Gå til innhold

Hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt?


Gjest Fredag

Anbefalte innlegg

Gjest Fredag

Jeg er en singel jente i slutten av tyve årene.

Er klar for et stabilt og seriøst forhold.

De karene som gir meg interesse er de som er i et forhold eller er gifte.

Ikke at de prøver seg, men sier at jeg er en super jente at karen som "får" meg er heldig. Dette gjelder gode kollegaer og kamerater.

GUitta sier jeg har bra humor, sjarm, søt/pen, at jeg ville vært den perfekte kjæreste emne..

Skjønner bare ikke hvorfor alle de som er opptatt "SER" dette?!

Hvorfor kan ikke de som er single "SE" meg..????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hvorfor kan ikke de som er single "SE" meg..????

Fordi du henger med de som er gifte, og du vil ha de som en annen jente har kapret. Klassisk dominans fra den kvinnelige siden. Kan liksom ikke ta steget selv ut og finne en singel.

Du skjønner. Du er ute etter en som er solbrun, og rik? Vel, det er de gifte, og de er opptatt. Casey tror jeg hadde seg med en gift mann, og det gikk skeis.

Kan du ikke prøve å date noen uten brunfarge og mill. på bok?

Jeg må le litt. Bare klager, men lete det kan dere ikke

Og med lete, så mener jeg ikke inni i huset til et ektepar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredag
Fordi du henger med de som er gifte, og du vil ha de som en annen jente har kapret. Klassisk dominans fra den kvinnelige siden. Kan liksom ikke ta steget selv ut og finne en singel.

Du skjønner. Du er ute etter en som er solbrun, og rik? Vel, det er de gifte, og de er opptatt. Casey tror jeg hadde seg med en gift mann, og det gikk skeis.

Kan du ikke prøve å date noen uten brunfarge og mill. på bok?

Jeg må le litt. Bare klager, men lete det kan dere ikke

Og med lete, så mener jeg ikke inni i huset til et ektepar

Jeg går bevisst ikke etter de som er gifte. Det at jeg skriver nå, bunner i at jeg var på fredagspils og tilfelig havnet med de som var etablerte. Karene på jobber er gode venner av meg og kamerater.

Klart jeg har det moro med de ute :)

De gangene jeg er ute med de single vennindene mine ser ikke de single guttene meg.. Virker som de ikke er ute etter oss jenter som ser single ut. Da jeg er sammen med andre karer viser de single interesse.. (ser meg hvertfall mer enn når jeg er med venninnene mine)

Er bare så lei av at det er sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredag
Fordi du henger med de som er gifte, og du vil ha de som en annen jente har kapret. Klassisk dominans fra den kvinnelige siden. Kan liksom ikke ta steget selv ut og finne en singel.

Du skjønner. Du er ute etter en som er solbrun, og rik? Vel, det er de gifte, og de er opptatt. Casey tror jeg hadde seg med en gift mann, og det gikk skeis.

Kan du ikke prøve å date noen uten brunfarge og mill. på bok?

Jeg må le litt. Bare klager, men lete det kan dere ikke

Og med lete, så mener jeg ikke inni i huset til et ektepar

Forresten... Jeg er IKKE ute etter å møte en som er rik, eller solbrun... WÆÆÆ!!!

Vil bare møte en snill, god og en kjekk kar som jeg har den berømte kjemien med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forresten... Jeg er IKKE ute etter å møte en som er rik, eller solbrun... WÆÆÆ!!!

Vil bare møte en snill, god og en kjekk kar som jeg har den berømte kjemien med!!

Joda, drømmemannen vil jenter alle møte. Dessverre så finnes ikke nissen!

Jeg tror jeg vil foreslå, fra min side ihvertfall å prøve å finne en du liker, en nerd eller en muskuløs fyr istedenfor å lete på superstud.com og tror du kan få hvem du vil, så er du 35år, og sjansen for barn er snart borte og du bli desp.

Selv så syntes jeg jenter over 35 er svært uattraktive, jeg selv er 24, og skal jeg ha en jente må det være helst en aldersforskjell på noen år. Så hun må være rundt 20-22. Det jeg prøver å si er, vil du være singel eller ha en mann?

Det er en grunn til at det er så mange single jenter her i landet. Roter litt mye rundt i ungdomstiden, tror de kan få hvem de vil. Gjør det samme når de blir eldre, flere sexpartnere, og vips så er du ikke lenger attraktiv.

Jeg vil si en jente har mulighet til å finne en mann hun fortjener fra rundt 23-29

Før og etter så er roter du for mye, og etter, så er du for gammel med litt for mange sexpartnere da du ikke fant mannen din.

Hørt mange historier om menn som har dumpet dama fordi hun ble for gammel (40+), og det er fordi jenta valgte en playboy.

men for all del, rot med alle du møter, jeg bare gir et råd om at det er derfor det så mange single jenter/alemødre her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Jeg går bevisst ikke etter de som er gifte. Det at jeg skriver nå, bunner i at jeg var på fredagspils og tilfelig havnet med de som var etablerte. Karene på jobber er gode venner av meg og kamerater.

Klart jeg har det moro med de ute :)

De gangene jeg er ute med de single vennindene mine ser ikke de single guttene meg.. Virker som de ikke er ute etter oss jenter som ser single ut. Da jeg er sammen med andre karer viser de single interesse.. (ser meg hvertfall mer enn når jeg er med venninnene mine)

Er bare så lei av at det er sånn!!

Det er et ganske så kjent fenomen dette. Når man er i et forhold, får man ofte masse positiv oppmerksomhet av det motsatte kjønn når man er ute på byen. Når man er singel, er det ofte tørke på den fronten.

Jeg har ofte lurt på hvorfor det er sånn, men en teori er at når man er i et forhold, er man mer avslappet og sender ut andre signaler enn når man er singel. Helt ubevisst, selvfølgelig, men sånn er det bare.

Og du treffer nok drømmemannen din, skal du se. I mellomtiden gjelder det bare å ha det gøy med venner, leve et godt liv på egen hånd og trives i eget selskap.

Innlegget til gjesten over meg kan du glatt overse. Ikke vet jeg hvilke erfaringer han har, men forhold har han hvert fall ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at det er så mange single jenter her i landet. Roter litt mye rundt i ungdomstiden, tror de kan få hvem de vil.

men for all del, rot med alle du møter, jeg bare gir et råd om at det er derfor det så mange single jenter/alemødre her i landet

.....og like mange single menn og fedre.. dersom du klarer å lese litt statistikk eller foreta et enkelt regnestykke.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fordi du henger med de som er gifte, og du vil ha de som en annen jente har kapret. Klassisk dominans fra den kvinnelige siden. Kan liksom ikke ta steget selv ut og finne en singel.

Du skjønner. Du er ute etter en som er solbrun, og rik? Vel, det er de gifte, og de er opptatt. Casey tror jeg hadde seg med en gift mann, og det gikk skeis.

Kan du ikke prøve å date noen uten brunfarge og mill. på bok?

Jeg må le litt. Bare klager, men lete det kan dere ikke

Og med lete, så mener jeg ikke inni i huset til et ektepar

Haha, klassisk svar fra en bitter mann som ikke har greid å forstå kvinner. :ler:

Det er som regel kun gold diggers og andre useriøse jenter som har "solbrun og rik" som et av kriteriene sine når de skal finne seg kjæreste. De fleste voksne kvinner er klar over at slikt ikke har noe med kjærlighet å gjøre.

Du undervurderer nok kvinner litt kjære deg. Og jeg tar neppe mye feil, når jeg sier at du er singel og sliter med å finne et seriøst forhold. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Jeg er en singel jente i slutten av tyve årene.

Er klar for et stabilt og seriøst forhold.

De karene som gir meg interesse er de som er i et forhold eller er gifte.

Ikke at de prøver seg, men sier at jeg er en super jente at karen som "får" meg er heldig. Dette gjelder gode kollegaer og kamerater.

GUitta sier jeg har bra humor, sjarm, søt/pen, at jeg ville vært den perfekte kjæreste emne..

Skjønner bare ikke hvorfor alle de som er opptatt "SER" dette?!

Hvorfor kan ikke de som er single "SE" meg..????

Jeg føler det som om jeg selv kunne ha skrevet dette innlegget. Fint å se at det ikke bare er meg! De opptatte mennene sier det samme til meg...hvorfor sier ikke de single det samme, kan vi lure på ja.

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte lurt på hvorfor det er sånn, men en teori er at når man er i et forhold, er man mer avslappet og sender ut andre signaler enn når man er singel. Helt ubevisst, selvfølgelig, men sånn er det bare.

:Nikke:

Lettere for oss jenter å være avslappet og naturlig med de opptatte mennene også, for de er jo bare kompiser likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tolker innlegget litt annerledes enn flere her - det er jo ikke sikkert mennene hun nevner egentlig er så interessert i henne, men de ser kvalitetene hennes fordi de kjenner henne (og kanskje fordi at når man er i et forhold selv, ser man mer objektivt på hva som er gode sider ved andre av det interessante kjønn?), og kan gi komplimenter på grunnlag av det. Når man er i et forhold er det også ganske trygt å gi komplimenter uten at mottaker tror man er interessert. Jeg har selv kamerater - til og med mine egne lærere på høyskolen :ler: - som i ulike situasjoner har støttet meg og sagt liknende ting. Det samme med f eks bestekameraten min da han var sjenert avstnadsforelska i naboen sin; jeg ga ham masse komplimenter fordi han er en knakende fin fyr og gjerne ville at han skulle ta initiativ ovenfor denne jenta (de er i dag lykkelig forlovet), ikke fordi jeg ønsket meg ham som kjæreste selv.

Hvorfor ikke single menn ser kvalitetene til trådstarter vet jeg neimen ikke. Kanskje hun ikke omgåes så mange single? På byen er det vanskelig å se mer enn det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de som er single ikke sier dette fordi de tenker at du kan tro at de er fryktelig interessert i deg. Hva de tenker, er en helt annen sak.

Og så har vi jo den faktoren med at man heller sier slike ting til noen man kjenner enn til noen man ikke kjenner så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De karene som gir meg interesse er de som er i et forhold eller er gifte.

Ikke at de prøver seg, men sier at jeg er en super jente at karen som "får" meg er heldig. Dette gjelder gode kollegaer og kamerater.

GUitta sier jeg har bra humor, sjarm, søt/pen, at jeg ville vært den perfekte kjæreste emne..

At mennesker av motsatt kjønn sier slike ting betyr ikke nødvendigvis at de er tiltrukket av deg.

(Just for the record. Jeg har en del guttevenner selv. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en singel jente i slutten av tyve årene.

Er klar for et stabilt og seriøst forhold.

De karene som gir meg interesse er de som er i et forhold eller er gifte.

Ikke at de prøver seg, men sier at jeg er en super jente at karen som "får" meg er heldig. Dette gjelder gode kollegaer og kamerater.

GUitta sier jeg har bra humor, sjarm, søt/pen, at jeg ville vært den perfekte kjæreste emne..

Skjønner bare ikke hvorfor alle de som er opptatt "SER" dette?!

Hvorfor kan ikke de som er single "SE" meg..????

Hvis du tiltrekker deg opptatte menn, kanskje du på en eller annen måte ønsker det selv?

At du selv har visualisert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
At mennesker av motsatt kjønn sier slike ting betyr ikke nødvendigvis at de er tiltrukket av deg.

Det sier hun vel heller ikke? Hun sier "ikke at de er triltrukekt av meg"...hun sier jo bare at de gifte mennene kommer med støttende kommentarer til henne. Det unner du TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sier hun vel heller ikke? Hun sier "ikke at de er triltrukekt av meg"...hun sier jo bare at de gifte mennene kommer med støttende kommentarer til henne. Det unner du TS?

Overskriften på denne tråden er "Hvorfor tiltrekkes jeg menn som er opptatt".

Hva jeg unner TS har vel ingenting med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De karene som gir meg interesse er de som er i et forhold eller er gifte.

Ikke at de prøver seg, men sier at jeg er en super jente at karen som "får" meg er heldig. Dette gjelder gode kollegaer og kamerater.

GUitta sier jeg har bra humor, sjarm, søt/pen, at jeg ville vært den perfekte kjæreste emne..

Syns du ikke det er litt drøyt å tro at disse opptatte kollegene og vennene dien er interessert i deg, når de bare prøver å være hyggelige? Syns nesten det høres ut som de syns litt synd på deg, og vil gi deg mer selvtillit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg tolker innlegget ditt og overskriften din som to litt ulike ting, TS.

For jeg tenkte først, at hei, her kjenner jeg meg igjen.

Jeg får nemlig mye oppmerksomhet fra menn som er opptatt, men ikke menn jeg vet er opptatt fordi jeg kjenner dem ikke fra før. (jeg er visstnok godt elskerinnemateriale, noe jeg tolket overskriften din som)

At dine gode kolleger gir deg komplimenter, skal du ta til deg, og være glad for, men ikke nødvendigvid tolk det som interesse, for da kan det fort bli ubehagelig mellom dere.

Som noen sa lenger oppe i tråden, det viktigste om man ønsker seg et forhold til et annet menneske, er å ha det gøy med det menneske du er i det lengste forholdet til. Nemlig deg selv. Nyt livet, vær trygg og blid, og du vil tiltrekke deg mennesker som er single (og sikkert noen ikke-single også, men det får du heller leve med...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...