Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

progynova brukes ved fryseforsøk, for å bygge opp livmorslimhinnen kunstig.

Ahh, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da er langvarig hodepine fra lunsj og ut dagen veldig vanlig, og ikke bare jeg holder på å klikke snart.

Var på akupunktur forrige dagen, det hjalp noe, hodepinen gikk over før kvelden. Til lunsj i dag var jeg føre var og tok 1 g paracet, og ingen hodepine! Bare litt tung i hodet nå. Prøver det samme i morgen, kanskje det er måten å overleve på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progynovabrukere - er det bare meg som får en helt utolig intens hodepine hver dag av disse hærsens små blå pillene? :sur:

Jeg fikk ikke noen hodepine (som jeg husker) , men jeg fikk veldig uregelmessig puls, det var kjempe-ekkelt. Hoppet over ca 10 slag i minuttet, og for hver gang jeg hoppet over et slag så kom det et kraftig slag etterpå.. Jeg nekter å bruke den flere ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noen hodepine (som jeg husker) , men jeg fikk veldig uregelmessig puls, det var kjempe-ekkelt. Hoppet over ca 10 slag i minuttet, og for hver gang jeg hoppet over et slag så kom det et kraftig slag etterpå.. Jeg nekter å bruke den flere ganger..

Jeg har sovet utrolig dårlig i det siste, og hatt masse mareritt. I dag satt jeg og lurte på om det kan være bivirkninger også. Og når du nevner det med puls, vet ikke om jeg akkuat hopper over noen slag, men er plutselig svimmel og at det banker inni meg. Kan det være noe av det samme?

Overgangsalder må søren meg være fæle greier siden disse hetetoktekvinnene spiser progynova frivillig. Heller nedregulering og srøyter enn dette...

Vet ikke om innsetting i naturlig syklus virker på meg, jeg er veldig utstabil. Skal høre på neste kontroll om det er et alternativ for meg en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet utrolig dårlig i det siste, og hatt masse mareritt. I dag satt jeg og lurte på om det kan være bivirkninger også. Og når du nevner det med puls, vet ikke om jeg akkuat hopper over noen slag, men er plutselig svimmel og at det banker inni meg. Kan det være noe av det samme?

Overgangsalder må søren meg være fæle greier siden disse hetetoktekvinnene spiser progynova frivillig. Heller nedregulering og srøyter enn dette...

Vet ikke om innsetting i naturlig syklus virker på meg, jeg er veldig utstabil. Skal høre på neste kontroll om det er et alternativ for meg en annen gang.

Kan være noe av det samme ja.. Jeg registrerte jo ikke at jeg hoppet over noen slag før jeg MÅLTE pulsen.. For jeg kjente bare noen kraftige slag innimellom. Mannen her ville nesten ha meg på legevakten..

Trist at du har så ustabil syklus da ... (jeg skrev først at det var trist at du var ustabil.... :skratte: )

men håper det klaffer for dere nå, så slipper du å gå gjennom det flere ganger :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg hadde hodepine og kroniske menssmerter når jeg gikk på progynova ved fryseforsøk. Syntes ikke noe om de pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet utrolig dårlig i det siste, og hatt masse mareritt. I dag satt jeg og lurte på om det kan være bivirkninger også. Og når du nevner det med puls, vet ikke om jeg akkuat hopper over noen slag, men er plutselig svimmel og at det banker inni meg.

Hørtes velkjent ut.. Man sier at fryseforsøk er "lettere" med tanke på hormonstimuleringa, men jeg vet sannelig ikke. Eller jo, ved nærmere ettertanke så er ALT bedre enn sprayen.. ;)

Endret av Kylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes velkjent ut.. Man sier at fryseforsøk er "lettere" med tanke på hormonstimuleringa, men jeg vet sannelig ikke. Eller jo, ved nærmere ettertanke så er ALT bedre enn sprayen.. ;)

Reagerte du sånn på sprayen??

Jeg har hatt noen dager med hodepine, men de er over. Nå er det voldsomme hetetokter som kommer og går og ellers merker jeg ikke så mye. Men jeg har vel ca. 3-4 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit de første dagene, men etterhvert så fikk jeg en helt grusom hodepine som jeg ikke har sett maken til verken før eller senere. Masse hetetokter. Menssmertene under sprayblødningen var som å gange mine vanlige menssmerter med 10 (og jeg pleier å ha vondt til vanlig..). Men det verste var den enorme angsten/uroen i kroppen. Sov dårlig om nettene, og var helt uttafor.. Store humørsvingninger. Så ja, jeg synes sprayen var fæl! :ler:

Da jeg begynte å stikke og fikk tilført noen hormoner igjen, så ble alt meget bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit de første dagene, men etterhvert så fikk jeg en helt grusom hodepine som jeg ikke har sett maken til verken før eller senere. Masse hetetokter. Menssmertene under sprayblødningen var som å gange mine vanlige menssmerter med 10 (og jeg pleier å ha vondt til vanlig..). Men det verste var den enorme angsten/uroen i kroppen. Sov dårlig om nettene, og var helt uttafor.. Store humørsvingninger. Så ja, jeg synes sprayen var fæl! :ler:

Da jeg begynte å stikke og fikk tilført noen hormoner igjen, så ble alt meget bedre. :)

Og der fikk jeg forklaringen på masse rart... Jeg hadde bare voldsom hodepine noen dager, men det var mye verre og mer med Pergoen.

Nå har jeg skikkelige hetetokter, men det er ok syns jeg, selv om det er plagsomt.

Derimot så var mine menssmerter også helt ute av proposjoner nå ved bruk av sprayen og jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk sove første natta. Etter det har jeg sovet veldig urolig uten å fatte hvorfor.

Føler meg ikke urolig i kroppen eller noe angstlignende. Men sover veldig dårlig.

Kan bli "spennende" fremover dette skjønner jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da var det klart at fryseforsøket vårt gikk til Helv***...

Negativ blodprøve i dag, og jeg får telefon i morgen om hvor raskt jeg kan være i gang igjen.

Må ærlig inrømme at jeg gruer meg til nok en rugeperiode. Dette har vært tøft! Og jeg er langt nede akkurat nå og har en tøøff vår foran meg med mye jeg må delta på som ikke akkurat frister slik situasjonen nå er.

Gjestivitas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet sinnsykt dårlig de siste nettene og selv om jeg er såååå trøtt.. Men jeg har ikke helt koblet at det kan kanskje være sprayen ? :sjenert: husker ikke hva som står i vedlegget jeg.. :klø:

Har ikke helt skjønt at jeg er i gang igjen jeg, måtte legge inn alle klokkeslett på mobilen , ellers glemmer jeg det .. uff...

Da var det klart at fryseforsøket vårt gikk til Helv***...

Negativ blodprøve i dag, og jeg får telefon i morgen om hvor raskt jeg kan være i gang igjen.

Må ærlig inrømme at jeg gruer meg til nok en rugeperiode. Dette har vært tøft! Og jeg er langt nede akkurat nå og har en tøøff vår foran meg med mye jeg må delta på som ikke akkurat frister slik situasjonen nå er.

Gjestivitas

Å nei Gjestivitas !!!! :( så utrolig leit !!! :troest:

Hva kan jeg si :sjenert:

Masse :klemmer: til deg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit Gjestivitas... Stå på det er din tur snart...

Vi har vel de fleste her dessverre erfarenhet med disse skuffelsene som kommer med at det ikke fungerer. :sukk:

Sunny det var da endelig godt at dem har funnet ut hva som er feil, krysser fingrene for deg videre, og alle sammen som leser ... Dette er tøfft men stå på, dere er IKKE alene.

Var på UL idag og uttak blir på mandag, håper det går bedre denne gangen og at det ikke gjør så ont som sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit Gjestivitas... Stå på det er din tur snart...

Vi har vel de fleste her dessverre erfarenhet med disse skuffelsene som kommer med at det ikke fungerer. :sukk:

Sunny det var da endelig godt at dem har funnet ut hva som er feil, krysser fingrene for deg videre, og alle sammen som leser ... Dette er tøfft men stå på, dere er IKKE alene.

Var på UL idag og uttak blir på mandag, håper det går bedre denne gangen og at det ikke gjør så ont som sist gang.

Lykke til på mandag prinzess :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Så leit, Gjestevisitas :(

Jeg tok ut egg i går.

Veldig ukomplisert siden jeg fikk narkose:-) Nå går jeg privat, så jeg måtte betale for det, men etter å ha lest alle skrekk opplevelser, fant jeg ut at heller det enn et å ligge våken.

Hadde endel vondt i går, men i dag klarer jeg meg med paracet.

Nå er jeg så spent på om noen egg ble befruktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ukomplisert siden jeg fikk narkose:-) Nå går jeg privat, så jeg måtte betale for det, men etter å ha lest alle skrekk opplevelser, fant jeg ut at heller det enn et å ligge våken.

Åhhh... hvor er du går? Dit vil jeg også, etter det forferdelig vonde uttaket jeg hadde sist. Er narkose dyrt?

Vært på kontroll i dag. Håper embryoene mine overlever tiningen, for da blir det innsetting på mandag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei Prada. Jeg har sendt deg en PM. Kunne jeg fått tilgang til bloggen din?

Lykke til med innsetting mandag. Jeg skal også ha innsett mandag, er superspent.

Hilsen S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Meg igjen... Er det noen som kan svare på en ting. Jeg tok altså ut egg på torsdag, og skal sette inn på mandag.

Men i natt våknet jeg klokka tolv av sinnsyke smerter i magen. Måtte ta Paralgin Forte, da jeg hadde så vondt at jeg lurte på å ringe legevakten. Medisinen virket, men tre timer senere våknet jeg igjen av like jævlige smerter. Måtte igjen ta smertestillende. Jeg hadde så vondt at jeg ble svett på hele kroppen og kvalm. Trodde skulle kaste opp.

Hva kan det komme av? I dag har jeg følt meg dårlig, og måtte akkurat nå en ny P. Forte. Orker ikke så mye smerter.

Hva er symtomene på overstimulering? Bør jeg kontakte lege, eller hva? Hjelp, noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...