Gå til innhold

Hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt?


Gjest Fredag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Overskriften på denne tråden er "Hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt".

Og da er ditt svar "Det er ikke sikkert at de er tiltrukket av deg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da er ditt svar "Det er ikke sikkert at de er tiltrukket av deg"?

Ja. Fordi eksemplene TS gir heller vitner om vennskapelige oppmuntringer (som jeg selv både har mottatt og gir uten at dette betyr tiltrekning i vanlig forstand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja. Fordi eksemplene TS gir heller vitner om vennskapelige oppmuntringer (som jeg selv både har mottatt og gir uten at dette betyr tiltrekning i vanlig forstand).

TS's poeng er at disse vennskapelige oppmuntringene får henne til å lure på hvorfor ikke single menn kan si det samme. Hva får deg til å trekke konklusjoner om at TS tror de gifte mennene er interessert i henne?! Så destruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS's poeng er at disse vennskapelige oppmuntringene får henne til å lure på hvorfor ikke single menn kan si det samme. Hva får deg til å trekke konklusjoner om at TS tror de gifte mennene er interessert i henne?! Så destruktivt.

Men kjære vene, det mest destruktive her er vel at tråden utarter seg til å bli en diskusjon mellom meg og en eller annen som kaller seg gjest, over innholdet i utsagnet "Hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt". Dersom du mener dette betyr noe annet enn en oppfatning av at "de gifte mennene er interessert i henne", må du gjerne argumentere for det, men bruk i alle fall energien på å diskutere det du mener er TS' poeng, da.

For poenget i innlegget, om ikke i overskriften, er som du sier at TS lurer på hvorfor ikke single menn kan se eller si det samme. Til dette har jeg ikke noe svar. Det er gjerne slik at en lettere kommer med komplimenter til mennesker enn kjenner, enn til ukjente. Det er også gjerne slik at det er lettere å komplimentere når man selv er i et forhold, fordi det da ikke nødvendigvis feiloppfattes som interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredag

TS her..

Har vært litt opptatt så jeg har ikke fått kommentert noe av det som er kommet inn den siste tiden.

Er interessant å lese det dere skriver.

Det JEG mente var at kamerater/kollegaer som i dette eksemplet er i et forhold "SER" kvalitetene mine. De sier jeg er en bra dame, kul, pen, sjarmerene osv.. Jeg liker å snakke om musikk, går gjerne på konserter, ser også gjerne en fotballkamp, er en familiekjær jente som liker å stelle hjemme, lage mat, invitere til middag, trener og har aktiviterer jeg trives med, har egen leilighet, er i slutten av 20 årene osv..

Har også opplevd typer til venninner som sier at jeg er en bra jente og at jeg godt kunne vært sammen med de, dersom han ikke hadde vært sammen med venninna mi. Dette var ikke ment som en slibrig kommentar, venninna mi satt der. Vi kom inn på at jeg var singel...

De andre episodene jeg har nevt har ikke vært i den forstand at de vil innlede et forhold til meg, men jeg føler at de ser MEG og sier at jeg er en bra dame. Jeg blåser jo egentlig i det de sier, for de er opptatt og ikke et kjæreste emne for meg, men jeg skulle ønske de single kunne se det samme.. Det er vel det jeg vil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er ikke rart TS er alene, og bare søker gifte når det er da de gifte som ikke prøver for hardt å få dame, siden de har dame, og da tolker selvfølgelig den single jenta at de vil ha meg, men det blir jo feil. De er bare hyggelige, og det er å tenke for høyt om seg selv at alle vil ha deg.

Hvorfor er du alene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er ikke rart TS er alene, og bare søker gifte når det er da de gifte som ikke prøver for hardt å få dame, siden de har dame, og da tolker selvfølgelig den single jenta at de vil ha meg, men det blir jo feil. De er bare hyggelige, og det er å tenke for høyt om seg selv at alle vil ha deg.

Hvorfor er du alene da?

Mange her må da misforstå TS med vilje?

Hun sier jo ikke at hun tror at de gifte mennene er interessert i henne...bare at de er de som kommer med komplimenter, at hun blir glad for det og at hun skulle ønske de single mennene også ville komme med komplimenter. Hva er så vanskelig å forstå for dere her? Hvorfor TS er single er vel kanskje akkurat det hun lurer på selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Som jeg nevnte et eller annet sted i tråden, så forstår jeg deg godt TS, men har ikke noe godt råd å komme med, annet enn at du "tar til deg" komplimentene, og prøver å bruke selvtilliten de gir deg til å finne noen å flørte med, bli kjent med og kjæreste med som er singel...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Som jeg nevnte et eller annet sted i tråden, så forstår jeg deg godt TS, men har ikke noe godt råd å komme med, annet enn at du "tar til deg" komplimentene, og prøver å bruke selvtilliten de gir deg til å finne noen å flørte med, bli kjent med og kjæreste med som er singel...

Lykke til!

Det er også viktig å ikke ha for høye tanker om seg selv, og går ut på by`n i tro om at du er den de vil ha. Snakk om å ha ydmykhet også. Ingen liker en "coky-bitch"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg vet ikke hva Coky betyr, men jeg gjentar at det å være glad i seg selv er viktig. Man blir hyggeligere, mindre kristisk og lettere å være sammen med.

Kanskje du også skulle prøve det, gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Har vært litt opptatt så jeg har ikke fått kommentert noe av det som er kommet inn den siste tiden.

Er interessant å lese det dere skriver.

Det JEG mente var at kamerater/kollegaer som i dette eksemplet er i et forhold "SER" kvalitetene mine. De sier jeg er en bra dame, kul, pen, sjarmerene osv.. Jeg liker å snakke om musikk, går gjerne på konserter, ser også gjerne en fotballkamp, er en familiekjær jente som liker å stelle hjemme, lage mat, invitere til middag, trener og har aktiviterer jeg trives med, har egen leilighet, er i slutten av 20 årene osv..

Har også opplevd typer til venninner som sier at jeg er en bra jente og at jeg godt kunne vært sammen med de, dersom han ikke hadde vært sammen med venninna mi. Dette var ikke ment som en slibrig kommentar, venninna mi satt der. Vi kom inn på at jeg var singel...

De andre episodene jeg har nevt har ikke vært i den forstand at de vil innlede et forhold til meg, men jeg føler at de ser MEG og sier at jeg er en bra dame. Jeg blåser jo egentlig i det de sier, for de er opptatt og ikke et kjæreste emne for meg, men jeg skulle ønske de single kunne se det samme.. Det er vel det jeg vil.

:)

Men hva mener du egentlig med overskriften "hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt? Hvem er det som er tiltrukket av hvem? Mener du:

Hvorfor tiltrekker jeg meg menn som er opptatt? eller

Hvorfor tiltrekkes jeg av menn som er opptatt?

Hvis kommentarene du får ikke kommer fra menn som du mener er tiltrukket av deg, og du ikke er tiltrukket av opptatte menn, så skjønner jeg ikke helt overskriften...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...