Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet

Kara W

Anbefalte innlegg

3. dagen med febersyk gutt, og 2. dagen med febersyk jente :tristbla: Babyen har "bare" 38 i feber, så henne går det realtivt greit med, med gutten har over 39 i perioder. Han er mest slapp og suttrete, så vi ser mye DVD, men igår kveld låste han seg skikkelig og bare gråt og skrek. Håper det går bedre idag, for mannen skal ut og møte en venn han ikke har sett på kjempe lenge. Trist hvis han må avlyse. Men imorgen tar han sykt-barn-dag fra jobben, så jeg får kommet meg ut og ordnet ting. Skulle gjerne gått ut litt i det fine været, men får vel bare holde meg inne en dag til :sukk:

Har lurt litt på om jeg skal starte meg en hobbyblogg, eller kanskje bare en hobbydagbok her på KG :klø: Gøy å vise frem tingene jeg lager, men trenger ikke egentlig flere ting å fylle tiden min med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt veldig pris på en hobbybok her inne!

God bedring til de små.

Et sykt barn er bare fælt.

To barn er (tror jeg) værre.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til de små.

Et sykt barn er bare fælt.

To barn er (tror jeg) værre.

:hug:

Takk. Det har faktisk gått ganske bra. De har stort sett bare vært slappe. Idag ble mannen hjemme slik at jeg kunne få gå på jobb intervju. Det var tidelig på dagen, så resten av tiden har vi gått tur, levert sykkelen hans til reperasjon, fikset ytterdøren (slik at vi kan låse igjen...) og lekt masse med barna. Ble en veldig fin dag. Guttungen er fortsatt ikke helt frisk, men frisk nok til at vi kan gå ut korte turer. Har følt meg veldig innelåst disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start en hobbydagbok her da vel. :)

Jeg hadde satt veldig pris på en hobbybok her inne!

Da er Hobbyboken startet! Men fordi nye "forbedringer" på KG nå gjør det umulig for meg å legge inn linker, så må dere nesten lete den opp selv hvis dere er interessert. Den ligger under generelle dagbøker :sukk: Kommer tilbake med link når ting fungerer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klemmer:

Jeg skulle bare spise en liten sjokoladebit og så gå og legge meg. Jeg har gått og forsynt meg på nytt to ganger :sjenert: Men nå har jeg spist opp alle de bitene også, så da er det vel leggetid. God natt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er resten av familien friske, så nå er det min tur til å være syk :forkjola: Har kravlet til sengs og latt mannen få litt erfaring i hvordan det er å ha to barn samtidig. En ekstra utfordring, siden de er blitt ekstremt mammadalte begge to.

Har sovet i to timer nå, og føler meg mye bedre, men tror jeg skal vente litt til med å gå ut. Høres ikke ut som om det er noen krise der ute akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre, men kjenner det er godt med litt rolige inneaktiviteter idag. Veslejenten har hatt flere korte dupper idag, så håper hun snart sovner og sover i 1-2 timer. Da er planen å syog lese.

Ellers er juleforumet åpnet :tree::nissevink: Kjenner at jeg gleder meg allerede :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så forsvant enda en uke. Var på barseltreff på tirsdag, og bæretreff igår (hyggelig å møte på deg igjen Nótt :goodbye: ). Nå skal jeg gå og hente bilen på verksted, og så skal jeg hjem og sove (sett att veslejenta er enig). Har vært så trøtt i det siste at jeg knapt har klart å holdeøynene åpne på ettermiddagen. I kveld skal mannen spille rollespill, så da må jeg holde barna ute fra stuen.

Imorgen skal jeg med bestevenninnen min og prøve på brudekjoler. Gleder meg! Men det er også litt skummelt, for det er første gangen mannen er alene med barna over litt lengre tid :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått med han som har stelt hjemme?

Og ikke minst... Fant du drømmekjolen?

Det er først imorgen at den store begivenheten er :fnise: Og drømmekjolen er det jeg som skal sy, imorgen skal vi bare titte for moroskyld, og kanskje få litt inspirasjon.

Glemte forresten at jeg har meldt meg inn på Elixia :sjokkert: Får litt sommerfugler i magen hver gang jeg tenker på det. Har fått time med personlig trener tirsdag morgen, så da braker det løs. Er ganske nervøs, for jeg har aldri trent noe før. Og jeg må finne meg noe treningstøy jeg trives i innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har veslejenta oppført seg helt annerledes. Jeg har jo tidligere klaget over at hun spiser hver time. Idag har hun spist sjeldent, og hun har villet ha flaske, ikke pupp. Derimot har hun hatt smokk mye av dagen, noe hun aldri har villet ha før. Er hun kanskje plutselig ferdig med amming helt av seg selv :klø: Også sover hun veldig urolig, både om dagen og om natten. Hun prøver ofte å snu seg på magen, men vuggen er veldig smal. Den ene gangen hun klarte å snu seg, sov hun veldig godt. Jeg får se det litt ann, men kanskje jeg begynner å legge henne på magen etterhvert :klø: Mange spørsmål som dukker opp.

Men en gladnyhet også. Idag klarte hun å rulle fra mage til rygg. Så nå kommer hun ganske langt hvis hun bare får nok tid på seg, for hun kaver ganske mye også, og snurrer fint rundt for å se på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...