Mazilla Skrevet 2. september 2009 #1121 Del Skrevet 2. september 2009 Lykke til med morgendagen! Gleder meg til å høre mer om hvordan dere har det, og ikke minst referat fra den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. september 2009 #1122 Del Skrevet 2. september 2009 Håper dere får en fortryllende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. september 2009 #1123 Del Skrevet 2. september 2009 Ønsker dere en fantastisk bryllupsdag! Gleder meg til å høre om den, og se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2009 #1124 Del Skrevet 3. september 2009 Kjære Shorty! Plutselig er din dag her også! Håper dere får en helt fantastisk bryllupsdag i dag, og at alt overgår samtlige forventninger!! Kos dere masse gjennom dagen!! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 #1125 Del Skrevet 3. september 2009 :strix: Gratulerer med bryllupsdagen!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. september 2009 Forfatter #1126 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Å, tusen takk alle sammen :rødme: Nå har jeg nettopp vært i dusjen, og sitter her i den obligatoriske bruden-skal-snart-til-frisøren-slaskebuksa! Så nå er jeg spent på om jeg og damen forstod hverandre rett, både om når jeg skal dukke opp, og at hun forstod at jeg ikke skulle klippes, men hår-opp-settes! :gjeiper: Jaja, det viktigste er at vi blir gift, sa jeg til min kjære. Han sukket og sa veldig intenst: "Ja, jeg håper du husker det, om ting går litt skeis" Været er grått, det har regnet i natt, og det er egentlig sånn jeg liker det. Det har nemlig vært veldig varmt i de siste dagene, og jeg har blitt svett bare jeg går ut av døra. Det regnet i natt, tordnet litt også. Nå håper jeg det blir opphold, passe kjølig og litt varmere når vi skal ta bilder. Min kjære som overhodet ikke vil overlate det til en annen fotograf enn seg selv, har kjøpt et lite, billig stativ som virker til det det skal. Jeg regner med at han har alt under kontroll. Jeg prøvde å teipe puppene mine i går. Når man trener og går ned mange kilo, får man hengepupper. Vanlig BH går ikke, ryggen er ganske bar. Jeg har kjøpt 2 typer puppe-oppteipings-greier, og måtte prøve i går. Sexy blir det ikke, men hva skal man med sexy undertøy når alt skal av likevel senere?? :klø: Nå må jeg spise frokost. Dette er ikke dagen for lavt blodsukker! Endret 3. september 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #1127 Del Skrevet 3. september 2009 Kjære Shorty! I dag er siste dag du kan bruke "Miss" foran navnet ditt. For senere i dag skal du gifte deg med mannen i ditt liv :rødme: Håper du får en helt fantastisk bryllupsdag i favorittbyen din! Gleder meg til å se bilder (jeg er helt sikker på at din kjære har alt under kontroll der! Fotografer pleier å ha det. Mitt hode ble brukt som stativ i går for en særs oppfinnsom amatørfotograf ) Og jeg gleder meg til å høre hvordan dagen deres har vært. Lykke til med alt, og gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. september 2009 #1128 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2009 #1129 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så masse med dagen FRU Shorty Håper dere får en helt fantastisk dag og at den blir mye bedre enn dere noen gang kunne forestilt dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. september 2009 #1130 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer så masse med bryllupsdagen Gleder meg til å høre om hvordan dagen var, og selvfølgelig se bilder Kos dere masse, og nyt dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. september 2009 #1131 Del Skrevet 4. september 2009 Gratulerer så mye med dagen i går OG dagen i dag! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2009 #1132 Del Skrevet 4. september 2009 Gratulerer me bursdagsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2009 #1133 Del Skrevet 4. september 2009 Ooooo, mange gratulasjonsgrunner her inne for tida!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. september 2009 #1134 Del Skrevet 4. september 2009 Hurraaaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2009 #1135 Del Skrevet 4. september 2009 Her var det mye å feire!! Nesten som bursdag og giftermål på en gang jo! Og ved nærmere ettertanke så er det vel nettopp det det er også Gratulerer med dagen på topp og tusen! 30 år og nygift Håper og tror du får en helt fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2009 #1136 Del Skrevet 6. september 2009 Gratulerer på etterskudd med både ekteskapet og bursdag!!! Jeg har vært bortreist, og dessverre ikke fått vært innom før nå. Håper dere har hatt en fantastisk dag!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. september 2009 #1137 Del Skrevet 7. september 2009 Gratulerer så mye med bryllup og bursdag!! Håper du har hatt et fantastisk opphold og at det ble en flott bryllupsdag! Varmeste klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2009 #1138 Del Skrevet 8. september 2009 Nytt nick, så gøy!!! :strix: Veldig kledelig, om jeg får si det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. september 2009 Forfatter #1139 Del Skrevet 8. september 2009 Tusen takk for fine ord, alle sammen! Nicket var selvsagt på sin plass Jeg skriver et lite referat i natt, skal på jobb. Nå er jeg litt susete i hodet. Har vært det i det siste, selv om jeg ikke akkurat kan skylde på jetlag fra Berlin :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 #1140 Del Skrevet 8. september 2009 Gratulerer! (Litt treg ja ) Håper dere hadde en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg