Gå til innhold

Seeya`s prøve verden

Seeya

Anbefalte innlegg

Ja, virker som alle andre er gravide, mens jeg ikke blir det. Har jo gått 10 mnd nå. Vet at mest sannsynlig så blir jo jeg også gravid en eller annen gang, men jeg vil bli det NÅ!!! Har slutta å stresse med det, men tenker jo på det om dagen da jeg nærmer meg EL.. Vil jo ha sex egentlig hver dag for å være sikker på å treffe, men, orker ikke mase på samboer heller. Så vi får ta alt i hans tempo, og håpe at vi en eller annen gang treffer :)

Kunne ønske jeg kunne hatt din opptimisme pleiepike :) jeg er nok ikke helt der enda gitt.. Er mer skuffa over at det ikke klaffer NÅ!!... hehe.. Men, det går i bølgedaler. Noen dager er det greit a det ikke har skjedd enda, mens andre dager er det kjipt..

Bra vi er flere i samme situasjon da :) men håper det klaffer for oss begge snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, virker som alle andre er gravide, mens jeg ikke blir det. Har jo gått 10 mnd nå. Vet at mest sannsynlig så blir jo jeg også gravid en eller annen gang, men jeg vil bli det NÅ!!! Har slutta å stresse med det, men tenker jo på det om dagen da jeg nærmer meg EL.. Vil jo ha sex egentlig hver dag for å være sikker på å treffe, men, orker ikke mase på samboer heller. Så vi får ta alt i hans tempo, og håpe at vi en eller annen gang treffer :)

Kunne ønske jeg kunne hatt din opptimisme pleiepike :) jeg er nok ikke helt der enda gitt.. Er mer skuffa over at det ikke klaffer NÅ!!... hehe.. Men, det går i bølgedaler. Noen dager er det greit a det ikke har skjedd enda, mens andre dager er det kjipt..

Bra vi er flere i samme situasjon da :) men håper det klaffer for oss begge snart..

Mmmm.. Det er helt forferdelig å sitte og se alle magene som vokser rundt forbi(av graviditet)... Jeg klarer ikke bli glad på andres vegne.. Jeg vil møe heller sette meg ned å grine enn å smile av glede overfor den som er gravid...

En dag blir vi nok gravid... Håper. Enten ved hjelp eller på egenhånd. Er redd for hvodan det blir hvis vi får hjelp. Blir det et elsket barn? Barne blir befruktet under et teleskop(eller hva det nå enn heter) og blir plassert inn av en annen enn den jeg virkelig elsker og ikke minst i en gynstol.. huff. Det er alt for mange tanker om sånt at jeg blir regelrett sprø!

En dag er det oss vet du!!! Og vi får eller rotte oss sammen og holde ut i tunge og gode dager!

Det er godt å ha noen å kunne prate med osm er i samme situasjon. Vet hva en snakker om. Kan liksom ikke snakke med så mange andre om det. Siden de ikke vet hva vi går gjennom...

Sex jah! Kunne hatt sex hver dag jeg au.. Men det går liksom ikke her heller. Tid/sted/ osv klaffer ikke alltid. Så da må man liksom ta det når det er tid.

Men sex blir det jo iallefall 2-3 ganger rundt EL tid. Håper det blir noe på dere oxo rundt da....

Snart klaffer det vet du!! :nigo: Det er synd vi må smøre oss med alt for stor tålmodighet!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! :)

Det værste er å høre folk med barn si, tips og hvordan man burde gjøre, da de har blitt gravide uten å engang prøve. er jo ikke fælt å høre, men er jo litt sånn merkelig likevel.. Og self at man ikke burde stresse med det, men nå har vi jo gitt oss med det da hvertfall.. (men jeg tenker jo på det hver dag uansett) :/..

Meeen, har jeg hatt EL mon tro? og det på selveste dag 15? Igår hadde jeg veldig vondt i magen, (trodde kanskje jeg bynte med omgangssyken, hadde riktignok løs mage idag), men uansett, tempen steg plutselig med over 0,6 grad sånn uten videre. Og det har ikke skjedd så tydelig noen gang før faktisk. Så håper virkelig det kanskje kan ha vært EL.. Tenker jeg etter har jeg nok hatt noe som minner om EL slim om dagen også.. Men, slår EL ut på en test idag? tempen viser jo dagen etter EL? at EL har vært? mener å huske det..

Så idag er jeg jo dag 16, så da var vel EL igår, og vi hadde jo sex kvelden før. så traff vel bra da håper jeg? :) Men, mulig vi har truffet før også, men har liksom ikke påvist EL ordentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå er syklusen min rar igjen.. Trodde jo kanskje EL var her om dagen pga temp økning, men tempen har fortsatt å være lav etter temp økningen. De siste syklusene har jo vært med høy temp de siste 10-14 dagene før mensen. Meen, igår, på ca 19, trodde jeg at jeg skulle få mensen. Litt friskt blod, litt brunt, litt rosa utflod, og deretter, ingenting. Nada.. Så, minner litt om noe som skjedde for 4 sykluser siden eller noe... da hadde jeg en slik blødning mitt i, og trodde mensen kom, men det gjorde den ikke. Men da blødde jeg mer enn dennne gangen da.. Merkelig hvertfall. Har nok helt fucka syklus.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24. Ingen flere blødninger siden sist.. Fortsatt lav temperatur (slik jeg har mellom mensen og EL), men regner med at tempen øker nå snart, hvis ikke er det merkelig. Pleier å øke rundt ca disse tider. Er jo derfor jeg ikke vet når EL er, fordi tempen øker såpass nært innpå IKM.. Men har jo en klar temp økning på da 16 ell hva det var.. Så kan jo ha vært EL? men, var også skikelig dårlig i magen den dagen så kan jo være i forbindelse med dette at temperaturen var annerledes også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også :)

Kikka litt på de tidligere tempene mine nå, og nesten så det seru ut som der at tempen øker, så går det 8 dager til mensen.. betyr det kort lutealfase ell nå hva det heter kanskje? hmm..

Litt spennende å se tempene, og se om de er like for hver syklus og hva som evnt endrer seg. Ingen følelse av at noe nytt skjer denne syklusen. Litt gitt opp håpet liksom.. Hvorfor skulle det skje denne syklusen da det ikke har skjedd tidligere? Hmm :/..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det CD 30 idag, ingen mensen, men vet jo heller ikke om det har vært noen eggeløsning. Temperaturene denne mnd avviker veldig ifra tidligere sykluser. Har hatt en sterk økning på dag 16, og en liten økning igår, ellers så har tempen vært som den pleier å være mellom Mensen og EL, men jeg brude jo igrunn være mellom El og mensen nå.. Så, hva skal man tro? ikke vet jeg hvertfall.. Blir spennende å se :) er jo positivt påm en måte at det avviker, men på en annen måte ikke.

Blir man gravid skal jo tempen være høyere og ganske jevn hvis jeg har forstått det riktig, men det er jo ikke min da. Den varierer lit tom dagen, men den er likevel altfor lav i forhold til tidligere målinger. Også har vi den lille blødningen, på cd 19 ell 20.. Merkelig hvertfall..

Men lurte litt på om EL var på cd 28, for hadde sinnsykt EL Slim da.. Ikke det at jeg vet helt hva el slim er, men dette lignet i hvertfall alle forklaringer på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 32 - ingen mensen - har noe som ligner på eggeløsnignsslim, og hatt det en ukes tid. Skikkelig mye utflod innimellom. Men, idag kjentes det ut som om jeg får mens smerter, så da spørs det.. Lyst på et glass vin imorra, men vil egentlig ikke teste, men heller ikke drikke vin uten å ha testa.. så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD35 - ingen mensen, men tror ikke jeg har hatt EL heller egentlig jeg.. For temperaturen stemmer liksom ikke slik som den pleier å vøre mellom EL og mensen. Ville drikke vin på lørdag så tok en test, just in case, men den var negativ da.. Som forventa.. Men, derfor tror jeg også at jeg ikke har hatt EL.. Har hatt mye "slim" siste uka, og fortsatt en del utflod, blank, men ingen spotting enda. Får se om det kommer de nærmeste dagene. Vil bare ha jevne sykluser jeg nå.. Møkk lei slik kluss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 38 - ingen mensen - men høy temp de siste 3 dagene. Altså slik tempen pleier å være mellom EL og mensen. Men hvis jeg må vente så lenge som normalt med høy temp så er detm jo fortsatt kanskje 10 dager til jeg får mensen. Da blir det laaaang syklus da :/.. Håper ikke det :) Blitt litt "tørrere" også.. Og hatt litt mens smerter igår og idag.. Så spørs nok om tanta er på vei.. er bare frustrert over sååå laaang syklus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 41 - ingen mensen . tempen har steget slik som mot mensen.. Så spørs om mensen og EL bare var sent denne mnd. (selv om det er jammen i seneste laget men).. Har hatt 2 blodspor idag og igår, men tror egentlig det kommer av at jeg blir sår "oppi" der, fordi jeg sjekker så nøye på papiret hver gang jeg er på do.. Så tror egentlig ikke det har noe med mensen å gjøre.. man blir jo litt sår hvis man dytter litt ekstra med papiret hver gang.. Sorry detaljer. men, greit å ha å se tilbake på dagboka hvis jeg skulle lure på noe ang sykluser senere.. Håper jo self at det ikke blir noen senere syklus da :):)..

Sier til meg selv at jeg ikke skal ha forhåpninger, men såklart, så lenge denne syklusen blir lengre og lengre, så håper jeg jo desto mer. DERFOR skal jeg drepe håpet mitt imorgen tidlig, med en test. Kommer til å bli kjempeskuffa vet jeg, men da trenger jeg ikke lenger gå å se etter "tegn" og håpe og drømme om at jeg er gravid. Da vet jeg heller: OK, nå må mensen komme snart så en ny PP kan komme igang..

Krysser fingra for imorgen :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 42 - da er testen tatt - negativ!!!

Har litt lyst til å skrike faen.. Hvorfor kunne jeg ikke bare vært gravid nå så hadde vi vært ferdig med denna prøvinga. Da hadde jeg vært ferdig med å gå å håpe hver mnd, og lure på om jeg muligens kan være gravid. Hadde faktisk litt håpet nå. Drøme 2 ganger i natt at testen var positiv, men nejda. Er riktignok slik billigtest, men de skal jo være rimelig pålitelige de også. Så nå er jeg innstilt på å vente på dritt mensen.. søren også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 4 idag - forrige syklus ble på 43 dager.. oh.. lang ja :(.. Men, nå er hvertfall ny syklus i gang. Hatt 4 dager fri i påska, og syk alle dagene :(.. Fikk diare, og feber på tirsdag kveld og hatt vondt i magen og diare siden da.. + litt vondt i halsen og diverse. Føler meg egentlig i grei form nå, men fortsatt helt umulig i magen.. og imorra må jeg på jobb igjen. Jobber jo på kjøkken så burde vel egentlig ikke, men er jo tross alt påsken så syns jeg må, for er jo ingen andre som kan jobbe liksom..

Var veldig kjedelig å få mensen, men brydde meg ikke så mye akkurat da siden jeg var ganske dårlig.. Men, er jo drit kjipt.. Leser og ser om alle som er gravide.. Blir skikkelig misunnelig.. Kunne sååå ønske at det var meg.. Hvorfor kan det ikke være vår tur snart? Samboer er heldigvis slik at han sier vi har god tid, er unge osv, men vet at han også innerst inne håper hver eneste mnd tror jeg.. + hadde vært deilig å være ferdig med prøvinga.. Skal jo til utredning i Juli, men føles så lenge til.. Men, ble egentlig skuffa over at vi må vente helt til juli, for har jo så ustabile sykluser, og ønsker jo bare å få vite om jeg har EL eller ikke..

Så da er det vel en 35 dager til neste gang jeg håper og håper.. søren asså.. Håper denne syklusen kunne vært normal lengde.. for meg altså.. sånn 31 dager.. eller tenk, 28 dager.. hehe.. har litt lyst til å teste etter EL, men kan jo ikke teste fra cd 14 til cd 30 heller liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 9 - mensen har vært over i flere dager, men spotter plutselig litt idag. rosa utflod .. merkelig..

Vært syk i snart 2 uker nå, så ganske lei egentlig.. Fikk først litt forkjølelse, så diare i 5 dager, så mer forkjøla, og så kraftig øyekatarr.. jeg så skikkelig ut som jeg hadde fått juling rett og slett..

Men nå byner formen å bli bedre da :) endelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 11, hatt litt små blødninger de siste dagene men spørs om det har gitt seg nå. Så da får vi snart begynne å hoppe i høyet :) pleier jo å gjøre det jevnt hele syklusen, men nå har jeg jo vært syk i 2 uker.. så da ble det lite gitt :)

Så si frisk igjen nå da :) deilig.. bare litt uggen idag, etter fest igår.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er greit at jeg ikke er gravid, men NEI, det er ikke det. Ikveld var jeg på tupperware møte med 3 gravide kvinner, og resten hadde barn. Jeg er MISUNNELIG på de gravide damene.. arghhh.. Hvorfor ikke meg?? Kan det ikke skje noe snart.. nå har det straks gått et år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21 - og blitt syk, IGJEN!!! så si vært syk hele tiden sia jul snart, og er drittlei!!!.. Vil være frisk!! :) Blir alltid syk hver gang jeg har langfri fra jobben.. og det er kjipt..

men, har jo spotta en del etter mensen var over denne mnd. Og nå etter jeg hadde sex søndag kveld, har jeg blødd ganske mye. Nesten som en mini mensen.. merkelig.. greit med lange sykluser, men skal jeg få masse mellomblødninger også nå da? blir ikke helt klok på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD, hmm, 25 hvis jeg husker riktig. Lite sengekos om dagen, da jeg har fått lungebetennelse. Men om et par dager så er vel pusten bedre håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...