet eller konfrontert på hjemmebane...! (Pyser).

Konen fortjener å få høre om dette, så om du vil hjelpe en medsøster gir du henne beskjeden. Lykke til. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go dude! :tommelsmil:

Ring kona hans og fortell henne allt, hun fortjener ikke å leve sammen med en slik mann!!!!!

gjør verden til ett LITT bedre sted. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis disse meldingene plager konen din, så må hun da klare å si fra selv at han skal slutte? Hvis DU gjør det, så kan han tolke det dithen at han ikke får sende mer meldinger fordi DU har noe imot det, ikke hun. Dette må hun greie å gjøre selv om han er sjefen hennes.

Men jeg ville vært forsiktig med å fortelle kona hans det. Utroskapen er en ting mellom din kone og deg, og sjefen og hans kone. Hadde du sagt noe til konen hans, kan du risikere at konen din vil få en ganske ubehagelig arbeidsdag fremover... (eller har hun byttet jobb?) IKKE gjør noe slikt ihvertfall uten å "få lov" av konen din.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...