Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jeg ble nesten overrasket når jeg så at det sto noe bryllupsrelatert her :fnise:

Gleder meg til å se bilder av deg i kjolen din, den er så spesiell og forskjellig fra andre bruder :jepp:

Har dere fått sendt inn papirene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muffin! skrev:
:strix: Bryllupsoppdatering.

Koselig at venninnen din ville være forlover. Man regner jo ikke med noe annet, men det er jo hyggelig å se at hun blir glad for å bli spurt. :)

Papirer neste, da. :Nikke: For nå nærmer det seg jo. :hoppe:

Ja, det nærmer seg faktisk for denne brura au! ;)

Mazilla skrev:
Ikke verst med bryllupsoppdatering her inne! :fnise: Også så mange koselige nyheter da! :strix:

Nei, det tilhører sjeldenhetene :fnise:

bryllupsTwisted skrev:
Hei Shorty!

Innom med en bøtte med :klemmer: jeg! :)

OJ! Nytt nick! Kult!

TuttaV skrev:
Wiii! :hoppe: Så koslig med masse hyggelig bryllupsnytt! :hug:

Vi liker tårer i forbindelse med bryllup! :jepp:

Må dere ikke somle med papirene nå da... De må sendes inn innen 7 dager! :opplyser:

Skal ikke somle... nå er de skrevet ut. Jeg rekker det ;)

MaiL skrev:
Jeg ble nesten overrasket når jeg så at det sto noe bryllupsrelatert her :fnise:

Gleder meg til å se bilder av deg i kjolen din, den er så spesiell og forskjellig fra andre bruder :jepp:

Har dere fått sendt inn papirene da?

Kjolen er hos skredderen nå, skal hente den 10. august. Disse asiatiske damene er så direkte altså. Fikk streng beskjed om ikke å legge på meg, for sånn kom den til å bli, og det var ingen vei tilbake :ler:

Papirer skal inn i morra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som husker morgengave"dilemmaet" mitt... motorsykkelen er kjøpt!! :nigo: Vi kjøpte den sammen, så det ble ikke den store overraskelsen ;) Veldig glad for det, pappas gamle, så er glad i den jeg og. Så hvis ikke krommet skinner, blir det skilsmisse! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kult at du/dere kjøpte sykkelen!! Er den sånn som du kan sitte bakpå, så du blir bikerbabe? :sexy: Hottie bride i hel skinndress! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
  Miss Shorty skrev:
OJ! Nytt nick! Kult!

Takker og bukker! :)

Miss Shorty skrev:
Og til dere som husker morgengave"dilemmaet" mitt... motorsykkelen er kjøpt!! :nigo: Vi kjøpte den sammen, så det ble ikke den store overraskelsen ;) Veldig glad for det, pappas gamle, så er glad i den jeg og. Så hvis ikke krommet skinner, blir det skilsmisse! :gjeiper:

Så stas! Da blir det mange turer framover da!! :hoppe:

Jeg vil også ha sykkellappen..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cypress skrev:
Å, så kult at du/dere kjøpte sykkelen!! Er den sånn som du kan sitte bakpå, så du blir bikerbabe? :sexy: Hottie bride i hel skinndress! :tommelopp:

JA!!! Jeg skal bli bikerbabe, eksostøs, bakpårøy, kjært barn har mange navn! Og selvsagt skal den nye rompa mi fremheves i en skinndress! :gjeiper:

Neferet skrev:
Så stas! Da blir det mange turer framover da!! :hoppe:

Jeg vil også ha sykkellappen..... :sjenert:

Det kommer til å bli norgesferie neste sommer med meg bakpå!! :hoppe: Og noen turer før det og, selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med motorsykkel-kjøpet! :hoppe:

Norgesferie på sykkel neste år hørtes ikke dumt ut, nei. Jeg var på noen turer med pappa da jeg var yngre, og det må jo være tusen ganger tøffere og bedre med mannen sin. ;)

Godt du har kontroll på papirene, for det begynner jo å haste litt. Må dere sende papirene til ambassaden før dere drar ned? Det måtte nemlig vi til Roma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:
Kjolen er hos skredderen nå, skal hente den 10. august. Disse asiatiske damene er så direkte altså. Fikk streng beskjed om ikke å legge på meg, for sånn kom den til å bli, og det var ingen vei tilbake :ler:

Papirer skal inn i morra!! :)

:fnise: De kaller en spade for en spade de damene der ;)

Godt å høre at papirmøllen er i gang!

Stilig med motorsykkel, du blir nok :sexy: bakpå den kan jeg tenke meg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så artig med de asiatiske damene...

Gratulerer med innkjøp av morgengave! :bolledeig:

Ble heller ikke den store overraskelsen hos oss, men vi gleder oss som barn til å bruke gavene!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss Shorty! Jeg brukte jo å følge med her en gang i tiden?? :klø: Må ha falt av lasset i alle fall.. Og nå er du jo nesten gift!! Så, jeg har vel gått glipp av det meste av planleggingen.. :sjenert:

Men, jeg har en liten bønn til deg siden du er moderator.. Kunne du ha flyttet den nye dagboka mi som heter "Gjennom tåka"? Har prestert å legge den under generelle dagbøker A-D, og jeg hører jo egentlig hjemme under E... Hadde i alle fall blitt veldig glad om du kunne tatt deg tid til det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin! skrev:
Så gøy med motorsykkel-kjøpet! :hoppe:

Norgesferie på sykkel neste år hørtes ikke dumt ut, nei. Jeg var på noen turer med pappa da jeg var yngre, og det må jo være tusen ganger tøffere og bedre med mannen sin. ;)

Godt du har kontroll på papirene, for det begynner jo å haste litt. Må dere sende papirene til ambassaden før dere drar ned? Det måtte nemlig vi til Roma.

Papirene er sendt! :opplyser:

Vi måtte bare ta de med på vielsen, trengte ikke sende noe på forhånd. Det er kanskje like greit... hvor lang tid tok det før dere fikk papirene etter at dere hadde sendt de?

MaiL skrev:
:fnise: De kaller en spade for en spade de damene der ;)

Godt å høre at papirmøllen er i gang!

Stilig med motorsykkel, du blir nok :sexy: bakpå den kan jeg tenke meg ;)

:klem:

Jepp :sexy:

TuttaV skrev:
:fnise: Så artig med de asiatiske damene...

Gratulerer med innkjøp av morgengave! :bolledeig:

Ble heller ikke den store overraskelsen hos oss, men vi gleder oss som barn til å bruke gavene!! :hoppe:

Trenger ikke være noen overraskelse! :) Jeg fikk et Canon digitalt speilreflekskamera! :)

eleit skrev:
Hei Miss Shorty! Jeg brukte jo å følge med her en gang i tiden?? :klø: Må ha falt av lasset i alle fall.. Og nå er du jo nesten gift!! Så, jeg har vel gått glipp av det meste av planleggingen.. :sjenert:

Men, jeg har en liten bønn til deg siden du er moderator.. Kunne du ha flyttet den nye dagboka mi som heter "Gjennom tåka"? Har prestert å legge den under generelle dagbøker A-D, og jeg hører jo egentlig hjemme under E... Hadde i alle fall blitt veldig glad om du kunne tatt deg tid til det :Nikke:

Her har det strengt tatt ikke skjedd noe voldsom planlegging, vi bare stikker avgårde vi. Festen blir på vårparten, og der er ikke planleggingen i gang enda.

Boken er flyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:
Trenger ikke være noen overraskelse! :) Jeg fikk et Canon digitalt speilreflekskamera! :)

ooooh! Me like! :tommelsmil:

elsker vårt digitale speilreflekskamera (også Canon) :hjerte:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa!! Nå er det gøy å ta bilder igjen! Ble så lei av det en lang periode, men nå er det frem med kameraet, og ut å ta bilder!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lissom Canon som er greia hvis man er amatør, men glad i å knipe fine bilder?

Jeg har så lyst til å kjøpe meg et ordentlig kamera.. Vi fikk 5000 kr i gave til bryllupet fra bestefaren min som døde. Pengene har selvfølgelig gått i det store dragsuget, men jeg har lyst til å kjøpe et kamera til omtrent den verdien og si at det er det vi kjøpte for pengene fra han. Så kan jeg ha det som minne om han.. :tristbla:

Man får et fint kamera for 5000, gjør man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dette! Den nye modellen, 500d, er med HD-videoopptak, men koster mer, selvsagt ;) Dette er et vanvittig bra amatørkamera, så det er absolutt bra nok! :) Dette er en kit, dvs det er med objektiv, noe som er en fordel ;) Finner du noe billigere, er det mest sannsynlig bare kamerahuset, pass på at det står kit!

Det blir fint å ha et kamera fra bestefar :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:
Papirene er sendt! :opplyser:

Vi måtte bare ta de med på vielsen, trengte ikke sende noe på forhånd. Det er kanskje like greit... hvor lang tid tok det før dere fikk papirene etter at dere hadde sendt de?

:hoppe: for papirer.

For oss tok det lang tid pga noe surr med adresser, men tror ikke det skal ta så veldig lang tid. Et par uker? :vetikke:

Så gøy med kamera da! Er du flink til å ta bilder? Hvis ikke kan vel din kjære lære deg noen triks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Miss Shorty skrev:
Jeg fikk dette! Den nye modellen, 500d, er med HD-videoopptak, men koster mer, selvsagt ;) Dette er et vanvittig bra amatørkamera, så det er absolutt bra nok! :) Dette er en kit, dvs det er med objektiv, noe som er en fordel ;) Finner du noe billigere, er det mest sannsynlig bare kamerahuset, pass på at det står kit!

Det blir fint å ha et kamera fra bestefar :kose:

Takk for tips!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har canon-modellen som kom før den Shorty fikk, altså EOS 400D, og vi er strålende fornøyde! Er et kjempebra kamera!! :) Betalte rundt 5000kr for det, så du skal nok kunne få et flott kamera for pengene fra bestefaren din.

Blir et fint minne fra han, spesielt siden det kommer til å bli brukt til alle store anledninger fremover :Nikke: Da blir det jo nesten som han er der til alle de store dagene også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Neferet
  Muffin! skrev:
Nå syns jeg det er veldig stille her med tanke på at det bare er 18 dager til du blir fru! ;)

Kanskje hun er så bissi med alle forberedelsene at hun ikke har tid til å rapportere i boka?? ;)

Håper du har en fin helg Shorty! Gleder meg til torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...