Pia31 Skrevet 24. oktober 2008 #341 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei Da var UL unnagjort . Jammen laaang kjøretur for 10 min oppi stolen for å sjekke egga..Kjørte hjemmefra 0800, hjemme igjen 1400... Legen sa det så greit ut, hadde mange eggposer..pr dags dato var det kun 1 egg som var 17 i str - det er minimum str for at de kan ta de ut ...noen låg under 10 og de var det ikke snakk om engang, så var det en 8-9 egg som låg mellom 11 og 14.. Jeg vet ikke hva det heter det de måler det i..er det mm mon tro.. Så da er det vel disse mellom 11 og 14 de skal få til å bli over 17 før de kan tas ut.. Legen sa de vokser ca rett over 1 pr døgn.. Så da skal jeg inn å ta ut egg onsdag 29. Måtte kjøpe mer medisiner idag..fikk også denne ovitrelle sprøyta med meg .. Er skikkeli øm og vond i eggstokkene..orker kje så mye annet enn å ligge henslengt på soffan Ønsker dere alle en riktig god helg Klem Pia Endret 24. oktober 2008 av Pia31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. oktober 2008 #342 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå er jeg ruger på to embryoer av middels kvalitet, ingen i fryseren. Lang rapport i dagboka mi. Pia31: Joda det er mm, er derfor eggstokkene kjennes ut som håndballer inni der... Kos deg på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia31 Skrevet 24. oktober 2008 #343 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei Kvist ..Må virkelig berømme dere for at dere hadde mot til å be om en annen lege...Går ikke ann å ha det slik...Kjenner jeg blir så irritert..Jeg hadde ringt inn og forklart historien deres, kanskje det er andre oxo som føler det samme , men ikke har gitt beskjed på samme måte..Han her legen burde skaffet seg en annen jobb!!!! Jeg ønsker deg all lykke til med dine to embryoer..Dette MÅ gå bra. Jeg gruer meg virkelig til å ta ut egg...skal jammen be om å få alt av smertestillende jeg kan få..huff. Ønsker deg god helg Kvist Klem Pia31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. oktober 2008 #344 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da har vi mottatt brev fra HUS, søknaden er under behandling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. oktober 2008 #345 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Da har vi mottatt brev fra HUS, søknaden er under behandling... Så bra da, Strix! Gynekologen fikk ut fingeren til slutt ... Gratulerer som ruger, Kvist. Vi fikk heller ingen på frys, men det kan gå bra for det! Krysser fingrene for deg! Endret 28. oktober 2008 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia31 Skrevet 30. oktober 2008 #346 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei igjen Fikk ut 13 egg igår. Var forferdeli vondt da men mye bedre idag. Nettopp fått vite at 6 av dem var befruktet. Er fornøyd med det Så er det da inn å få sett inn egg imorgen. Hæærligt å slappe av hjemme idag da Pia31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. oktober 2008 #347 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det ble negativt fryseforsøk på oss Nytt uttak i uke 4. Begynner å spraye i jula, så da blir det spraysmak i stedet for julesmaker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. oktober 2008 #348 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uff Prada! Har tenkt på dere, håpet og håpet. Men bra dere kom såpass fort i gang igjen på nyåret da... det er da tross alt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 2. november 2008 #349 Del Skrevet 2. november 2008 Da har jeg havnet her jeg også... Etter to år med prøving så sendte vi søknaden til sykehuset i midten av september, fikk brev på mandag og snakket med de på onsdag. Begynner med spray og gud vet hva etter neste mens. Estimert egguttak den 2.januar!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 2. november 2008 Da har jeg havnet her jeg også... Etter to år med prøving så sendte vi søknaden til sykehuset i midten av september, fikk brev på mandag og snakket med de på onsdag. Begynner med spray og gud vet hva etter neste mens. Estimert egguttak den 2.januar!!! :dåne: Da er Fisken også her !!!!!! :hoppe: til Fisken... ........................................ Jeg trenger avstemming jeg jenter .... TR ser ut til å komme nå.. og jeg KAN begynne på tabletter og evt. få satt inn fryse-egg på dag 17-18 .. Homeopaten har rådet oss til å vente litt. Jeg går på rensekur nå... MEN.... jeg vil-jeg vil...... Hva skal jeg gjøre ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 2. november 2008 #351 Del Skrevet 2. november 2008 Velkommen, Fisk! Men synd at du måtte hit, hvis du skjønner ... Tja, vanskelig å si, Ann! Dere har vel nok fryseegg til flere omganger, men på en måte er det litt dumt å "kaste bort" eggene dersom kroppen ikke er klar. Hva sier legene da, jeg mener om det er å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. november 2008 #352 Del Skrevet 2. november 2008 Da er Fisken også her !!!!!! :hoppe: til Fisken... ........................................ Jeg trenger avstemming jeg jenter .... TR ser ut til å komme nå.. og jeg KAN begynne på tabletter og evt. få satt inn fryse-egg på dag 17-18 .. Homeopaten har rådet oss til å vente litt. Jeg går på rensekur nå... MEN.... jeg vil-jeg vil...... Hva skal jeg gjøre ????? Hva sier magefølelsen din da? Den er viktigere enn alt! Rensekur? Jeg er en skeptiker når det gjelder homeopati og sånt, men det skader vel iallfall ikke. MEM - jeg ble gravid på fryseforsøket i august som du vet, og det var etter en sommer med masse alkohol, sigaretter, lite trening, grillmat, is og junkfood i store mengder. Ingen rensekur her i gården. Gravid ble jeg lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 3. november 2008 Velkommen, Fisk! Men synd at du måtte hit, hvis du skjønner ... Tja, vanskelig å si, Ann! Dere har vel nok fryseegg til flere omganger, men på en måte er det litt dumt å "kaste bort" eggene dersom kroppen ikke er klar. Hva sier legene da, jeg mener om det er å anbefale? næææ.. Legene har vel ikke tro på sånne homeopati greier, så dem ville vel sakt at det er bare å sette inn egg.. Vi har bare 5 egg, i 2 strå.. Det vil vel si at vi kun kan tine dem opp igjen i 2 omganger ? Bekymrer meg for at vi ikke har nok egg jeg nå da Hva sier magefølelsen din da? Den er viktigere enn alt! Rensekur? Jeg er en skeptiker når det gjelder homeopati og sånt, men det skader vel iallfall ikke. MEM - jeg ble gravid på fryseforsøket i august som du vet, og det var etter en sommer med masse alkohol, sigaretter, lite trening, grillmat, is og junkfood i store mengder. Ingen rensekur her i gården. Gravid ble jeg lell. Magefølelsen sier litt "hopp i det".. Uansett når vi kommer til det tidspunktet til å sette inn egg så har jeg jo gått på denne kuren i 3 uker.. (tror jeg :klø: ) Mja jeg kaller det en rensekur jeg, kanskje homeopaten ville kallet det noe annet, men jeg testene hans slo ut på noe "detox-greier" , dvs at jeg gjerne har en del avfallsstoffer i kroppen , samt candida i kroppen . Det gjør videre at jeg ikke får tatt opp skikkelig med næringsstoffer (ikke ideelt når man prøver å bli gravid). Og kan være en medvirkende årsak til et eggene våre ikke fester seg.. Jeg vet ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 3. november 2008 Da har jeg og mannen blitt enige om å hente ut et par av de nurkene våre som ligger å fryser, stakkars :rødme: med andre ord.. fryseforsøk .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. november 2008 #355 Del Skrevet 3. november 2008 Da har jeg og mannen blitt enige om å hente ut et par av de nurkene våre som ligger å fryser, stakkars :rødme: med andre ord.. fryseforsøk .. Hurra! Gratulerer med avgjørelsen. Det betyr innsetting om bare 2-3 uker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 3. november 2008 #356 Del Skrevet 3. november 2008 Kjør på!!! Jeg er enig med kylling, gjør det som føles rett for en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 3. november 2008 Hurra! Gratulerer med avgjørelsen. Det betyr innsetting om bare 2-3 uker eller? Jepp Har tatt 2 tabletter i dag, så jeg er i gang ! Kjør på!!! Jeg er enig med kylling, gjør det som føles rett for en Ja jeg bare måtte sende melding til mannen tidligere og skrev at jeg hadde lyst å begynne å ta de pillene (selv om vi var enige om å vente) .. Han misforstod litt og ringte meg opp og spurte: "HVA ??? Skal du begynne på P-PILLEN ??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. november 2008 #358 Del Skrevet 5. november 2008 Jepp Har tatt 2 tabletter i dag, så jeg er i gang ! Ja jeg bare måtte sende melding til mannen tidligere og skrev at jeg hadde lyst å begynne å ta de pillene (selv om vi var enige om å vente) .. Han misforstod litt og ringte meg opp og spurte: "HVA ??? Skal du begynne på P-PILLEN ??? :dåne: Det var ganske komisk da... Lykke til iallfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. november 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 5. november 2008 Det var ganske komisk da... Lykke til iallfall!! Ja etter 3 år med prøving, og vi er 60 lapper fattigere, og så trodde han jeg plutselig skulle begynne med p-piller :dåne: *da hadde jeg vært rimelig dum da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. november 2008 #360 Del Skrevet 5. november 2008 Testen viste GRAVID! Lykkelig nå ja :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå