Defekten Skrevet 5. november 2008 #361 Del Skrevet 5. november 2008 Kvist - Det er kjempegode nyheter!!! Er kjempeglad på dine vegne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. november 2008 #362 Del Skrevet 5. november 2008 Gratulerer, Kvist!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 6. november 2008 Kylling Hvilken syklusdag satte du inn egg på ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2008 #364 Del Skrevet 6. november 2008 Kylling Hvilken syklusdag satte du inn egg på ? :klø: Ved det første fryseforsøket satte vi inn egg på dag 15, og på neste satte vi inn på dag 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 6. november 2008 Ved det første fryseforsøket satte vi inn egg på dag 15, og på neste satte vi inn på dag 17. Såpass sent ja.. Ok Det blir spennende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2008 #366 Del Skrevet 6. november 2008 Såpass sent ja.. Ok Det blir spennende ! Faktisk hadde jeg en følelse av at det var for tidlig på dag 15. Vet ikke helt hvorfor, men følte nesten at det ble da pga. det var en fredag, og de unngår jo helst å sette inn i helgene i Porsgrunn. Men det er bare synsing fra min side, og det ble vel forsterket av at forsøket ble negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 7. november 2008 Faktisk hadde jeg en følelse av at det var for tidlig på dag 15. Vet ikke helt hvorfor, men følte nesten at det ble da pga. det var en fredag, og de unngår jo helst å sette inn i helgene i Porsgrunn. Men det er bare synsing fra min side, og det ble vel forsterket av at forsøket ble negativt. Ja det er jo mulig det var for tidlig . mener å ha lest en plass at klinikken som regel satte inn mellom dag 17 og 20 jeg :klø: Men det kommer vel an på livmorslimhinnens tykkelse.. Jaja, enda en uke til før jeg skal på ultralys, så vi får bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 8. november 2008 #368 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg satte inn frys på dag 14 nå, og det fungerte ikke. Personlig tror jeg det var for tidlig, selvom livmorhinnen var tykk nok. Men nå har jeg aldri el før tidligst dag 16 i naturlig syklus da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #369 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg satte inn frys på dag 14 nå, og det fungerte ikke. Personlig tror jeg det var for tidlig, selvom livmorhinnen var tykk nok. Men nå har jeg aldri el før tidligst dag 16 i naturlig syklus da.... hmm.. Det blir spennende å se på UL da, hva de bestemmer seg for.. Er det flere som skal igang med fryseforsøk nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 9. november 2008 #370 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, titter bare innom for å gratulere Kvist med positiv test! I tillegg vil jeg sende en ekstra varm tanke til deg Ann78, håper at spiren sitter denne gangen! Unner deg virkelig at dere får det til, du gleder deg alltid på andre vegne og er full av optimisme. Håper det snart er din tur til å få en liten spire i magen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. november 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 10. november 2008 Hei, titter bare innom for å gratulere Kvist med positiv test! I tillegg vil jeg sende en ekstra varm tanke til deg Ann78, håper at spiren sitter denne gangen! Unner deg virkelig at dere får det til, du gleder deg alltid på andre vegne og er full av optimisme. Håper det snart er din tur til å få en liten spire i magen igjen. Åh :rødme: Så søt du er Lillie Ja jeg gleder meg virkelig på andres vegne.. Det er jo ingen andres feil at VI ikke får det til.. Klart jeg er misunnelig, men det tror jeg de fleste vet om men... Godt mot! Snart vår tur :lur: Alle gode ting er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. november 2008 #372 Del Skrevet 12. november 2008 Vi har fått innkalling til forsamtale Og det blir i desember måned, utrolig glade for at det blir før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. november 2008 #373 Del Skrevet 12. november 2008 Vi har fått innkalling til forsamtale Og det blir i desember måned, utrolig glade for at det blir før jul! HURRA! Da er dere i gang før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. november 2008 #374 Del Skrevet 12. november 2008 HURRA! Da er dere i gang før du vet ordet av det! Ja, vi håper det Er det vanlig dersom første forsøk er mislykket at man må vente til etter 2.mens før et nytt og ved fryseforsøk tidligst etter 3.mens etter mislykket forsøk!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 13. november 2008 #375 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, vi håper det Er det vanlig dersom første forsøk er mislykket at man må vente til etter 2.mens før et nytt og ved fryseforsøk tidligst etter 3.mens etter mislykket forsøk!? Ved ordinært tror jeg det er vanlig å vente til 2. mens før nytt forsøk. Men frys kan du starte opp med ved 1. mens etter mislykket forsøk. (Iallfall i Porsgrunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ved ordinært tror jeg det er vanlig å vente til 2. mens før nytt forsøk. Men frys kan du starte opp med ved 1. mens etter mislykket forsøk. (Iallfall i Porsgrunn) Jeg måtte vente en måned, altså til 2 . mens , men det er gjerne forskjellige rutiner ved dette. Er mulig det har med om en setter inn i en naturlig syklus eller ikke ? :klø: edit: med fryseforsøk.. Endret 13. november 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. november 2008 #377 Del Skrevet 13. november 2008 Ved ordinært tror jeg det er vanlig å vente til 2. mens før nytt forsøk. Men frys kan du starte opp med ved 1. mens etter mislykket forsøk. (Iallfall i Porsgrunn) Er jo litt forskjell på å få sette inn et fryst egg etter 1.mens og etter 3.mens, det er jo et sprik på 2mnd... Og første mens det er den du får dersom forsøket er mislykket, så går det en måned til nr. 2 og 2 måneder til nr.3?! Jeg måtte vente en måned, altså til 2 . mens , men det er gjerne forskjellige rutiner ved dette. Er mulig det har med om en setter inn i en naturlig syklus eller ikke ? :klø: edit: med fryseforsøk.. Hmm, jaja, vi får bare vente og se tenker jeg. Er jo lov til å håpe at det går på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 13. november 2008 #378 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg måtte vente en måned, altså til 2 . mens , men det er gjerne forskjellige rutiner ved dette. Er mulig det har med om en setter inn i en naturlig syklus eller ikke ? :klø: edit: med fryseforsøk.. Jeg mente 1. mens etter negativt forsøk, dvs. først kom mensen etter det negative forsøket, og så startet jeg med Progynova første dag i neste mens etter det igjen. Du hører til i Porsgrunn du også, ikke sant? Da er det jo litt rart om de behandler folk ulikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 13. november 2008 #379 Del Skrevet 13. november 2008 Er jo litt forskjell på å få sette inn et fryst egg etter 1.mens og etter 3.mens, det er jo et sprik på 2mnd... Og første mens det er den du får dersom forsøket er mislykket, så går det en måned til nr. 2 og 2 måneder til nr.3?! Jeg mente at 1. mens er den første mensen man får etter "mislykka-forsøk-mens" slik at man får én vanlig syklus før man starter opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia31 Skrevet 13. november 2008 #380 Del Skrevet 13. november 2008 Hei jenter Jeg tok test idag, og den var negativ så kom jo mensen også idag...så da var jeg iallefall sikker på at det var negativt.. Snakte med sykehuset i Haugesund, og der får vi også starte på 1.fryseforsøk etter 2.mens..Jeg regna på det idag viss vi skal ta det etter 2..da kommer eggløsning midt i juleferien..så vi får nok vente te 3.mens er eg redd.. Gratulerer til deg Kvist med positiv test det gir iallefall meg håp om at det vil gå til slutt.. Til deg Ann78..krysse fingrer og tær at det vil gå bra for dere denne gang. Du har jammen gått igjennom mye.. Du slipper iallefall hormonkuren denne gang , det er jeg også glad for. Trist dag...men prøver å glede meg til andre ting nå.Fått mannen med på å ha ein stor fest neste helg, samt at vi drar te amsterdam om 3 helger..da får vi dette ut av hodet, og har no å glede oss til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå