Gå til innhold

Han ønsker noe mer


Gjest Utlogget nå

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå
Damn right, det bør han.. du strekker deg langt ennå jente... men det gjør du av kjærlighet, det er bra.. og du gir ikke opp.. du ber han ta et valg.. ta hensyn.. men vil han virkelig ta hensyn? Og hva blr konsekvensen om han ikke går med på dette? Hva med å fortelle han hvor mye det faktisk påvirker deg? Hvor nære du er i å la han gå fra deg?.. for det kan jo være denne situasjonen dukker opp igjen.. når dette faktisk trer i kraft og praktiske spørsmål melder seg? Vær forberedt... og tenk ennå igjennom ting.. Det er jo noe i relasjonen deres som ikke er helt bra og som bør jobbes med, hos begge?

Angående konsekvensen om han ikke går med på dette tror jeg at jeg må spille ballen over på hans banehalvdel...

Hvis han ikke går med på mitt forslag må han komme opp med et annet forslag som jeg kan leve med. Han må ta et valg, og hans valg vil være avgjørende for hva som skjer videre.

Han bør få vite at min "kollaps" ikke skyldes denne saken alene, men at det er summen av alt opp gjennom årene som viser seg nå.

At jeg har strukket meg så langt som jeg kan, og om det fremdeles ikke er nok for ham er ikke jeg rette personen for ham lenger, for jeg har ikke mer å tilby uten at han tar en større del av ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...