Gå til innhold

Han har hår på ryggen...


Gjest -TS-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg er en av de som har kraftig hårvekst over hele kroppen. Både på overdel av rygg, skuldre, brystkasse, armer etc.

...

For å jevne ut litt tok jeg å barberte alt av Junior og området rundt. DET ble godt mottatt, og må si at sexen faktisk ble mye bedre både visuelt og følelsemessig.

Ser ikke dette litt pussig ut når du har mye hår på resten av kroppen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes ikke du skal fortsette å treffe denne mannen hvis du ikke synes han er tiltrekkende fysisk. I startfasen av et forhold betyr tiltrekningen mye. Det blir jo helt feil å prøve å tvinge deg selv til å like han på tross av denne "turn off"en. Det blir akkurat som at en mann som ikke tiltrekkes av blondiner, skal oppsøke en snill blondine og prøve å like henne, for å komme over sin overflatiskhet.

Ja, det er lov å være overflatisk også! Når vi velger partner er det fysiske en viktig del av pakken. En av livets harde realiteter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette har jo egentlig ikke så mye med preferanser å gjøre. Det virker som trådstarter oppriktig er overrasket over at han i det hele tatt HAR hår på ryggen.

Det er selvfølgelig mulig å fjerne håret, men for meg virker dette som symptomer på hvor overfladisk og kunstige våre forventninger til utseende er - og dette gjelder både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal man liksom dumpe en potensiell partner fordi man oppdager at vedkommende har hår på musa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Om hans kraftige hårvekst er turn off for deg, så er det kanskje det beste å finne en annen. Nå kan det jo skje at du finner han turn on etter hvert, men som regel så finner en dame ut i løpet av veldig kort tid om hun vil ha sex med en fyr eller ikke.

Å skulle gå inn og "forandre" han og snakke med han om hårfjerning - noe som enkelte foreslår her inne, det synes jeg lite om. Man får ta den man elsker som den er, er det noe som heter.

Jeg synes ikke du er overfladisk. Folk har forskjellige ting de tenner på og ting som er turn off. For deg var det kraftig hårvekst (det er det for meg og, pluss diverse andre ting), for andre kan det være tånegler, øyenbryn mm.

Til gjest med denne kommentaren: "Synd man blir fratatt muligheten med å gå i bar overkropp som følge av at hårete rygg ikke er sosialt akseptert, men sånn er det da en gang bare, og det kan jeg leve med."

Hvem sier, eventuelt hvor står det, at det å ha hårete rygg ikke er sosialt akseptert? Det er da rimelig mange kvinner (og menn) som tenner på hårete kropper.

Hva ER sosialt akseptert i dag? Å bruke str. 38 maks i klær når man er kvinne, ha langt lyst hår og trendy klær? Å være minst 180 cm høy, bredskuldret og blankpolert brystkasse om man er mann. Selvsagt ikke veie mer enn 90 kg, hvor alt er muskler?

Sitter på stranda om dagen med den kroppen jeg har, sikkert mange som ser på meg og tenker: "Æsj for ei feit kjærring." Jepp, jeg er feit jeg, men gidder da ikke unngå stranda fordi at noen ikke liker feite folk. Er mange magre folk der. Mange som tenker: "Uff, så ekkelt magert da." Ja, so what? Skal disse holde seg inne fordi enkelte ikke synes magre folk er noe fint?

Nei, man får bare godta ting slik de er: Noen liker dattra, noen liker mora, noen liker faren - med elle ruten hår. Folk ER forskjellige, og det finnes INGEN standard selv om motebransjen hardt forsøker å få oss til å tro at man skal se slik og sånn ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det finnes INGEN standard selv om motebransjen hardt forsøker å få oss til å tro at man skal se slik og sånn ut.

Jeg tror motebransjen gnir seg i hendene når de har fått folk til å tro at det er "ekkelt og unaturlig" med hår på musa for kvinner og hår på ryggen for menn.

Det handler ikke bare om individuelle preferanser. Hvor mange barberte kjønnet sitt for 20 år siden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler ikke bare om individuelle preferanser. Hvor mange barberte kjønnet sitt for 20 år siden?

Antageligvis flere enn du tror. Jeg bl.annet. Å barbere legger, armhuler og kjønnsområder/kjønnet har vært gjort i en god del år. Dersom du hadde skrevet 50 år, i steden for 20, så hadde det nok vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis flere enn du tror. Jeg bl.annet. Å barbere legger, armhuler og kjønnsområder/kjønnet har vært gjort i en god del år. Dersom du hadde skrevet 50 år, i steden for 20, så hadde det nok vært annerledes.

Men sannsynligvis mye færre enn i dag.

Faktum er at vi tror at disse trendene er noe vi som er basert på indivduelle preferanser, men det er i stor grad presset på oss. For 20, eller 50 år siden ville hår-på-ryggen-problematikken også vært helt uaktuell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann28
Ser ikke dette litt pussig ut når du har mye hår på resten av kroppen?

Nja, kanskje? Men nå er det kun en person som ser det området, og hun elsker det hun ser. Ergo - det er ikke noe å tenke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Godt at det finnes menn som hindrer at den kvinnepregede evolusjonen når fram med sitt ønske om at kjønnene skal bli like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei!

Jeg oppdaget at kjæresten min hadde hår på ryggen noen uker etter at vi ble sammen. Jeg merket det av stubbene på rygg og overarmer - han barberte seg selv. Etter dette så vokser jeg ham en gang i måneden på stuegulvet. Passer både han og meg bra. Estetisk så er det jo finere uten hår på rygg og på kvinners legger og under armer, det er jo ikke til å stikke under en stol. Men jeg vokser ham for hanselv, ikke for min del, skjønt, jeg har ikke noe imot det.

Og ja, slik verden har blitt er til å spy av, om bare jeg hadde levd i hippietiden da det naturlige var normen og idealet.

Faen ta nåtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiriltunge_*

Min eks har kraftig hårvekst over absolutt hele kroppen, inkludert ryggen. Før jeg traff ham syntes jeg ikke hår på brystet på gutter var fint en gang - jeg foretrakk dem helt glatte. Men da jeg traff eksen ble en hårete brystkasse og rygg det beste som finnes, fordi det var på ham!

Han barberer jevnlig bort det meste av håret, og jeg måtte hjelpe ham med å barbere ryggen. Dette til tross mine protester, for jeg ville ha ham med alt håret. Det var jo så vanvittig deilig! :)

Så jeg synes du burde tenke litt etter med deg selv om dette er en mann du virkelig liker eler ikke. Det kan hende at du som jeg finner ut at en hårete rygg er noe av det deiligste som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiriltunge_*

OBS! Den skrptiske smileyen som kom med i forrige vedlegg var ikke meningen! Den bare snek seg inn i det jeg trykka send...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Sånn har verden blitt når Jan Thomas og likesinnede blir sett på som "menn". Hadde jeg vært født med innovertiss vet jeg iallefall hva jeg hadde valgt av glætte femikladder og en skikkelig MC fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Hva er det egentlig med jenter og hår på ryggen?

Hvorfor er det så turn off? Kan det sammenlignes med gutters avsky mot jenter med hår på beina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om kvinner "skal" fjerne kroppshår, hvorfor ikke mannen?

Min mann har ikke så mye, men det er forde han liker at jeg napper det bort.

Han liker tydligvis ikke å ha hår der..hehe ...

deilig med lite hår, enig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro det er noe som ikke stemmer helt? kjenner meg veldig igjen i situasjonen, datet en gutt som jeg syntes var såå bra på alle måter.. men han også hadde hår på ryggen og det var turn off. Jeg vet nå at jeg da bare ville at det skulle fungere fordi han var en bra gutt, men at han ikke var riktig for meg.. det ser jeg nå etter jeg har fått meg kjæreste som jeg ikke bryr meg om "skavankene" til.. jeg skjønner at hår på ryggen kan være turn off, vi er alle forskjellige..(heldigvis) men hadde det vært mannen i ditt liv tror jeg ikke sånt hadde brydd deg!

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår er sexy på en mann. En mann er ikke en mann uten hår på bryst, og hår på ryggen er rimelig overfladisk å reagere på.

Min mann har litt hår på ryggen, og han ville at jeg skulle fjerne disse, men klarer ikke helt å se grunnen for dette jeg da. Menn skal da ha hår på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å mene at hår på ryggen er turnoff. Har selv opplevd å blitt med en hjem for så finne ut at det var litt for mye hår for min smak. Måtte si neitakk å finne utgangsdøra fortere enn svint. Kanskje han hadde en fin personlighet, men det var ikke den jeg var ute etter da. Men som sagt smak og behag. Litt hår mer naturlige steder gjør ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...