Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Hehe ;) Jeg trenger jo ikke gjøre noe! Er jo bare å dra! Men jeg kan jo nevne at kjolen sitter som støpt etter å ha hentet den hos skredderen, og at det kostet meg bare 700 kr! :) Har forstått det slik at det er billig?

Har nå sendt mail til ambassaden og skal få bekrefte datoen, og si i fra at vi ønsker at de stiller med vitner. Nå håper jeg at papirene kommer når de skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Tusen takk for i går, det var stor stas å se deg igjen!! :)

Og så henger jeg meg på spørsmålet til cypress!! :popcorn:

Ha en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å se alle dere og! :) (Jeg kommer nok til å spamme dagbøkene deres i natt, skal på jobb :sjarmor: )

Jeg vurderer egentlig å bare hete Shorty.... hvis det ikke er opptatt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! :hug:

Ja, jeg tror liksom ikke på det... vi drar om en uke! Det er jo ikke lenge til! I morgen kl 9.40 er det nøyaktig en uke til flyet går. Nå tenker jeg bare på at vi skal til Berlin, og jeg skjønner ikke at det er for å gifte oss.... :bond:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjenner igjen den følelsen. ;) Du skjønner det nok om åtte dager eller noe. :gjeiper: Tenk, om 10 dager er du fru! :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:opplyser: Det er en bruker som heter "shorty". Tok en rask sjekk for deg. Men du får bruke moderatormakten din, og ta det som er rettmessig ditt :twisted:

10 dager igjen, du verden :strix:

Og takk for sist, koselig å se deg igjen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Kjenner igjen den følelsen. ;) Du skjønner det nok om åtte dager eller noe. :gjeiper: Tenk, om 10 dager er du fru! :strix:

Det hender det kiler litt i magen, da! ;) Når tanken klarer så sveipe innom virkeligheten. Det er nemlig litt sjelden :ler:

:opplyser: Det er en bruker som heter "shorty". Tok en rask sjekk for deg. Men du får bruke moderatormakten din, og ta det som er rettmessig ditt :twisted:

10 dager igjen, du verden :strix:

Og takk for sist, koselig å se deg igjen! :hug:

Ja... hmm... tenkte meg det... :sukk:

Veldig hyggelig å se deg igjen og! :klem:

Her er det lenge siden jeg har vært :flau:

Tenk 10 små dager igjen! :strix:

Og nå er det bare 7! :)

Mrs Shorty? :nigo:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nærmer seg fort! :rødme:

Min kjære spør innimellom; "Er du sikker på dette da? Orker du denne surregjøken?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...