Kara W Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1001 Del Skrevet 11. mai 2010 Altså... nå kom aldri min graviditet så langt som din, men er ikke hard mage t tegn på at det er i ferd med og skje ting? Herregud... kjenner jeg gleder meg! Kjenner deg ikke in RL engang Magen pleier å bli hard når man har kynnere, og de kommer vel mer og mer jo nermere fødselen man kommer. Har ihvertfall ikke opplevd at det er så konstant før, så det er nok et tegn på at noe skjer. Det har ikke vært noen smerter i det hele tatt siden sist jeg skrev, så da skjer det vel ikke noe ikveld. Og jeg vil gjerne møte deg IRL en gang Skjønner ikke hva som går av meg idag. Jeg har gjort ferdig hele innsendingsoppgaven min, satt på en klesvask og oppvasksmaskinen. Istedenfor å spise brus og godteri valgte jeg juice og frukt. Og jeg har lest ut avisen. Og nå vurderer jeg å gå igjennom økonomien vår og betale regninger :dåne: Hvor kommer all denne plutselige energien ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2010 #1002 Del Skrevet 11. mai 2010 Da vil jeg tro at baby er rett rundt hjørnet med all den energien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 11. mai 2010 Da vil jeg tro at baby er rett rundt hjørnet med all den energien. Er litt det jeg håper på, selv om jeg ikke helt tørr å innrømme det Nå er det ikke lenge til mannen kommer hjem, så får vi se hvordan han reagerer når jeg forteller om dagen min. Prøver å spare på energien i tilfelle ting skjer i kveld. Har nå forflyttet meg til en av godstolene våre, og rent bortsett fra at jeg skal lage middag om en liten stund, så skal resten av kvelden bestå av TV-titting, lesing, sying og nålbinding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2010 #1004 Del Skrevet 11. mai 2010 Høres ut som gode planer for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2010 #1005 Del Skrevet 12. mai 2010 Nysgjerrig på om det er skjedd noe bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 12. mai 2010 Nysgjerrig på om det er skjedd noe bare.... Her er alt stille og rolig. Har sovet godt gjennom hele natten, og sitter nå med en kopp te. Når den er ferdig skal jeg vekke plutten og kjøre ham til barnehagen. Deilig å dra litt sent og slippe trafikken. Ellers tror jeg at jeg skal gå en tur idag. Var bare inne i hele går. Har også invitert en venninne over, så da får jeg kanskje litt selskap etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1007 Del Skrevet 12. mai 2010 Har hatt en koselig dag med veninnen min. Har shoppet litt og spist lunch ute. Nå venter vi på at faren min skal komme og hente plutten, og så bærer det av sted til sykehuset Har regelmessige rier, men det er veldig lite tak i dem. Sykehuset ville ha oss inn til kontroll, så får vi se hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mai 2010 #1008 Del Skrevet 12. mai 2010 Spennende. Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petroline Skrevet 12. mai 2010 #1009 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Måtte innom og se litt hvordan det går... Så spennende! Krysser fingrene for at det er noe i gjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2010 #1010 Del Skrevet 12. mai 2010 Folkens! Nå skjer det ting! Klokka halv åtte i kveld fikk jeg melding fra Kara W om at hun hadde vært på sykehuset. Hun hadde noe uregelmessige rier på ca 5-10 minutter mellom hver og en åpning på cm. Da var hun på vei hjem for å slappe av. Allerede klokka kvart på ni kom det tikkende inn ny melding! Hun var tilbake på sykehuset med ganske hyppige og intense rier! Med andre ord er det hele nå i gang! Det var ikke lov med mobil på fødestua, så neste oppdatering kommer når det hele er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2010 #1011 Del Skrevet 12. mai 2010 Spennende! Flott med tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mai 2010 #1012 Del Skrevet 12. mai 2010 Veldig spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2010 #1013 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom med melding her så fort jeg kunne. Har først trent dans selv, deretter undervist dans, så kom ikke hjem før sent. Men trenger ikke legge meg så tidlig, siden jeg har fri fra jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2010 #1014 Del Skrevet 12. mai 2010 Lykke til Kara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. mai 2010 #1015 Del Skrevet 12. mai 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mai 2010 #1016 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Mine varmeste gratulasjoner til Kara W og familien med den lille jenta! Klokka 00.45 i natt kom hun til verden, og er 55 cm lang og veier 4930 gram. Stor og tøff, med andre ord. :D Mor og barn har fått sovet ut, og er nå klare til å møte verden, sier Kara W. Igjen: Gratulerer! Endret 13. mai 2010 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mai 2010 #1017 Del Skrevet 13. mai 2010 Gratulerer så mye med den lille store verdensborgeren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mai 2010 #1018 Del Skrevet 13. mai 2010 Gratulerer med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #1019 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Gratulerer så mye, Kara!!! (Jeg synes ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid, og plutselig er jenta kommet!) Edit: skriveleif... Endret 13. mai 2010 av Purple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. mai 2010 #1020 Del Skrevet 13. mai 2010 Gratulerer med en sunn, frisk og vakker liten jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå