Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet

Kara W

Anbefalte innlegg

Så bra at dere gikk i joggesko i går da, det tror jeg var det beste for deg. Kan jeg få se bildene når de er klare?? Er bare superspent på hvordan kjolen min tok seg ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turen nedover denne helgen er antakelig siste tur nedover på veldig lenge, har du tid/anledning til å treffes mandag formiddag? F. eks. spise lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotoshoot var kjempegøy, og jeg gjør det gjerne igjen når jeg har litt mer overskudd. Og når det er litt varmere i været. Vi hadde et par ullpledd som vi drev å pakket modellene inn i når de ikke ble tatt bilde av. Og en stol som jeg kunne sitte i når jeg ikke orket å stå mer ;)

Turen nedover denne helgen er antakelig siste tur nedover på veldig lenge, har du tid/anledning til å treffes mandag formiddag? F. eks. spise lunsj?

Det er klart vi må treffes :jepp: Ihvertfall så lenge den lille holder seg på plass i magen frem til da. Jeg har jordmortime kl 10, så vi kan sikkert treffes i byen rundt 12. Håper virkelig det ordner seg med fly for deg!

Humøret fortsetter å gå opp og ned. På dagen idag hadde jeg mest lyst til å legge meg et mykt og varmt sted og bare være meg og magen i hele verden. Hadde ikke lyst til å være mamma til en masete to-åring. Fikk nå dratt meg avgårde til barnehagen og hentet ham, men orket ikke å lage middag. Mannen kom hjem og ordnet opp for sin vrange kone og sutrete sønn, selv om han egentlig skulle ut med jobben. Han er bare best :yvonne:

Etter middag krøllet jeg meg sammen på sofaen for å være litt alene, men etter en stund kom guttungen opp til meg og ville kose. Han pleier ellers aldri å ville kose! Det endte opp med at alle tre satt på gulvet og lekte sammen i over en time, og akkurat da følte jeg at livet ikke kunne bli bedre. Selv nattestell og legging gikk helt uten problemer.

Resten av kvelden har jeg brukt på å klappe på magen, og kjenner at jeg begynner å bli klar for å få en liten baby. Har begynt å tenke på hvordan hun kommer til å være, og gleder meg faktisk litt til å møte henne :gravid: Men jeg er ikke helt klar enda, så hun får se å holde seg på plass i to uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet idag og følte meg uthvilt og tenkte at idag skulle jeg klare å få mye gjort. Men jeg har faktisk sovet tre ganger :sjokkert: Eneste fornuftige jeg har gjort er å handle mat og lage middag til rollespillgjengen.

Jeg synes det er veldig flaut når lillegutt slår seg vrang når vi har besøk. Måten vi takler det på er jo å si bestemt nei, og så enten fjerne ham fra situasjonen eller rett og slett ignorere ham. Dette er jo det vi ser at fungerer best, men jeg er alltid så redd for hva andre skal synes om meg som mamma, særlig mennesker som ikke har barn selv. Men idag fikk jeg kompliment fra han ene om som jobber som spesialpedagog i barneskolen om at jeg gjorde alt helt riktig :sjarmor: <- stolt mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyene her ar mer eller mindre gått som normalt de siste dagene.Vi har jo ikke vært rammet på samme måte som sørpå. 12 bør gå greit, litt usikker på hvilket flytog jeg må ta, men tror det holder å dra ca 13.30 eller deromkring. Må sjekke opp når jeg er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Uten PC fra og med NÅ, så kontakt meg på telefon. Men vær klar over at jeg blir mye opptatt med dansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiine morgenen. Plutten sov lenge, så jeg og mannen lå i sengen i over en time og pratet og koste. Akkurat sånne ting jeg savner mest etter å ha fått barn :enig:

Og så glemte jeg jo å fortelle om det fine guttungen gjorde igår. Etter at vi hadde spist middag tok han tak i begge hendene mine, tittet beundrene opp på meg og danset rundt på kjøkkenet med meg med store stjerner i øynene. Han vet virkelig hvordan man skal smelte et damehjerte :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for utrolig koselig lunsj i går, vennen. Jeg var hjemme ca halv ni i går kveld. Spiste kveldsmat, pusset tennene og la meg... Sovnet ganske kjapt! ;)

Glemte å si at jeg synes du ser flott ut, selv med badeball i magen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen flyter avgårde uten at jeg får det med meg. For det meste ligger jeg på sofaen og sparer krefter, og koser meg med familine min. Har hatt noen veldig bra dager i det siste :Nikke:

I går møtte jeg Bokalven i byen. Var veldig koselig å se henne igjen, og deilig å komme seg ut av huset litt. Føler meg veldig lite sosial om dagen, men merker at det er godt når jeg først klarer å komme meg ut. Benyttet anledning til å ta en gjøre unna litt shopping. Hadde de siste par dagene merket at shoppinggenet mitt var blitt aktviert igjen (blir det sånn ca 1-2 ganger i året), og da tillater jeg meg selv en "mad shopping spree". Inludert lunch tror jeg at jeg brukte ca 1000,- :fnise: Det ble to bøker litt såper og badebomber og en t-skjorte til velsejenta. Det tror jeg er første plagget jeg har kjøpt til henne. Hun må jo få noe nytt, stakar :sjenert:

Da jeg kom hjem var jeg helt utslitt og sov frem til mannen og guttungen kom hjem og vekket meg. Idag har jeg vilt masse, samt stelt i stand litt mere til ankomsten. Trekket til bilstolen er i vaskemaskinen, madrass og dyne ligger på balkong til lufting og sykehusbaggen er endelig pakket. Hvis jeg bare får ryddet litt plass til henne i komoden nå så begynner ting å bli klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig! :strix:

Da jeg hentet i barnehagen idag var alle barna ute og lekte i sandkassen, så jeg satte meg like gjerne ned og lekte sammen med dem, noe de syntes var stor stas. Fikk sand i både skoene og håret, men det var bare koselig. Etter nesten en halvtime reiste plutten seg opp vinket og gikk, så da var det bare for meg å følge etter :fnise: Han er blitt veldig flink til å passe seg for bilene når vi krysser veien :Nikke: På hjemveien pratet og lo vi hele veien, og det var nesten ikke trafikk. Han spiste middagen sin fint uten for mye søl eller tull, og så slappet vi av med barne-tv frem til mannen kom hjem.

Jeg har hatt veldig sjokoladesug i det siste, så da satte jeg like gjerne igang med å bake sjokolade-cookies :sikle: Plutten hjalp til på sin måte, og ble veldig bekymret da jeg sølte med melet og ropte på "pappat" :fnise: Så satte vi oss ned og spiste kjeks og drakk melk alle tre mens vi pratet om dagen vår. Tror ikke livet blir bedre enn det! Nå ligger guttungen og sover, mens vi slapper av ved hver vår PC. Fiiiiine dagen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Er det morgen alt? Jeg tror kroppen min forbereder seg på å sove i kortere etapper. Jeg som har vært så fornøyd med at jeg får sove skikkelig til tross for at jeg er høygravid :sukk: Ja, ja, igår våknet jeg kl 2:30, idag fikk jeg jo sove helt til 4:30. Så nå sitter jeg her med te og kaker og nyter en stille morgenstund. Burde egentlig sette meg på andre siden av bordet, så ser jeg soloppgangen også :sol:

Planen for resten av uken:

Onsdag: Levere biblioteksbøker, fysioterapaut, rydde barnetøy

Torsdag: Vaske bil, svigermormor på besøk, gjøre selvangivelse

Fredag: Besøke Nótt (evt gjøre ferdig selvangivelser)

Helgen: Kose meg masse med familen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en tidlig morgen på meg og idag.

Drømte at jeg hadde glemt og komme på jobb, også jeg som skal ha dag nr 2 idag, og jeg våknet helt pansk, for hva skulle jeg si på jobb??

Te og kake, ja.

Jeg har dobbel chocka mocca fra Nescafè og hadde kake.... :fnise:

Kos deg med dagens gjøremål!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen MarienneE :goodbye:

Nå kunne jeg tenke meg å gå og legge meg igjen, men nå er det bare en halvtime til resten av folket våkner. Typisk. Jeg får heller ta og sove litt etter at jeg har levert i barnehagen. Får vel heller gå på badet og ta et morgenstell. Våkner jo litt mer av det. Og kanskje en kake til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...