Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Huff, det er kjedelig å vente på!!!! Det er vanskelig å planlegge høsten når man må vente så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kultur- og samfunnsfag heter den store vanvittige samlebetegnelsen på flere FORSKJELLIGE grader :roll:

Programmet heter estetiske studier, og jeg spesialiserer meg i teatervtenskap :)

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:hoppe: Gratulerer med masteropptak!! :strix::hoppe::danser:

Det blir spennende! :jepp:

Nå forsvinner jeg for en stund, vi snakkes etter ferie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Muffin, Ansjoni og Twisted!!

Kos deg masse på ferie, T :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med opptak til master - Gratulerer så mye ;) Håper du har det fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med opptak til master, venter selv spent på svar selv fra samordna opptak. :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jenter :)

Yvonne, du må vel døøø av å vente på samordna? Der går det jo så tregt :) Husker for 4 år siden, da jeg lurte på hvor jeg havna hen. Bergen eller Oslo. Det ble en rask flytteprosess for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det er helt jævlig hvis jeg skal være så ærlig, jeg sitter som ett tent lys og venter. Vil vite det sikkert nå. Spesielt siden vi reiser til Tunisia på lørdag. ;) Trege ja? Bah! *knurre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Tunisisa! :hakeslepp: Ja, da skjønner jeg at du er rastløs. Hvor lenge blir du borte? Får du vite det mens du er på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!! Tunisisa! :hakeslepp: Ja, da skjønner jeg at du er rastløs. Hvor lenge blir du borte? Får du vite det mens du er på ferie?

Blir borte i to uker, eller faktisk nesten 15 dager for å være eksakt. Får kun svar på nett, og jeg vet det finnes internettcaféer der nede (jeg har allerede sjekka :ler:), så det blir ikke noe problem å få svart. Det er bare det at jeg vil vite det nå, eller helst i går, så kan jeg heller tenke på turen i stedet for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NTNU gir ikke beskjed før 20.juli de.. :sukk:

Joda. Hvis du søker på PPU, så ;)

----

Gratulerer med å komme inn på master.

Og gratulerer med å finne servise. Her i huset var det faktisk Mannen ( :sjokk: ) som fant servise. Og jeg likte det i tillegg (dobbelt- :sjokk: )

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Store My :nigo:

-----------------------------------

Bryllupsrelatert!!

1. Jeg spurte min venninne om hun ville være min forlover, hun begynte å grine, og sa ja! :nigo:

2. Jeg var innom en skredder og avtalte at jeg skulle komme med kjolen neste uke, for prøving og innsying. Har jo blitt hotte bride :trene:

3. Jeg sa til min kjære: "Nå må vi snart sende inn prøvingspapirene"

4. Min kjære sa: "Øøøhh, ja, det må vi"

5. Vi ender opp med å ha festen utpå vårparten

En kjapp oppdatering, altså! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Bryllupsoppdatering.

Koselig at venninnen din ville være forlover. Man regner jo ikke med noe annet, men det er jo hyggelig å se at hun blir glad for å bli spurt. :)

Papirer neste, da. :Nikke: For nå nærmer det seg jo. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiii! :hoppe: Så koslig med masse hyggelig bryllupsnytt! :hug:

Vi liker tårer i forbindelse med bryllup! :jepp:

Må dere ikke somle med papirene nå da... De må sendes inn innen 7 dager! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...