Gå til innhold

Skal jeg fortelle kona hans


Gabriel777

Anbefalte innlegg

For ca et år siden fant jeg ut at sambo hadde hatt et seksuelt forhold til en kollega. Vi har kommet oss gjennom dette og har det veldig godt sammen i dag. Problemet er at han som hun hadde et forhold til fortsatt kan sende meldinger av typen; savner du meg, tenker du på meg osv. Min kjære syns dette er leit og forteller meg om disse meldingene, hun vil jo legge dette bak seg, bli ferdig med det. Jeg syns også selvfølgelig det er ille og er rimelig forbanna på typen. Min kjære har jo angret veldig på det som skjedde og har slitt med skyldfølelse, det gjør tydeligvis ikke han. Han er gift men holder fortsatt på med dette tullet. Jeg vurderer nå sterkt å ringe kona hans å fortelle hva slags fyr hun er gift med. At han sender meldinger og dersom hun vil vite mere om hva som har skjedd vil jeg fortelle henne alt. Syns hun fortjener å få vite hva slags møkkamann hun har. Han slipper altfor lett unna. Finner seg sikkert noen andre på si snart også, dersom han ikke allerede har gjort det. De har to barn over 15 år. Det eneste som holder meg igjen er tanken på at jeg på en måte utløser dette og en eventuelt skillsmisse. Hva dersom dere var i hans kones situasjon, ville dere ikke ønsket at dere visste om det her. Han har hatt minst et forhold til før det med min kjære. Så hva syns dere; ringe eller ikke ringe........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes at du burde si ifra. Alternativt så får du samboeren din til å sende en melding til han der hun ber han kutte ut.

Hun kan skrive "all videre kontakt fra deg blir videresendt kona di"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ønsket at noen skulle fortalt meg, hvis det var min mann som drev på slik. Derfor sier jeg i fra. Jeg føler ikke dermed at jeg har noen skyld i evt. skilsmisse, det får den utro parten ta på sin egen kappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Hun kan skrive "all videre kontakt fra deg blir videresendt kona di"

Helt enig!

Lån gjerne min mobil :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du burde si ifra. Alternativt så får du samboeren din til å sende en melding til han der hun ber han kutte ut.

Hun kan skrive "all videre kontakt fra deg blir videresendt kona di"

Godt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så superkjip som denne situasjonen enn er, så er dette nok ikke din jobb.

Honnør for at du har tilgitt.. Det er likevel din samboers jobb å stanse tekstmeldinger.

Du vet også lite om hva som foregår i huset til din samboers eks.. Derfor oppfordrer jeg deg til å være så norsk at man passer sine egne saker..

Men skjønner du ikke synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at du burde si ifra. Alternativt så får du samboeren din til å sende en melding til han der hun ber han kutte ut.

Hun kan skrive "all videre kontakt fra deg blir videresendt kona di"

Signerer denne, en fin måte å få stoppet fremtidige meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, greit det at dette kan stoppe meldingene, men syns dere at kona hans også uansett bør få hvite om hva han har gjort og hva han gjør???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er noe som skurrer litt her ........ Hvorfor i all verden mottar hun disse meldingene dersom hun har slik skyldfølelse og det er så lenge siden det ble avsluttet. Virker for meg som om det er noe som fortsatt henger igjen, kanskje litt sånn "safer'n ved å ikke avbryte all kommunikasjon opplegg".

Dersom hun har slikt et ønske om virkelig å få slutt på disse meldingene burde hun jo for lenge siden ha gitt klart signal om dette til vedkommende. Alt for mange damer som ikke vil gi helt slipp på andre som gir dem oppmerksomhet og/eller kjærlighet. De ønsker rett og slett å ha en backup og nyter oppmerksomheten de får.

Syntes du skulle sette deg ned sammen med din kjære og høre hvorfor dette ikke har blitt slutt og deretter ringe til mannen som sender disse meldingene og fortelle han hvor landet ligger, da også gjerne på høyttaler sammen med din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er noe som skurrer litt her ........ Hvorfor i all verden mottar hun disse meldingene dersom hun har slik skyldfølelse og det er så lenge siden det ble avsluttet. Virker for meg som om det er noe som fortsatt henger igjen, kanskje litt sånn "safer'n ved å ikke avbryte all kommunikasjon opplegg".

Dersom hun har slikt et ønske om virkelig å få slutt på disse meldingene burde hun jo for lenge siden ha gitt klart signal om dette til vedkommende. Alt for mange damer som ikke vil gi helt slipp på andre som gir dem oppmerksomhet og/eller kjærlighet. De ønsker rett og slett å ha en backup og nyter oppmerksomheten de får.

Syntes du skulle sette deg ned sammen med din kjære og høre hvorfor dette ikke har blitt slutt og deretter ringe til mannen som sender disse meldingene og fortelle han hvor landet ligger, da også gjerne på høyttaler sammen med din kjære.

Helt enig her! Du ble advart ved forrige tråd, Gabriel. Ting skjer sjelden i vakuum (dvs partneren din er neppe helt avvisende overfor han..). Hvis partneren din virkelig angrer så er det underlig hun ikke har sagt klart ifra til "elskeren". Tipper hun ikke fremstår like angrende i samvær med "elskeren"... På tide at du konfronterer henne med hvorfor dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ahem.. Jeg er rett og slett litt uening her jeg.. med at trådstarters kjære evt holder elskeren i back up.

Jeg ble utsatt for slike meldinger av en som var forelsket i meg, og som mente jeg hadde gitt ham hint om at det var gjensidig( noe jeg IKKE gjorde). JEg var i et forhold, og dortalte om dette til min kjæreste. Både jeg og min kjæreste prøvde å gi beskjed, men han her slutta altså ikke.

Jeg synes trådstarter er god som tilgir slikt, og jeg jobber med saken selv. Hvi en skal gå tilbake til en som har vert utro, må en gjøre det med hele hjertet og stole på sin kjære (selv om man selvfølgelig skal gå inn igjen med øynene vid åpne.)

Har gitt beskjed til en jente før selv, kom ikke noe godt utav det. Men hvis det skulle være meg så ville jeg ABSOLUTT ha beskjed!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. Jeg har også opplevd å få slike meldinger mens jeg har vært i et forhold, og fyren nekta å slutte selv om jeg ga klar beskjed om at jeg ikke var interessert. Så det trenger absolutt ikke å bety at samboeren til TS ikke har sagt klart ifra.

Jeg ville gitt beskjed til kona. Han har dratt dere inn i dette. Vet kona om forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig med siste taler. Jeg har også opplevd å få slike meldinger mens jeg har vært i et forhold, og fyren nekta å slutte selv om jeg ga klar beskjed om at jeg ikke var interessert. Så det trenger absolutt ikke å bety at samboeren til TS ikke har sagt klart ifra.

Jeg ville gitt beskjed til kona. Han har dratt dere inn i dette. Vet kona om forholdet?

Men jeg er uenig. Dvs jeg tror mitt syn er det mest sannsynlige. Gabriel starter med å mistenke samboer og litt etter litt innrømmet samboeren mer og mer. Samboeren var ikke akkurat pådriver i erkjennelsen her. Jeg tror nok hun har hatt noe dårlig samvittighet. Samtidig åpenbart likt følelsen med kollegaen.

Dvs jeg tror det mest sannsynlige er at hun ikke har tatt et reelt oppgjør med det hun gjorde. I alle fall ikke overfor "elskeren". Noe hun åpenbart burde ha gjort hvis hun virkelig angret oppførselen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Men jeg er uenig. Dvs jeg tror mitt syn er det mest sannsynlige. Gabriel starter med å mistenke samboer og litt etter litt innrømmet samboeren mer og mer. Samboeren var ikke akkurat pådriver i erkjennelsen her. Jeg tror nok hun har hatt noe dårlig samvittighet. Samtidig åpenbart likt følelsen med kollegaen.

Dvs jeg tror det mest sannsynlige er at hun ikke har tatt et reelt oppgjør med det hun gjorde. I alle fall ikke overfor "elskeren". Noe hun åpenbart burde ha gjort hvis hun virkelig angret oppførselen sin...

For å supplere det jeg skrev over:

Elskeren er sjefen hennes! De ser hverandre hver dag. En skulle kanskje tro at det lot seg gjøre å kommunisere at hun ikke var interessert i han? Eller er det sannsynlig at hun fortsatt ikke gjør det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig med siste taler. Jeg har også opplevd å få slike meldinger mens jeg har vært i et forhold, og fyren nekta å slutte selv om jeg ga klar beskjed om at jeg ikke var interessert. Så det trenger absolutt ikke å bety at samboeren til TS ikke har sagt klart ifra.

Jeg ville gitt beskjed til kona. Han har dratt dere inn i dette. Vet kona om forholdet?

Enig! Har en fyr som maser og maser, selv om det er 3(!!!) år siden vi møttes siste gang, og vi ble aldri sammen fordi han ikke ville ha et forhold. Nå er jeg forlovet, men han har tydligvis lagt merke til at han har gått glipp av noe!

Også enig i å kontakte kona hans! For to år siden ble jeg voldtatt av en bekjent, og for å komme meg videre sendte jeg et brev til moren hans. Feigt og ondskapsfullt nei? Beste avgjørelsen jeg har tatt i hele mitt liv... Kona hans må få vite hva mann hun har, og så får vi håpe hun kaster han på dør! Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest meg igjen...

Vet du hva? Hvis det hadde vært tak i kona di og hun virkelig angret så synes jeg faktisk hun selv skulle være pådriver i denne prosessen. Hun skulle gått til "elskeren" sin og forklart at dette var galt og at hun synes videre tilnærming er særdeles upassende/uønsket. Ikke minst burde hun gå til kona hans å fortelle tingenes tilstand. Da hadde hun virkelig vist at hun tok avstand fra det hun og de hadde gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, greit det at dette kan stoppe meldingene, men syns dere at kona hans også uansett bør få hvite om hva han har gjort og hva han gjør???

NEI. Det er ikke deres jobb å informere kona. Jeg ønsker ikke å vite det hvis mannen min er utro, det kan faktisk gjelde henne også. Ønsket ditt/deres om hevn over denne mannen syns jeg ikke skal gå ut over kona hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ny gjest
NEI. Det er ikke deres jobb å informere kona. Jeg ønsker ikke å vite det hvis mannen min er utro, det kan faktisk gjelde henne også. Ønsket ditt/deres om hevn over denne mannen syns jeg ikke skal gå ut over kona hans.

Hvorfor ønsker du ikke å vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...