Gå til innhold

Fotball EM


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Hvorfor er det alltid slik at menn skal unnes så mye rart, mens vi kvinner bare skal tilpasse oss og være glad til for at de vil være sammen med oss? Hvorfor skal jeg støtte han i å se fotball EM og at det er viktigere enn vår økonomi?

wow... det er vel lov til og være litt fotballinteressert da? Hvis det blir et SÅ stort problem for noen tror jeg heller det er bedre for dere og gjøre det slutt, og at du finner deg en som ikke liker fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

samboeren har sett alle em kampene...og kompisene har selvfølgelig vært her og sett også. Jeg er sååå leeeiiiiii, jeg har lyst til å bare knuse tv'n når jeg ser reklame for fotball eller knuse maskina når han leser opp noe fotball relatert. to kamper igjen, skal legge meg idag før kampen starter så jeg slipper å ha noe med den å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ifra i dag tidlig at jeg faktisk er iferd med å miste interessen i han, fordi jeg synes ikke noe om den personen som er kommet frem under fotball EM.

Hva svarte han til det?

Frem til fotball EM begynte var jeg sikker på at han er mannen for meg, nå er jeg ikke så sikker lenger.

ehrm...jeg er ikke så sikker på at man forandrer seg betydelig av å se på fotball. Kanskje han i utgangspunktet ikke var rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått lov å se ALLE kampene og det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt kjedlig! Men det går jo minimalt på tvn ellers også da.. følger ikke med på noe så det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, høres ikke noe morsomt ut. Har også for lenge siden gjort en avtale med meg selv om å aldri bli sammen med en fotballidiot. ;) Min nåværende kjæreste ser også på EM, men det er kun mesterskapene han ser på, så da har jeg (etter litt surmuling) godtatt det og har til min store overraskelse blitt med og sett kampene. Det er faktisk morsomt :) Men fotball hele året hadde jeg ikke orka.

Men, kommenter de flotte kroppene og se hvordan han reagerer. Hvis ikke fotball er så viktig for ham, tror jeg han vil bli sjalu og ikke se så ofte hvis du plutselig er blitt interessert i fotball(spillerne) ;-)

:ler: Måtte bare le litt av dette. Er det faktisk noen menn som blir sjalu av sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer ser det meste av alle fotballkamper, i tillegg er han dommer, og det er jeg kjempeglad for.:) Heller det enn at han flyr ute på byen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer ser så lite fotball i løpet av året at jeg sier ikke noe nå som han forteller meg at det er semifinale. Han må jo få se litt på tv han også.

Jeg ser kampene sammen med han, eller sitter jeg på nett.

Vi har en tv til så jeg ser på den om det er noe jeg virkelig ønsker å se på.

Når det er kommet så langt som semi/finaler syns jeg også det er spennende:)

Så ingen issue her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er ikke fotballinteressert. Men guttungen er ! Så vi har sett alle kampene i EM. Kunne selvfølgelig gjort noe annet den tiden, men det er koselig å sitte sammen med guttungen og kommentere kampene.

Kommenterer gutta og jeg da!! Og da flirer guttungen - og mannen om han er hjemme.

Trodde aldri det skulle bli sett så mye fotball på tv hos oss, men med en fotballfrelst gutt så blir det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser de kampene han rekker, det er ikke så mange.

Synes fotball-EM er litt stas selv, jeg. I hvert fall de viktige kampene :sjenert:

Ene sønnen liker også å se kamper, så han får se de som ikke går for sent om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er rimelig lei av fotball EM nå. Ønsket derfor å høre litt hvordan andre har det.

Hvordan er det med mennene deres? Har de sittet klistret foran tv-skjermen under EM?

Jeg er så lei at jeg har lyst til å spy.........nå vil sikkert noen si at jeg må da unne typen min såpass. MEN, saken er den, at sist jeg var singel, var jeg så ærlig med meg selv at jeg fant ut at en fotball entusiast ville jeg ikke orke å være sammen med. Derfor var noe av det første jeg spurt min nåværende samboer om når vi møttes om han var interesesrt i fotball, og svaret var " ikke særlig...."

Vel, det siste året har det tatt helt av, i mine øyne. tidligere så han en kamp nå og da, men det siste året har han sett nesten alle LIverpool kampene, og alle delfinalene i champions league, for alle kampene er SÅ viktige. Og i Fotball EM har han fått med seg så mye som mulig. Han har sett kamper nesten hver dag.

Så, jeg føler meg egentlig litt lurt. For jeg var veldig klar på at jeg ikke ønsket eller orket en fotball interesesrt mann, og han har holdt dette "skjult" for meg hittil. Jeg vil definere det å se nesten alle liverpool kamper pluss følge med og se de fleste em kamper som mer enn "ikke særlig interessert."

Føler dette er i ferd med å ødelegge følelesene mine for han.

Jeg er ganske fotball intresset selv. Men til en viss grad har jeg funnet ut etter jeg flytta sammen med kjæresten min. Jeg er Rosenborgfan, og jeg vil selvfølgelig få med meg de kampen jeg får til. Har også sessongkort, så jeg ser alle hjemmekampene.

Men er det noe som skjer når det feks går en kamp på tv, som være med venner, invitert på noe osv. Velger jeg selvfølgelig det !

Kjæresten min er sååå intressert i fortball! Har har sett hver ENESTE kamp i EM. Han får med seg ALLE kamper Manchester spiller, aaalle rosenbog kamper. Og ALLE kamper som sendes på tv2 + tv2 sebra når det gjelder ellers i tippeligaen. Og om det ikke er lag han engang heier på så ser han kampen (samme hvordan land de er fra, bare det er forball). Altså, han ser alt som har med fotball og gjøre. ALT.

Ja, det tærer litt på.. Jeg trodde JEG var fotballfan.

Så jeg skjønner frustrasjonen din når du samtidig sa i fra at du ikke ville være sammen med en fotballidiot.

Tilogmed jeg bli GAL til tider, og jeg liker faktisk fortball...

Føles av og til som man er andre prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, er det virkelig så mange damer der ute som hater fotball?

Fy så kjedelig livet hadde vært uten da, skulle gjerne sett fotball hele året jeg! Heldigvis så er kjærsten av samme oppfatning, vi koser oss med sesongkortene til vårt Enga, og ser så mange som mulig av EM-kampene på TV. Hadde Norge vært med, hadde vi sannsynligvis vært i Østerrike nå..til høsten begynner heldigvis VM-kvalifiseringen, forhåpentligvis går det Norges vei da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det ikke normalt at par finner på hver sine ting rundt 2 timer per dag da?

Hvis det ikke var EM, ville dere da tilbragt absolutt all den tiden med mannen? Og når sesongen starter i england blir det jo bare 2 timer Liverpool i uken. Planlegg det sånn at du driver med dine ting da.

Men, jeg forstår at du er frustrert når du trodde du hadde skaffet deg en lite fotballinteressert mann som viste seg å følge med på alt av Liverpool og mesterskap likevel.

Hva om dere går igjennom kampoppsettet for neste sesong og så ber du han velge bort 10 kamper han ikke skal se + at dere har en avtale om at du kan nekte han to kamper hvis det krasjer med andre ting?

Selv har jeg ikke samme problem. Samboeren min ser minst like mye fotball som TS sin, men jeg ser vel 2/3 av det han ser igjen. Fotball er gøy! Gleder meg til finalen søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karen_*

Hos meg ser både mann og sønner på fotball .. hvorfor i all verden skulle jeg bli sur for det? Synes det er supert at de har sunne interesser, alle har spilt aktivt selv .. så det er naturlig at de har denne interessen.

Jeg for min del orker ikke se EM .. holder meg til Viking, jeg ..

.. men at guttene ser fotball er bare supert - da finner jeg på noe for meg selv .. er da ikke helt avhengig av mennene våre, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøje meg, er det virkelig så mange damer der ute som hater fotball?
Det lurte jeg også på. :klø: Jeg er ikke fotballinteressert selv, men det er da ikke noe problem at mannen er det, eller som gjesten her sier:

Er det ikke normalt at par finner på hver sine ting rundt 2 timer per dag da?
Jeg greier da fint å underholde meg selv den tiden en kamp tar. Og selv om mannen har sett det meste under EM har han vært med på selskapeligheter o.l. Ikke ser jeg mye tv heller, så de konfliktene slipper vi, og om det er noe jeg gjerne vil se, får jeg da fjernkontrollen.

Jeg har imidlertid hørt om menn som ikke kunne gå i tante Olgas 70-årsdag fordi det kræsjet med en kamp; da er det gått for langt, men ellers må da mannen få ha de interessene han vil for meg. Jeg har viktigere ting å irritere meg over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Samboeren min er veldig fotballinteressert, men han har likevel ikke sett alle kampene. Tror han syns det blir mye bortkastet tid når vi egentlig har andre ting å gjøre. Det er helt greit for meg at han ser en del kamper, men jeg er glad for at han ikke har måttet se absolutt alt. Om han jobber lenge, som han noen ganger gjør, og så setter seg rett ned og ser fotball hver kveld, hadde jeg blitt litt irritabel. Leiligheten vår er heller ikke så stor, så om jeg vil være hjemme og gjøre noe annet enn å sitte på pc på kontoret, blir jeg på en måte tvunget til å se på kampen selv.

Når jeg først ser en kamp, kan jeg bli veldig engasjert. Men jeg blir så sur om de jeg heier på taper, at jeg prøver å ikke se så mye fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...