^^Sunny^^ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 29. september 2009 Gratulerer med spirer! Bra det er en positiv bølge her inne nå, for jeg starter på spray igjen i morgen, og denne gangen MÅ det da klaffe... MASSSSSE LYKKE TIL Prada !!!! Må også sende en klem til Devilina og barnesangen Ikke gi dere jenter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 30. september 2009 #1222 Del Skrevet 30. september 2009 Har kjøpt CB eggløsningstest i dag, så da er det vel bare å fortsette prøvingen....... B 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2009 #1223 Del Skrevet 30. september 2009 Nei den som gir seg er en dritt tror det er en TR på vei snart... sulten på noe godt hele tiden og litt små oppblåst. Men har ikke spist ferdig hele primolut kuren enda... og... det minnet meg på at jeg må ta en nå.... surrer så fælt når en skal ta 3 piller om dagen... to hadde passet bedre... morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #1224 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heia! Da er jeg tilbake gitt! Jeg skal begynne på Gnrh Antagonist i stedet for den vanlige karusellen denne gangen. Mao skal jeg ikke gå på suprecur, men begynne rett på hormonsprøyter dagen etter TR kommer. Etter 1. kontrolldag skal de bestemme når jeg skal begynne på en annen type hormonsprøyter så da skal jeg gå på 2 sprøyter om dagen en periode.. :klø: Får håpe jeg skjønner mer etter info på telefon når jeg får denne mensen ca 18okt... Håper håper håper at jeg får flere egg denne gangen. Hadde vært fint å kunne få noen på frys som en liten "sikkerhet" hvis dere skjønner meg riktig. Har vært litt kjipt å gå gjennom hele prosessen for så å sitte tommaget tilbake... Vi har endelig fått ny avtale for neste forsøk, begynner på den helv.... sprayen om noen uker Når er det du skal igang? Håper du ikke får så fæle bivirkninger denne gangen, for det burde være en grense for hvor mye bivirkninger man skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. oktober 2009 #1225 Del Skrevet 1. oktober 2009 :klø: GnHR antagonist.....????? Hva er det? Har jeg aldri hørt om, men krysser jo alt som er for at det funker denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 1. oktober 2009 #1226 Del Skrevet 1. oktober 2009 En uke på spray, og jeg er sååååå trøøøøtt.... Orker ikke å tenke på hvor mange uker det er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. oktober 2009 #1227 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Endret 1. oktober 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. oktober 2009 #1228 Del Skrevet 1. oktober 2009 En uke på spray, og jeg er sååååå trøøøøtt.... Orker ikke å tenke på hvor mange uker det er igjen. Du har min dypeste medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #1229 Del Skrevet 1. oktober 2009 :klø: GnHR antagonist.....????? Hva er det? Har jeg aldri hørt om, men krysser jo alt som er for at det funker denne gangen Fant dette som forklaring på Klinikk Hausken sin hjemme side: GnRH-antagonist: blokkerer kvinnens egen FSH- og LH-produksjon fra hypofysen Jeg vet ikke så mye enda, men jeg skal gjøre litt reaserch og så snakke med sykepleier på ivf klinikken sånn at jeg skjønner mer. vil liksom vite hva det er vi driver med Takk for kryssingen... Denne gangen tror jeg nok jeg kommer til å lage knute på meg selv i iver over å krysse så mye.. En uke på spray, og jeg er sååååå trøøøøtt.... Orker ikke å tenke på hvor mange uker det er igjen. husker det der... Sååååå trøtt men jeg fikk pokker ikke sove for det... på deg og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 1. oktober 2009 #1230 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fant dette som forklaring på Klinikk Hausken sin hjemme side: GnRH-antagonist: blokkerer kvinnens egen FSH- og LH-produksjon fra hypofysen Jeg vet ikke så mye enda, men jeg skal gjøre litt reaserch og så snakke med sykepleier på ivf klinikken sånn at jeg skjønner mer. vil liksom vite hva det er vi driver med Så vidt jeg har forstått må man når man ikek gå på spray ta en annen form for medisin for å hemme eggløsningen. Det er derfor du skal ta den andre sprøyten, og det er vel den som er GnRH-antagonisten. Så du vil altså ta en sprøyte for å modne egg og en for å hindre eggløsning. Tror dette er vanlig ved kort regimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 2. oktober 2009 #1231 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vad har ni betalat för sprutor och spray sammanlagt per försök? Och var går gränsen tills nav går in och betalar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. oktober 2009 #1232 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vad har ni betalat för sprutor och spray sammanlagt per försök? Och var går gränsen tills nav går in och betalar? Vi betalte ca. 8500,- for spray, sprøyter og gel det første forsøket. Ved 15 000 sender en inn kvitteringer til Helfo og så betaler de utgiftene over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 2. oktober 2009 #1233 Del Skrevet 2. oktober 2009 tack för svar, jag trodde att det skulle kosta mer exakt 14000... ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. oktober 2009 #1234 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) tack för svar, jag trodde att det skulle kosta mer exakt 14000... ;D Det kommer veldig an på hva slags hormonsprøyter en skal gå på og hvor stor dose. Noen går på Puregon, noen på Gonal-F osv, og noen bruker bare 75IE mens andre må ta 300IE eller mer. Endret 2. oktober 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 2. oktober 2009 #1235 Del Skrevet 2. oktober 2009 Okey, vi ska genom gå PGD en sak till jag undrar över är om vi säger att man har två misslyckade försök, kan man då sända inte kvitteringarna för båda försöken om de överstiger 15000 och få pengar tillbaka eller? Dum fråga kanske, är ganska ny i det här och kan egentligen inte så mycket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. oktober 2009 #1236 Del Skrevet 2. oktober 2009 Okey, vi ska genom gå PGD en sak till jag undrar över är om vi säger att man har två misslyckade försök, kan man då sända inte kvitteringarna för båda försöken om de överstiger 15000 och få pengar tillbaka eller? Dum fråga kanske, är ganska ny i det här och kan egentligen inte så mycket! Vet ikke om jeg forstår deg rett, det sneik seg inn en "inte" der. Om man når 15 000 etter 1 eller 3 mislykkede spiller ingen rolle, man sender kvitteringene inn så fort som mulig etter oppnådde 15 000(senest 6mnd etter). Og så må en nok fortsette å sende inn de en skal ha refundert penger for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 2. oktober 2009 #1237 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vet ikke om jeg forstår deg rett, det sneik seg inn en "inte" der. Om man når 15 000 etter 1 eller 3 mislykkede spiller ingen rolle, man sender kvitteringene inn så fort som mulig etter oppnådde 15 000(senest 6mnd etter). Og så må en nok fortsette å sende inn de en skal ha refundert penger for. Oj sorry inte ska inte vara där.. Tack så hemskt mycket för svar, nu blev jag betydligt mycket klokare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 2. oktober 2009 #1238 Del Skrevet 2. oktober 2009 IrmaAdele.....når frå du vite om du har 1 eller 2 foster? Nokså spennende;) Jeg er på 10 dagen etter mens, så i dag begynte jeg å teste for eggløsning.......slår den ut så vet jeg planen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 2. oktober 2009 #1239 Del Skrevet 2. oktober 2009 IrmaAdele.....når frå du vite om du har 1 eller 2 foster? Nokså spennende;) Jeg er på 10 dagen etter mens, så i dag begynte jeg å teste for eggløsning.......slår den ut så vet jeg planen... Har time til tidlig ultralyd den 15.Oktober. Så da får vi se. Håper bare på å se et hjerte som slår jeg nå. Tviler vel egentlig på at det er 2, HCGen var i allefall ikke så høy at det luktet tvillinger av det. Lykke til videre. Neste gang skal den sitte vettu og bli der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. oktober 2009 #1240 Del Skrevet 8. oktober 2009 Utrolig at man skal bli happy for det her... men TR har kommet Da har jeg fått kontroll time/ulralyd 16 okt. på RH... så da får vi se hva som skjer etter det Jobber også samtidig med å gå litt ned i vekt... er jo ikke bra å være for stor når man prøver å bli gravid heller... fikk jo beskjed av lengen på RH at jeg hadde lagt på meg alt for mye Jaja... er jo en del av diagnosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå