Sekretæren Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1041 Del Skrevet 5. juli 2009 Huff, det er kjedelig å vente på!!!! Det er vanskelig å planlegge høsten når man må vente så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. juli 2009 #1042 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva er det du skal bli master i da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. juli 2009 #1043 Del Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kultur- og samfunnsfag heter den store vanvittige samlebetegnelsen på flere FORSKJELLIGE grader Programmet heter estetiske studier, og jeg spesialiserer meg i teatervtenskap Endret 5. juli 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juli 2009 #1045 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så mye med opptak på master! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. juli 2009 #1046 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så masse med opptak på master!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2009 #1047 Del Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer med masteropptak!! Det blir spennende! Nå forsvinner jeg for en stund, vi snakkes etter ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #1048 Del Skrevet 8. juli 2009 Takk for det, Muffin, Ansjoni og Twisted!! Kos deg masse på ferie, T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juli 2009 #1049 Del Skrevet 11. juli 2009 Spennende med opptak til master - Gratulerer så mye Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #1050 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye med opptak til master, venter selv spent på svar selv fra samordna opptak. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1051 Del Skrevet 16. juli 2009 Takk for det, jenter Yvonne, du må vel døøø av å vente på samordna? Der går det jo så tregt Husker for 4 år siden, da jeg lurte på hvor jeg havna hen. Bergen eller Oslo. Det ble en rask flytteprosess for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #1052 Del Skrevet 16. juli 2009 Jah, det er helt jævlig hvis jeg skal være så ærlig, jeg sitter som ett tent lys og venter. Vil vite det sikkert nå. Spesielt siden vi reiser til Tunisia på lørdag. Trege ja? Bah! *knurre* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1053 Del Skrevet 16. juli 2009 Wow!! Tunisisa! Ja, da skjønner jeg at du er rastløs. Hvor lenge blir du borte? Får du vite det mens du er på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #1054 Del Skrevet 16. juli 2009 Wow!! Tunisisa! Ja, da skjønner jeg at du er rastløs. Hvor lenge blir du borte? Får du vite det mens du er på ferie? Blir borte i to uker, eller faktisk nesten 15 dager for å være eksakt. Får kun svar på nett, og jeg vet det finnes internettcaféer der nede (jeg har allerede sjekka ), så det blir ikke noe problem å få svart. Det er bare det at jeg vil vite det nå, eller helst i går, så kan jeg heller tenke på turen i stedet for. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. juli 2009 #1055 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) NTNU gir ikke beskjed før 20.juli de.. Joda. Hvis du søker på PPU, så ---- Gratulerer med å komme inn på master. Og gratulerer med å finne servise. Her i huset var det faktisk Mannen ( ) som fant servise. Og jeg likte det i tillegg (dobbelt- ) Endret 23. juli 2009 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #1056 Del Skrevet 23. juli 2009 Takk, Store My ----------------------------------- Bryllupsrelatert!! 1. Jeg spurte min venninne om hun ville være min forlover, hun begynte å grine, og sa ja! 2. Jeg var innom en skredder og avtalte at jeg skulle komme med kjolen neste uke, for prøving og innsying. Har jo blitt hotte bride 3. Jeg sa til min kjære: "Nå må vi snart sende inn prøvingspapirene" 4. Min kjære sa: "Øøøhh, ja, det må vi" 5. Vi ender opp med å ha festen utpå vårparten En kjapp oppdatering, altså! *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. juli 2009 #1057 Del Skrevet 23. juli 2009 Bryllupsoppdatering. Koselig at venninnen din ville være forlover. Man regner jo ikke med noe annet, men det er jo hyggelig å se at hun blir glad for å bli spurt. Papirer neste, da. For nå nærmer det seg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juli 2009 #1058 Del Skrevet 23. juli 2009 Ikke verst med bryllupsoppdatering her inne! Også så mange koselige nyheter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #1059 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Shorty! Innom med en bøtte med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. juli 2009 #1060 Del Skrevet 27. juli 2009 Wiii! Så koslig med masse hyggelig bryllupsnytt! Vi liker tårer i forbindelse med bryllup! Må dere ikke somle med papirene nå da... De må sendes inn innen 7 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg