Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Så var jeg tilbake fra sykehuset...

Ingen av mine 5 befruktede egg delte sig...

Snufs.. :sukk:

sånt som skjer fikk jeg til forklaring..

Så da er nesespray og sprøyter igjen om noen måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så glad jeg blir.. krysser fingrer og tær for deg..

Åååh, får virkelig, virkelig håpe disse to klamrer seg fast det de kan!! Lykke til med rugetiden!

Tusen takk jenter :) Ja nå må de virkelig klamre seg fast !!!

Så var jeg tilbake fra sykehuset...

Ingen av mine 5 befruktede egg delte sig...

Snufs.. :sukk:

sånt som skjer fikk jeg til forklaring..

Så da er nesespray og sprøyter igjen om noen måneder...

Nei så leit Prinzess :troest: Uff... vet ikke hva jeg skal si..

Det er jo sånt som skjer ja, men man kan vel ikke forberede seg til noe slikt likevel :sukk:

masse :klemmer: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ann ...

Nå må jeg og samboern prøve å samle oss slik at vi kan sette igang igjen på nyåret..

I kveld blir det ostepop, pizza og Frustrerte fruer...

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ann ...

Nå må jeg og samboern prøve å samle oss slik at vi kan sette igang igjen på nyåret..

I kveld blir det ostepop, pizza og Frustrerte fruer...

:popcorn:

Ja kos deg du Prinzess !!! Det har du lov til !!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Når var det du fikk satt inn Ann78 ?

Skal virkelig krysse fingrene for deg, nå skal det klaffe!!! :)

Her er man gravid og kvalm... Skal absolutt ikke syte her inne, men jeg håper du slipper det når du blir gravid! Det unner jeg ingen.

Er ellers utrolig lykkelig, og er nå 8+3 i dag :) Så det begynner å bli ganske sikkert nå..

Skal sniktitte her inne når jeg er innom, og som sagt, jeg krysser fingrene for at dette går bra!!!

Klem Gjestivitas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Når var det du fikk satt inn Ann78 ?

Skal virkelig krysse fingrene for deg, nå skal det klaffe!!! :)

Her er man gravid og kvalm... Skal absolutt ikke syte her inne, men jeg håper du slipper det når du blir gravid! Det unner jeg ingen.

Er ellers utrolig lykkelig, og er nå 8+3 i dag :) Så det begynner å bli ganske sikkert nå..

Skal sniktitte her inne når jeg er innom, og som sagt, jeg krysser fingrene for at dette går bra!!!

Klem Gjestivitas

Jeg fikk satt inn på onsdag, så er på rugedag 4 i dag ;) Har litt murringer og småvondt i ryggen, håper det er et bra tegn :pls:

Har jeg gratulert med graviditeten din da mon tro :klø:

Gratulerer hvertfall Gjestivitas !!!!! :hoppe: :hoppe:

Satser på jeg snart er med i gjengen :gravid: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med rugingen Ann78. Krysser fingrene for deg. :)

Jeg begynte med sprøyter for 4 dager siden, skal på UL på fredag. Veldig spendt på dette jeg siden det er vårt første ivf forsøk. Jeg bor ca 50 mil unna nærmeste klinikk så må belage meg på 1-2 uker på hotell. Ja, ja... Får værtfall slappet av masse og det skal bli godt. :søvn:

Lykke til alle sammen

Inkasikin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er i gang med ivf, kan jeg spørre hva som er årsaken for at det er løsningen for dere? Er det uforklarlig, tette eggledere, dårlig sædkvalitet, andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med rugingen Ann78. Krysser fingrene for deg. :)

Jeg begynte med sprøyter for 4 dager siden, skal på UL på fredag. Veldig spendt på dette jeg siden det er vårt første ivf forsøk. Jeg bor ca 50 mil unna nærmeste klinikk så må belage meg på 1-2 uker på hotell. Ja, ja... Får værtfall slappet av masse og det skal bli godt. :søvn:

Lykke til alle sammen

Inkasikin

Tusen takk inkasikin :) Og masse lykke til med forsøket !!!!

Du trenger å slappe godt av under denne prosessen, så et par uker på hotell hadde vært luksus spør du meg :ler:

Dere som er i gang med ivf, kan jeg spørre hva som er årsaken for at det er løsningen for dere? Er det uforklarlig, tette eggledere, dårlig sædkvalitet, andre ting?

Har ikke peiling :klø:

Har ikke funnet noe galt med oss og jeg har et barn fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jade_*

Hei du.

Her er det cyster på egglederne som er grunnen, altså PCO. Mannen ble testet, alt ok der :jepp: Vi har også et barn fra før- visstnok et mirakel..og vi er takknemlige over det..men vi vil veldig gjerne ha flere mirakler vi da..men nå med litt hjelp utenfra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det uforklarlig årsak til at vi ikke blir gravide. De fant sparsom endometriose hos meg under kikkehullsoperasjonen, men det var så lite at de ikke kunne si om det var det som er grunnen til at vi foreløpig er barnløse.

Er det noen som vet hvordan sykemeldings praksisen hos St. Olav er i forbindelse med uttak/ innsetting? Får man sykemelding for uttak, dagen etter og så innsettingsdagen? Eller må man bruke egenmeldingsdager da? (har ingen egenmeldingsdager å bruke så jeg håper man ikke må det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endometriose, dvs livmorslimhinne "på villspor" utenfor livmoren. Har som følge av dette mye cyster og sammenvoksninger på eggstokkene og en ødelagt eggleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er begge egglederne tette, og jeg har i tillegg urelgelmessig mens, altså drlig med eggløsninger på egen hånd.

Heier forresten på deg ann78!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar dere, litt interessant å vite syns jeg :) Jeg syns det er litt merkelig, jeg har i følge blodprøvene dårlige eggløsninger, av og til ikke eggløsning tror gyn. Men jeg har ikke pco sier han. Og så har jeg veldig regelmessig menstruasjon.

Samtidig har mannen nedsatt kvalitet på sine svømmere da så det er litt dobbelt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelt opp her også. Jeg har endometriose og tette eggledere, og mannen har nedsatt sædkvalitet. Ikke mye sjans for at det skulle klaffe på naturlig vis her i gården! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det i hovedsak dårlig sædkvalitet som er problemet.

Og heldige som vi har vært, var det ikke mer enn en innsetting som skulle til før jeg ble gravid *takknemlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist Ann78. Hadde virkelig håpet det skulle gå for dere denne gangen. Hva tenker dere å gjøre videre nå???

Var på UL i dag å har fått time til uttak på fredag. Kjenner at jeg grugleder meg. Skal bli godt å få mannen min hit i morgen etter ei hel uke alene på hotell. Hører forresten til på UNN. Noen andre???

Inkasikin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare ut 4 egg... litt lite, men 3 ble befruktet så må vel være fornøyd med det :) I morgen skal jeg sette inn egg, regner med det blir bare ett. Så er det bare å håpe på at kroppen gjør jobben sin og at egget fester seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du på forhånd fra kontroll UL etter sprøytene hvor mange folikler/egg som var modnet? Skal gjøre det samme i morgen..Jeg gruer meg litt... Er så redd for at de ikke skal få ut noen, at ingen skal bli befruktet etc.

Når fikk du vite hvor mange som var befruktet da? Dagen etterpå?

Fortell gjerne om hvordan innsettingen var også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...