Nótt Skrevet 22. juni 2009 #561 Del Skrevet 22. juni 2009 Det har jeg ikke opplevd, så merkelig. :klø: Høres ut som om du har hatt en veldig fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. juni 2009 #562 Del Skrevet 22. juni 2009 Hun har et ganske stort bilde i ett av innleggene, det er muligens derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. juni 2009 #563 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Kan ikke skjønne at img-koden skal være et problem? Det er ikke et stort bilde akkurat (i kb altså, ikke pixler) :klø: Skjer det i flere browsere, Kara? Oppdatert Endret 22. juni 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. juni 2009 #564 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) . Endret 21. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 22. juni 2009 Ettersom laptopen straks skal inn til re-installasjon har jeg ikke giddet å innstalere noe annet enn explorer enda. Får se hvordan det blir når jeg får den tilbake og får innstalert Firefox. Hadde jo vært veldig trist om jeg ikke fikk lest dagboken din lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. juni 2009 #566 Del Skrevet 22. juni 2009 Prøv igjen nå Kara, er ny side uten det bildet på nå Om det fortsatt klikker kan man ikke skylde på bildet lenger hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 28. juni 2009 Og vips var enda en uke over. Jeg skjønner ikke hvor det blir av tiden. Ettersom laptopen min fortsatt er til reperasjon har det blitt veldig lite tid på KG. Så her er kortversjon av uken min: Mandag: Kontroll på helsestasjonen min plutten. Han er i fin form, men har vokst alt for lite. Vi fikk beskjed om mer kjøtt og melk, og mindre grøt. Tirsdag: Nótt kom på besøk. Superkoselig! Etter at hun dro, tok jeg med meg plutten på Storsenteret for å handle bursdagsgave. Møtte på en veninne og ble sittende og skravle lenge, mens plutten lekte fornøyd med vognen sin. Onsdag: Bursdagsselskap til en veninne. Grilling og skravling og mye koselig. Torsdag: Ansjoni hentet brudekjolen sin. Hun blir en flott brud! Etterpå tilbragte jeg 3,5 time på kjøkkenet for å lage tapas. Fredag: Bursdagsselskap! Vi ble 8 stykker. Så mange gode venner tror jeg aldri at jeg har klart å samle sammen før. Ble kjempeglad over at alle vile komme. Det ble nok mat, og enda mer kake. Lørdag: Total avlsapping. Sov lenge og spiste tapas til forkost og middag. Klarte å bli bekymret over jobb og finanskrise, men håper det går over snart. Søndag: Plutten vekket meg ikke før klokken 8! Spiser bursdagskake og drikker te og venter på at mannen skal stå opp. Skal prøve å sy litt, og så dra på familiebesøk senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. juni 2009 #568 Del Skrevet 28. juni 2009 Det var veldig koselig på fredag, synd at jeg ble hentet så tidlig, men kjente det godt da jeg kom hjem - orket ikke å være oppe så lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juni 2009 #569 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Torsdag: Ansjoni hentet brudekjolen sin. Hun blir en flott brud! Etterpå tilbragte jeg 3,5 time på kjøkkenet for å lage tapas. Du har ikke svart på smsen min :gjeiper: Men mamma har sydd et nytt belte til meg, så jeg håper jeg får den snurpet sammen litt mere, slik den sitter mere etter ....Nå er den dessverre litt for stor Endret 28. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har ikke svart på smsen min :gjeiper: Men mamma har sydd et nytt belte til meg, så jeg håper jeg får den snurpet sammen litt mere, slik den sitter mere etter ....Nå er den dessverre litt for stor Det var jo ikke bra! Jeg var jo så bekymret for at den skulle bli for stor. Si ifra dersom det ikke hjelper, så kommer vi frem til en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juni 2009 #571 Del Skrevet 28. juni 2009 Det var jo ikke bra! Jeg var jo så bekymret for at den skulle bli for stor. Si ifra dersom det ikke hjelper, så kommer vi frem til en løsning. Jeg tar gjerne i mot noen lure tips og trix, hvis du har noen ja Er litt redd for å tukle for mye med den også, skjøre skapningen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #572 Del Skrevet 8. juli 2009 Har fått meg ny dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 24. juli 2009 Nesten en måned siden sist oppdtaering. Dette holder ikke mål! Men nå har jeg endelig fått igjen laptopen min igjen, så da kan vi jo håpe at jeg klarer å være litt mer pålogget. Bortsett fra neste uke når jeg drar på hytteferie igjen. Så hva har skjedd den siste måneden? Jeg har feiret bursdagen min, og det ble utrolig koselig. Skal huske på å gjøre det til neste år igjen også Og kanskje til og med klare å invitere venner på besøk litt oftere. Jobben har vært kjempehektisk. Vi har flyttet og ingenting fungerer. Jeg krysser fingre og tær for at det meste er på plass til jeg kommer tilbake, og håper på en roligere hverdag til høsten (det er lov å håpe, er det ikke?) Også har vi vært på vår første familieferie. 1,5 uke med deilig avlsapping på hytten til mannen. Det regnet en del, så vi var mye inne og leste, og når det var sol var vi enten på tur, eller jobbet i hagen. Plutten var veldig søt og hjalp meg med å luke i beddene (mest ved å tygge på spaden), og å plukke bær (de grønne var finest). Han er blitt mye mindre pysete og kan nå både krabbe og gå på gresset. Han har lært å krabbe opp små trapper, så han kom stadig inn i hytten etter oss hvis vi var for lenge borte, men han klarte ikke å følge etter oss ut igjen. Jeg kan nesten ikke tenke meg en bedre ferie, faktisk! Nå er mannen på guttetur på hytten, så jeg og plutten er alene hjemme. Det er alltid litt slitsomt, men jeg unner ham helt klart turen. Neste uke reiser vi på hytten til foreldrene mine. Det blir nok veldig koselig, men en ganske annen type ferie. Der er det mange folk, mens på hytten til mannen er vi helt isolert. Gleder meg til å se alle kjente som jeg vokste opp med, og neste generasjon som har begynt å dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #574 Del Skrevet 24. juli 2009 Har fått meg ny dagbok forresten. Så koselig. Har du bare den ene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. juli 2009 #575 Del Skrevet 24. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. juli 2009 #576 Del Skrevet 24. juli 2009 Så koselig. Har du bare den ene nå? Kun den ene + blogg, mener du har tilgang til den. Høres ut som om dere har hatt en fin ferie så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 25. juli 2009 Idag dro jeg og besøkte oldermoren til plutten. Det var veldig koselig som vanlig. Hun vurderer å flytte til et eldresenter, og ville vise meg rundt i huset og fortelle hvor allting var og hvordan det virket. Svigermor har ikke lyst på huset, så det blir evt. vi som arver det. Jeg og mannen må sette oss ned og prate ordentlig igjennom dette. Vi har jo sagt at vi vil ha huset, men vi er ikke helt klare for å flytte dit helt enda. Huset er godt vedlikeholdt, men umoderne. Fordeler: * Stor fin hage * Færre biler og roligere område * Flere soverom og muligheten for kontor og hobbyrom Ulemper: * Mer vedlikehold * Oppussing * Mindre sentralt * Arveavgift * Små soverom Den tingen som egentlig veier mest imot er at vi har gjort utrolig mye for å få drømmehuset vårt. Vi har jeg hele tiden visst at vi kom til å arve en dag, og at dette ikke var et hus vi kunne bli boende i med stor familie. Men det huset er rett og slett ikke drømmehuset vårt, og vi er ikke ferdig med å bo her vi bor nå. Vi har mange planer om hva vi vil gjøre med dette huset, og jeg har ikke lyst til å flytte fra dem. Vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. juli 2009 #578 Del Skrevet 25. juli 2009 Kan dere ikke leie ut det huset et par år frem til dere er klare til å flytte inn dit eller når dere får en større familie??? På den måten så må dere ikke flytte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg liker ikke å legge meg når jeg er alene hjemme, så jeg sitter alltid oppe veldig sent. Desverre så vokner plutten fortsatt kl 6 om morgenen. Idag klarte jeg knapt å åpne øynene når han sto opp. Heldigvis gikk det ann å legge ham igjen, og jeg fikk osve i tre kvarter til. Etter dette satte jeg på TVen, mens jeg sløvet på soffaen i nesten en time til. Skulle ikke bruke TVen som barnevakt var det noen som sa... Da jeg endelig voknet skikkelig ble dagen straks mye bedre. Vi har spist, kledd på oss, baset i sengen, skiftet sengetøy (og dermed baset litt til), satt på en klesvask (han klarer nesten helt selv ), skjønt hvordan å få bilene til å kjøre ned rampen på parkeringshuset, tittet på bussene på veien utenfor og spist luftsuppe. Nå har han sovnet etter alt oppstyret. Når han våkner tenkte jeg å gå en tur bort og se til huset til mamma og pappa. Gleder meg litt til å se det, for de har tatt ned et kjempestort tre som sto forran huset. Tror det blir veldig rart å se hagen uten treet. Kan dere ikke leie ut det huset et par år frem til dere er klare til å flytte inn dit eller når dere får en større familie??? På den måten så må dere ikke flytte nå. Vi skal diskutere den løsningen litt også. Jeg bare vet ikke hva hun vil synes om det. Jeg tror ikke hun liker tanken på at noen fremmede skal bo i huset som de bygde og har levd hele livet sammen i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. juli 2009 #580 Del Skrevet 26. juli 2009 Vi skal diskutere den løsningen litt også. Jeg bare vet ikke hva hun vil synes om det. Jeg tror ikke hun liker tanken på at noen fremmede skal bo i huset som de bygde og har levd hele livet sammen i. Det skjønner jeg, men hun burde skjønne at det ikke er bare bare for dere å flytte igjen etter bare et år i ny-huset. Håper dere finner en løsning som passer alle parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå