Gå til innhold

Han har hår på ryggen...


Gjest -TS-

Anbefalte innlegg

Endel menn har bittelitt hår nederst på ryggen. Jeg syntes dèt var ekkelt før... Nå bryr jeg meg derimot ikke om menn er mer hårete enn bare på armer, ben og litt på brystkassa.

Han jeg er sammen med nå er den mest hårete jeg har sett live. Jeg synes ikke det er turn off med alt håret, jeg synes det er mer turn on at han ikke har komplekser for det. Tror det bare hadde sett rart ut om han hadde voksa vekk noe. Han har ikke store mengder hår, men han har litt ca overalt.

Eneste skikkelige ulempen er at det ikke er så herlig å kysse hvor som helst på kroppen hans.

En stor fordel er derimot at han har skjegg og bart! Ikke bare dun eller små hår her og der. Og når han er nybarbert så ser man at det pleier å vokse fint tett skjegg der, det ser ikke helt glatt ut, som det gjør på de som ikke har så mye hår der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med én mann med hårete rygg. Tenkte på det som turn-off selv tidligere, men når følelsene var der, så var også noe det beste jeg visste å rufse litt i "krøllene" hans.

Hvis man har genuine følelser for en person så bør ikke slike ting spille noen rolle.

(han pleide også å vitse med at "nærmere apemennesket kommer du ikke" - noe jeg fant svært sjarmerende :) )

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal ha hår. Uten blir de bare en barnerumpe.

Menn med hår på bein og brystkasse er helt naturlig. Mine tre kjærester har hatt fra 5 hårstrå på brystkassa til en hel skog. Sistnevnte hadde også hår på ryggen. Fikk nok sjokk første gangen og syntes det var litt kinkig. Likte det ikke helt. Allikevel var mannen viktig nok til at jeg ikke gikk. Jeg har lært meg å akseptere det og i dag så enser jeg det ikke.

Altså. For egen del. Dersom mannen er viktig nok for meg så klarer jeg helt fint å leve med både det ene og det andre.

Nina

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hvis dette er et såpass stort problem for deg, så må du nesten velge typer som Petter Pilgaard.

En ting til: Du kan hjelpe han å fjerne håret eller han kan vokse seg på salong. Han kan også bruke epilator selv.

Men hvis han er som mannfolk flest, så vil nok ikke epilatoren falle i god jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det. Og så synes jeg ikke det er så digg når håret går så langt opp over brystkassa at det er synlig over skjortehalsen. Men de karene der var ikke for hårete etter min mening! Bortsett fra han på det helt øverste bildet, han hadde litt udelikat mye hår øverst på ryggen og på skuldrene/øverst på armen... Var ikke myye hår, men hår på feil steder:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har ganske mye hår på ryggen, men jeg tenkte aldri over det før jeg skjønte at han selv hadde komplekser for det. Og da må jeg ærlig innrømme at jeg ble nesten litt glad, fordi jeg var så hodestups forelsket og følte at han var altfor flott for lille meg. Nå setter jeg pris på det fordi jeg synes det er et tegn på mandighet. Jeg tror nok at hvis man treffer en mann, og så begynner å tvile på grunn av noe sånt, så er det egentlig noe mer grunnleggende som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes TS har et godt poeng. Det er totalt turn off med gutter som har hår på ryggen, eller masse hår på brystet + stor skjegg vekst. De lukter ofte litt ekstra kroppslukt også. Det værste er at de trolig har dårlig hygiene også, siden de ikke har barbert bort hårene. Ellers har de dårlige sosiale antenner, hvis de tror at noen liker hår på ryggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at hvis man treffer en mann, og så begynner å tvile på grunn av noe sånt, så er det egentlig noe mer grunnleggende som er problemet.

Nå er denne tråden postet i seksualitet da. Turn off i sexsammenheng eller ikke.

Jeg synes at selvtillitt til tross for skavanker er turn on. Og man vet ikke alltid om en fyr har masse hår overalt før man ligger der/våkner dagen etter.

Det finnes verre ting enn hår som gjør at man ikke vil se en fyr igjen etter en natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med hår på ryggen enn psoriasis og en masse sår...

Det var litt av en sammenligning. Men er enig med det, selv om hår på rygg og bryst er ganske ekkelt. Det går bra om de har litt hygiene og barberer gjevnlig bort hårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en sammenligning. Men er enig med det, selv om hår på rygg og bryst er ganske ekkelt. Det går bra om de har litt hygiene og barberer gjevnlig bort hårene.

Poenget med sammenligningen er at hår er en bagatell. Det kan man gjøre noe med. Hvis man prater sammen.

Psoriasis og åpne sår derimot, er noe man enten må leve med eller finne seg en ny en for (noe som er vondt, hvis man har barn og økonomi sammen, uff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere at om han har mye hår på brystkassa, la oss si på hele magen og brystet sorte hår og mye, så skal han barbere det bort jevnlig? Da vil det jo bare komme sjeggstubber, og voksing vil gjøre vanvittig vondt, mener dere virkelig at han må gjøre det da?

Jeg kan forstå at hår på ryggen kan vokses bort etc siden det ofte ikke er så mye der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel tråd... leste foresten på en svensk side her om dagen, en kar som skulle bli pappa. Dama var 5 mnd på vei hadde lagt på seg 3 kilo og han fant henne "fet og ekkel med hovne byst" og telte på fingrene om han skulle dumpe. Nice type. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes TS har et godt poeng. Det er totalt turn off med gutter som har hår på ryggen, eller masse hår på brystet + stor skjegg vekst. De lukter ofte litt ekstra kroppslukt også. Det værste er at de trolig har dårlig hygiene også, siden de ikke har barbert bort hårene.

Hva i alle dager får deg til å tro dette?

Ellers har de dårlige sosiale antenner, hvis de tror at noen liker hår på ryggen.

Det er faktisk turn-off for en del at de barberer det vekk. Tror ikke det er deres sosiale antenner det er noe galt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt assosiasjoner til denne tråden nå:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508073&st=0&p=8343304&hl=cellulitter&fromsearch=1&#entry8343304

Man kan kanskje gjøre med med hårvekst enn cellulitter, men som noen nevnte lenger oppe her syns jeg det er alt for mye å kreve at fyren skal barbere/vokse - særlig når det er helt naturlig. Stakkars mann. Da jeg var yngre syntes jeg heller ikke det var noe fint, men nå er det for meg et tegn på mandighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan ikke være den enkleste ting i verden å barbere seg selv midt på ryggen? Midt mellom skuldrebladene, jeg tror ikke jeg hadde greid det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår er turn-ON deluxe uansett hvor det er, i mine øyne

Men denne tråden er fra 2008, så ts har sikkert funnet ut av om hun kan leve med ryggen hans nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det liksom overfladisk av ho å synes det er ekkelt med mye hår, når vi damer må barbere oss her og der hele tiden fordi men synes det er ekkelt at vi har hår? Har ikke vi også naturlig hårvekst?! Er ikke det ganske overfladisk kanskje?!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det liksom overfladisk av ho å synes det er ekkelt med mye hår, når vi damer må barbere oss her og der hele tiden fordi men synes det er ekkelt at vi har hår? Har ikke vi også naturlig hårvekst?! Er ikke det ganske overfladisk kanskje?!!

Jo, det synes jeg. Men min kjæreste forlanger ikke at jeg skal barbere meg, og synes ikke hårvekst er ekkelt. Det er jo helt naturlig. Jeg barberer meg, men det har mer med at det er så vanlig og at jeg gjør det mest av gammel vane. Det er nok vi kvinnene selv som har gjort det til en norm at vi skal være glatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...