Gå til innhold

Gutter som ikke danser


Gjest Vegard

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Synes det er heelt greit at gutter ikke liker å danse. Elsker å danse med venninner på byen, med med gutter blir det litt pinlig. Hvis man står en halv meter fra hverandre og danser og ser på hverandre men ikke prater.. ser ikke helt poenget. Dessuten er det få, få gutter som kan danse, så da blir det ekstra pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, skal jeg ha meg et nummer så prøver jeg meg ikke på dansegulvet når jeg veit at damer som er ute etter flinke dansere for nattesselvbekreftelsen prøver seg heller på en neger som spiller trommer enn en fjoms som meg som synes det hele minner om den parringsbrunsten hanngeitebukkene har mot hverandre for å få hunngeitene. Da venter jeg heller til etterpå når dama er lei av dansetullingen som bare var ute etter fitte og ikke dansing som hu først trodde, og tilbyr meg ta henne videre så hun blir kvitt eklingen som bare ville tafse.

Nå har jeg dame og må balansere mellom det å lære å kunne danse kontra det at dama mi skal finne seg en jamaicakar med godweed og hard stå som kan pule stående mens han spiller gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Hei

Hva synes dere jenter egentlig om menn som ikke liker å danse?

Jeg kan gjerne danse one-to-one til rolige låter, men jeg klarer bare ikke å hoppe rundt til raskere låter. Jeg respekterer at andre gjør det, men jeg føler meg bare som en fjott hvis jeg skulle gjøre det selv.

Jeg er dame, men har det akkurat på samme måte. Jeg føler meg så utrolig teit når jeg skal danse. Samboeren min sier jeg har "mooves" og kan danse, men jeg tør ikke danse til annet enn rolige sanger. Eller sanger hvor jeg kan "holde meg fast" til partneren. Dersom jeg må "danse med hendene fri" føler jeg meg helt nerd.

Det hjelper jo da ikke at samboeren min for noen år siden ble byens diskomester i en av landets største byer, i den tiden hvor "alle" danset disko :/

Men jeg danser noe hjemme sammen med ham (sjeldent), og jeg tror det kommer etterhvert. Jeg må bare bli "vant" til det :)

Fortell henne hvordan du føler deg når du danser, og spør om ikke hun kan lære deg det. Eller om dere skal ta et dansekurs sammen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg syns det må være greit å velge å ikke danse. Men noen ganger får man litt følelsen av at de har lyst, men ikke helt tør. At de hadde danset hvis de var helt alene i rommet eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 22

Jeg hater dansing selv, aldri noengang hatt sansen for det.

Jeg har ikke vært i en situasjon der en fyr skulle dra meg ut på dansegulvet, men jeg har prøvd å tenke meg til hva jeg ville gjort, og det kjipeste ville egentlig vært å sitte alene ved bordet mens alle andre danser:p

Jeg føler ikke selv at det å si nei til dansen i segselv ville vært største problemet, jeg ville nok bare sagt rett ut at jeg ikke kan danse og ikke er komfortabel med det. Jeg vil heller se på en annen jente danse med en fyr jeg liker, enn å stå sammen ham selv mens jeg dummer meg ut med danseferdigheter jeg ikke har:p Hvis han liker meg og ikke den andre jenta så kommer han tilbake til meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tiltrekkes ikke av menn som danser. Jeg liker best melankolske menn. Tenkende menn. Rolige menn. Menn som ikke har behov for oppmerksomhet. En mann som sitter alene i et hjørne er mye mer spennende enn en oppmerksomhetssøkende dansende mann...synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Modell24

Enig med siste taler. Disse solbrune playerguttene med rosa Armani-skjorter og pannebånd, som vrir seg rundt på dansegulvet med et tåpelig flir rundt munnen, er ikke min type menn. :ler:

Jeg er da en ganske normal jente, men jeg kan ikke fordra dansing. :) Går aldri på byen, og har aldri satt mine bein på et dansegulv. Jeg ser ikke poenget med det rett og slett. Følgelig synes jeg heller ikke menn som hater å danse er rare. Tvert i mot egentlig. Jeg har aldri falt for menn som er typiske "partyløver".

Det er altså ikke alle jenter som liker å danse, og det er nok enda færre jenter som krever at en potensiell kjæreste må elske å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg er veldig glad i å danse, og hvis jeg ramler borti en fyr som virkelig kan å danse (skjer hvert 5. år eller så), så blir jeg veldig fornøyd. Da er kvelden reddet, og jeg kan leve lenge på den opplevelsen.

Mange menn liker ikke å utsette seg for situasjoner hvor de føler de ikke mestrer noe til fulle. Jeg tror det er derfor de helst ikke danser, hvis de føler seg teite.

Det verste er å danse med menn som tror de er flinke til å danse, men som ikke eier rytme, har to venstreføtter og slenger deg hit og dit som om du var en filledukke. Og når det ikke helt funker, legger de skylda over på dama. Da forsvinner jeg rimelig fort, ja.

Bedre med de som er litt ydmyke, og heller venter på en rolig klinelåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes dansing er en av de beste måtene å flørte på! Det er allitd morsomt å danse ,hvis han kan danse litt bra iallefall.Det spørs hvilken musikk også. trance/techno osv. ser jo alle ut som idioter hvis de danser til det.Det er veldig tiltrekkende med en gutt som kan danse! Men hvis man absolutt ikke kan danse eller hater det så er det vel best å la være.Blir bare pinlig hvis en mann står og tvinger frem noen "moves" hehe. Hopping på gulvet og "liksom full og danser" er iallefall ikke meg.Gi meg ordentlig musikk,som Rnb og salsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...